Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 oktober 2017 om 21:38
Ik heb al jaren adblock, dankzij het vivaforum. Op de een of andere manier weten ze het hier altijd voor elkaar te krijgen dat je door die advertenties niet eens meer kun forummen, omdat die krengen ineens schermvullend opploppen, kruisje is nergens te vinden, of je veegt per ongeluk je muis een millimeter naar rechts en dan zit je ineens op een site over Aleppozeep... het is niet te doen. Dus sorry voor de bedrijven die wel normaal omgaan met reclame, maar dan maar een uitvreter. Overigens is de enige site waar ik tot nu toe geweigerd ben Refoweb, en daar kan ik wel overheen komen.
woensdag 18 oktober 2017 om 21:46
Wat moest je daar überhaupt?Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2017 21:38Ik heb al jaren adblock, dankzij het vivaforum. Op de een of andere manier weten ze het hier altijd voor elkaar te krijgen dat je door die advertenties niet eens meer kun forummen, omdat die krengen ineens schermvullend opploppen, kruisje is nergens te vinden, of je veegt per ongeluk je muis een millimeter naar rechts en dan zit je ineens op een site over Aleppozeep... het is niet te doen. Dus sorry voor de bedrijven die wel normaal omgaan met reclame, maar dan maar een uitvreter. Overigens is de enige site waar ik tot nu toe geweigerd ben Refoweb, en daar kan ik wel overheen komen.
woensdag 18 oktober 2017 om 21:47
bij Lv werkt ie primameikebikker schreef: ↑18-10-2017 21:46LV, mss een andere versie downloaden? Ik heb ublock origin en geen gelikte auto's of broedse kippen te zien.
woensdag 18 oktober 2017 om 22:33
Friezinnetje, wat staat er in jouw onderschrift?friezinnetje2014 schreef: ↑18-10-2017 21:47ik gebruik ook een adblocker trouwens, ook door het viva-forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 oktober 2017 om 22:37
As in oaljefant net grut en rûn en griis mar fjouwerkant en lyts en wyt wie, soe er in sûkerklontsje wêze
als een olifant niet groot, rond en grijs was, maar vierkant, klein en wit, dan zou het een suikerklontje zijn.
Ik was op zoek naar een fries spreekwoord, voor een kwis, en kwam deze tegen. Moest er enorm om lachen.
woensdag 18 oktober 2017 om 22:39
Dank Enn!
Ik had hem nog niet gezin of gelezen, maar kan hem wel vertalen. Ik vind hem in het Fries leuker dan in ABN.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 18 oktober 2017 om 23:24
friezinnetje2014 schreef: ↑18-10-2017 22:37As in oaljefant net grut en rûn en griis mar fjouwerkant en lyts en wyt wie, soe er in sûkerklontsje wêze
als een olifant niet groot, rond en grijs was, maar vierkant, klein en wit, dan zou het een suikerklontje zijn.
Ik was op zoek naar een fries spreekwoord, voor een kwis, en kwam deze tegen. Moest er enorm om lachen.
Oftewel: het is maar hoe je naar ''een probleem' kijkt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 19 oktober 2017 om 21:48
Voor zover ik er als buitenstaander een touw aan vast kon knopen, stonden er forummers die graag alle nieuwe parfums besproken die bij de bekende ketens te krijgen is, lijnrecht tegenover forummers die dat allemaal minderwaardige meuk vonden en zich er (in de ogen van die anderen) op voor lieten staan dat zij er echt verstand van hadden en alleen maar heel exclusieve, onbekende 'niche-parfums' bliefden. Dus dat zat mekaar dan over en weer steeds af te kraken, tot hele persoonlijke vetes aan toe. Of het ook met ruilen te maken had weet ik niet meer, zou zomaar kunnen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 19 oktober 2017 om 22:00
Dat kan alleen maar op het VivaforumDana schreef: ↑19-10-2017 21:48Volgens mij ging het om een soort strijd tussen echte of vermeende 'groepjes'. Ik vond het eerlijk gezegd ook hilarisch, en ook het feit dat het daarna serieus een tijd niet toegestaan was om parfumtopics te openen hier.
Voor zover ik er als buitenstaander een touw aan vast kon knopen, stonden er forummers die graag alle nieuwe parfums besproken die bij de bekende ketens te krijgen is, lijnrecht tegenover forummers die dat allemaal minderwaardige meuk vonden en zich er (in de ogen van die anderen) op voor lieten staan dat zij er echt verstand van hadden en alleen maar heel exclusieve, onbekende 'niche-parfums' bliefden. Dus dat zat mekaar dan over en weer steeds af te kraken, tot hele persoonlijke vetes aan toe. Of het ook met ruilen te maken had weet ik niet meer, zou zomaar kunnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 19 oktober 2017 om 23:20
Ik heb destijds meegelezen. Zo bizar dat het hilarisch werd. Het verbod daarna om parfum topics te openen was zo mogelijk nog hilarischer. Zelfs in actueel werd er niet zo streng gemodereerd als in de parfumtopics.Dana schreef: ↑19-10-2017 21:48Volgens mij ging het om een soort strijd tussen echte of vermeende 'groepjes'. Ik vond het eerlijk gezegd ook hilarisch, en ook het feit dat het daarna serieus een tijd niet toegestaan was om parfumtopics te openen hier.
donderdag 19 oktober 2017 om 23:26
Wat ik me herinner zaten er bij bepaalde/sommige forummers meer belangen dan alleen luchtjes ruilen of er over kletsen. Vooral die forummers begonnen nogal te overheersen, en dat escaleerde. Zelf vond ik dat escaleren wel meevallen, waarom er een verbod is in gesteld snap ik niet zo goed.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:55
Gaat het hierover? 84 pagina's vol praten over parfums en een boze moderators die er een slotje op zet.
mode-beauty/niche-parfums-parfumfreaks- ... ages/68922
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:41
Dank je wel! Zit nu al uren in dodelijk saaie topics te snuffelen7102 schreef: ↑20-10-2017 07:55Gaat het hierover? 84 pagina's vol praten over parfums en een boze moderators die er een slotje op zet.