Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.

Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
@ goldielock!
Wat super zeg gefeliciteeerd!!!!
Zeker spannend tijd tegemoet geniet er lekker van:)
@ elisa ja heb je idd gelijk in. Maar onbewust doe je het toch haha .

Goldielock van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
Gefeliciteerd Goldielock!! :De geniet ervan
Bedankt allemaal! :heart:
Gefeliciteerd goldieluck!

Maandag ovulatie gehad en nu licht bloedverlies. Ovulatiebloeding? Herkent iemand dit?
Het schijnt te bestaan. Ik ken het niet. Misschien een contactbloeding door seks? Voor innestelling is het te vroeg.
Zucchini, ik had ook een ovulatiebloeding, had lichtbruine spotting en was ook terug te zien in het cervixslijm (ik check dat elke dag om op te nemen in m'n grafiek van Fertility Friend). Innesteling komt inderdaad, wat Jimbob al zegt, later pas (en ook daar kan je weer iets van bloedverlies bij ervaren).
anoniem_6490a102ced81 wijzigde dit bericht op 18-10-2017 14:02
0.16% gewijzigd
@lindaxx haha ja dat is echt zo..

@Zuchhini
Ja heb ik ook wel eens gehad dan kan wel eens voorkomen denk wel dat ovulatiebloeding is innesteling kan niet zo vroeg..

Meiden ik heb bruine afscheiding wel echt beetje buikpijn zoals ik altijd heb en ben erg misselijk margoed ik durf niet meer te schrijven over mijn symptomen maar kan dit toch een innesteling zijn of niet? ik denk er maar niet teveel aan maar het is wel iets anders dan anders heb altijd 1 dag beetje bloed en dag erna zet het door.
Maar heb nu echt bruine afscheiding...? ik wacht morgen af en als het dan niet doorzet doe ik een test maar waarom twijfel ik nu weer he!
Wordt hier zo onzeker van en ik wil het zo graag wat een stress dit en waarschijnlijk zet het gewoon morgen door maargoed wil weten waar ik aan toe ben zeg(A)
Elisa, jij had je eisprong op 5 oktober en een cyclus van 28 dagen, toch? Dan ben je nu 13 dpo, dus ja, zou een innesteling kunnen zijn (is dan wel wat aan de late kant geloof ik), maar kan ook dat je menstruatie eraan zit te komen (en ging jij trouwens niet rustig aandoen met het symptoom-analyseren? ;) Hoop wel dat je een positieve test in handen krijgt hoor, maar de teleurstelling is elke keer zo ontzettend naar :( ).
@ sprookjesbos
ja erg ben ik he haahah! het houd maar niet op die onzekerheid vooral deze maand lijkt het extreem.
Ja de teleurstelling is ook erg naar dus wacht ook zeker tot morgen af en als het niet doorzet doe ik een test en denk ik er niet meer bij na..
mag ik vragen hoe het bij jou is voor je menstruatie ook een dag ervoor lichte bloeding?

Ik ga er maar gewoon vanuit dat het mijn menstruatie is die gaat doorzetten hoor! maar mijn innesteling was in juni dus ook laat zodoende dat het nu in mijn hoofd spookt! maar normaal gesproken is het ook laat volgens mij hoor.
@ sprookjesbos
ja mijn eisprong was 5 oktober..! heb een cyclus van 28 dagen:)
Ojeeee... ik verlaat het wachtbankje... met een positieve test, al na 1 minuut😁
@ Mistiek
Wat super!! dat is goed nieuws
gaat goed hier met alle dames:)!!!!!
Spannend hoor! je gevoel zat goed
Ja idd... moet nog even bekomen hoor...
Kon niet meer wachten tot man thuis is... nog 2u wachten daarvoor... en appen vind ik stom... zit hij op zn werk en mag hij niets laten blijken....

wel stom dat ik hier even kom binnenvallen om 2 dagen later al te zeggen dat het positief is, maar goed...
Welnee is juist leuk dit nieuws!!
Snap ik hoor zou ook wachten tot hij thuis is wel leuk om het te vertellen zeg !
Hoeveelste ronde is het misschien heb je het al vertelt maar zoveel reacties hier haha!
Nou meid je bent gewoon ZWANGER!!!! super leuk
hahaha Elisa, ronde 0 zou ik zeggen, aangezien dit de laatste "ronde" was waar we niet per sé er voor gingen (maar het ook niet echt veilig deden ;) )
Gefeliciteerd misstiek en goldie...

