Vriend egoïstisch?
donderdag 19 oktober 2017 om 16:20
Moeilijk.
Als hij niet thuis zou werken kun je denk ik gewoon even de hond thuislaten, dan heeft niemand last van het evt lawaai.
Juist omdat hij thuis werkt wil je het hondje rustig houden dus daarom snap ik zijn houding niet zo goed.
Of was dat niet de reden?
Aan de andere kant: Had hij niet thuisgewerkt maar ergens op kantoor had je het ook niet gevraagd.
Als hij niet thuis zou werken kun je denk ik gewoon even de hond thuislaten, dan heeft niemand last van het evt lawaai.
Juist omdat hij thuis werkt wil je het hondje rustig houden dus daarom snap ik zijn houding niet zo goed.
Of was dat niet de reden?
Aan de andere kant: Had hij niet thuisgewerkt maar ergens op kantoor had je het ook niet gevraagd.
Mag de pup niet in de studeerkamer?
Tja als jullie hebben afgesproken dat jij voor de pup zorgt tijdens zijn werktijden snap ik wel dat hij baalt. Zijn werk is ook belangrijk.
Heb je het hem plotseling gevraagd en verwacht dat hij direct op sprong?
Dit lijkt me iets wat je aan het begin van de ochtend even overlegd.
Tja als jullie hebben afgesproken dat jij voor de pup zorgt tijdens zijn werktijden snap ik wel dat hij baalt. Zijn werk is ook belangrijk.
Heb je het hem plotseling gevraagd en verwacht dat hij direct op sprong?
Dit lijkt me iets wat je aan het begin van de ochtend even overlegd.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
+ dit dus.
donderdag 19 oktober 2017 om 16:22
Het lijkt erop dat de afspraak 'jij zorgt voor de pup als hij werkt' toch niet zo goed blijkt te werken (hij wil zich daaraan houden en jij niet). je hebt eigenlijk maar twee keuzes, of voor een oplossing zorgen (bench, pup alleen in woonkamer etc) of de afspraak de herevalueren.
Nou weet ik niet hoe en wat maar als je vriend alleen akkoord is gegaan met het hebben van een pup als hij er niet voor hoefde te zorgen tijdens werktijd dan lijkt afspraak herevalueren niet een bijzonder haalbaar plan.
Nou weet ik niet hoe en wat maar als je vriend alleen akkoord is gegaan met het hebben van een pup als hij er niet voor hoefde te zorgen tijdens werktijd dan lijkt afspraak herevalueren niet een bijzonder haalbaar plan.
donderdag 19 oktober 2017 om 16:23
Mensen nemen huisdier maar beseffen niet goed wat voor energie je daarin moet stoppen. Jouw vriend is net zo goed verantwoordelijk voor de pup mits de pup van jullie beide is.
Ik neem aan dat julie volwassen mensen zijn en deze heftige relatie issues zelf kunnen oplossen. Succes
Ik neem aan dat julie volwassen mensen zijn en deze heftige relatie issues zelf kunnen oplossen. Succes
anoniem_353828 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 16:24
0.18% gewijzigd
donderdag 19 oktober 2017 om 16:23
donderdag 19 oktober 2017 om 16:25
donderdag 19 oktober 2017 om 16:27