Elisa, ik heb meestal dag voor mn menstruatie bruin verlies. Daaraan weet ik dat t eraan komt. Maar er zijn ook vrouwen die het hebben en dan alsnog zwanger zijn. Opzich zegt het dus niets als je het niet herkent. Voor mij betekent t altijd slecht nieuws. :hug: voor het wachten nog.

Zuchinni, kan van alles zijn idd. Ovulatiebloeding kan, misschien contactbloeding? Is het veel bloed of minimaal? Er zijn ook vrouwen die heel hun cyclus af en toe een keertje bloeden. Ik weet niet of je ergens je cyclus bij houdt, maar zou dit dan wel als notitie erbij schrijven. Mocht je nou ooit een keer bij de gynaecoloog zitten, zijn het handige dingen om te vermelden.

Olifantje spannend nog. Sommige vrouwen maken wat langzamer hcg aan, dus zolang je niet bloed is t goed. Maar snap dat je hoop wegzakt bij een negatieve test op nod hoor, zou ik ook hebben. :hug:

Vixey hoe heb jij je hsg beleefd? Ik heb hem morgen, beetje zenuwachtig, vooral voor de uitslag.

Sprookjesbos, beterschap
Hallo allen, de vorige keer dat ik zwanger wilde worden beviel het me goed hier mee te schrijven. Dus doe dat graag weer. Zit nu net op de wachtbank dus hoop over twee weken goed nieuws te hebben :)

Succes voor alle wachtbankers!
Gefeliciteerd Misstiek! :) Gaat inderdaad de goede kant op hier. Hopelijk ook snel voor de anderen
MissTiek, gefeliciteerd! :D

Dames, we gaan verder op zwanger/het-wachtbankje-tussen-ovulatie ... ges/393125

Zie jullie daar? :)
Jaaaaaaa GoldieLock!!! Daar was ik aan toe: goed nieuws! Super gefeliciteerd en ik wens jou een super gezond wondertje toe!!❤️
Jaa goldie en mistiek wat fijn!!! Gefeliciteerd!!! :yes:

Na al dat getwijfel hier, de witte testen en het verdrietige nieuws heel leuk om die positieve berichten te lezen!

Wbt bloedingen... Ik heb allerlei bloedingen (sinds enkele maanden) tussentijds bloedverlies, contactbloedverlies, vlak voor de eisprong, vlak erna, vlak voor de menstruatie en in alle kleuren en vormen. Gyn kan niets vinden en gooit het op hormonale schommelingen... Bij jullie... Het kan dus innesteling zijn, maar weet helaas uit ervaring dat het ook niets hoeft te zeggen. Nog zo'n symptoom waar je dus eigenlijk niets aan hebt. Het uitblijven van menstruatie gevolgd door een positieve test is ben ik bang het enige dat echt iets zegt. (ben zelf overigens wel blij dat dat bloeden ook gewoon kan en er niets iets ergs aan de hand hoeft te zijn ;-))

Ik duim wel gewoon mee dat al die vage symptomen bij iedereen uiteindelijk resulteren in dubbele streepjes!
@Lindaxxx: mijn luteale fase is gemiddeld 8 dagen, dus best kort

@Goldielock en MissTiek: van harte gefeliciteerd!!! Helemaal geweldig!

@Ka14: ik vond het goed te doen. Ik kon oo het scherm meekijken en kon de route van de contrastvloeistof volgen, dus dat was wel interessant. Beide eileiders prima doorgang. Ik hoopte enorm dat ik daarna zwanger zou worden, omdat mijn eileiders daarna een aantal maanden een soort glijbaan waren, haha, maar helaas. Ik had wel wat napijn, krampen, maar dat was na een middag over. Succes morgen!!
Ongesteld, weer een lange cyclus van 50 dagen gehad. Wel de eisprong gevoeld 14 dagen geleden dus ik heb nu duidelijker waar ik op moet letten. Baal wel.
Rain balen zeg! Prettig dat je weet waarop je moet letten, maar kortere cyclus zou toch ook wel erg fijn zijn...

Er wordt trouwens verder geschreven in deel 6 van dit topic ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven