Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb al jaren adblock, dankzij het vivaforum. Op de een of andere manier weten ze het hier altijd voor elkaar te krijgen dat je door die advertenties niet eens meer kun forummen, omdat die krengen ineens schermvullend opploppen, kruisje is nergens te vinden, of je veegt per ongeluk je muis een millimeter naar rechts en dan zit je ineens op een site over Aleppozeep... het is niet te doen. Dus sorry voor de bedrijven die wel normaal omgaan met reclame, maar dan maar een uitvreter. Overigens is de enige site waar ik tot nu toe geweigerd ben Refoweb, en daar kan ik wel overheen komen.
Lady*Voldemort schreef:
18-10-2017 21:38
Ik heb al jaren adblock, dankzij het vivaforum. Op de een of andere manier weten ze het hier altijd voor elkaar te krijgen dat je door die advertenties niet eens meer kun forummen, omdat die krengen ineens schermvullend opploppen, kruisje is nergens te vinden, of je veegt per ongeluk je muis een millimeter naar rechts en dan zit je ineens op een site over Aleppozeep... het is niet te doen. Dus sorry voor de bedrijven die wel normaal omgaan met reclame, maar dan maar een uitvreter. Overigens is de enige site waar ik tot nu toe geweigerd ben Refoweb, en daar kan ik wel overheen komen.
Wat moest je daar überhaupt?
LV, mss een andere versie downloaden? Ik heb ublock origin en geen gelikte auto's of broedse kippen te zien.
ik gebruik ook een adblocker trouwens, ook door het viva-forum.
meikebikker schreef:
18-10-2017 21:46
LV, mss een andere versie downloaden? Ik heb ublock origin en geen gelikte auto's of broedse kippen te zien.
bij Lv werkt ie prima
Goedenavond. Is het nog steeds zo gezellig op 't forum? Heb ik nog wat leuks gemist? Topics die ik móet lezen?
Ik ben weer even wakker geworden uit mijn vervroegde winterslaap, eens kijken hoe lang het duurt.
friezinnetje2014 schreef:
18-10-2017 21:47
ik gebruik ook een adblocker trouwens, ook door het viva-forum.
Friezinnetje, wat staat er in jouw onderschrift?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
18-10-2017 22:33

As in oaljefant net grut en rûn en griis mar fjouwerkant en lyts en wyt wie, soe er in sûkerklontsje wêze

als een olifant niet groot, rond en grijs was, maar vierkant, klein en wit, dan zou het een suikerklontje zijn.

Ik was op zoek naar een fries spreekwoord, voor een kwis, en kwam deze tegen. Moest er enorm om lachen.
Enn schreef:
18-10-2017 22:33
:proud:

Dank Enn!
Ik had hem nog niet gezin of gelezen, maar kan hem wel vertalen. Ik vind hem in het Fries leuker dan in ABN.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
friezinnetje2014 schreef:
18-10-2017 22:37
As in oaljefant net grut en rûn en griis mar fjouwerkant en lyts en wyt wie, soe er in sûkerklontsje wêze

als een olifant niet groot, rond en grijs was, maar vierkant, klein en wit, dan zou het een suikerklontje zijn.

Ik was op zoek naar een fries spreekwoord, voor een kwis, en kwam deze tegen. Moest er enorm om lachen.
:D

Oftewel: het is maar hoe je naar ''een probleem' kijkt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
18-10-2017 23:24
:D

Oftewel: het is maar hoe je naar ''een probleem' kijkt?
ja, denk dat dat wel een goeie omschrijving is. De precieze uitleg staat er niet bij.
Ik zat net aan iets te denken en vroeg me af of iemand hier het weet: lang geleden was er een rare ruzie op een parfum-topic. Weet iemand nog waar dat over ging?
Er gaat heel ver weg een belletje rinkelen...
... ging dat niet over ruilen van luchtjes???
MarindaH schreef:
19-10-2017 09:26
... ging dat niet over ruilen van luchtjes???
Mmm..ik twijfel. Vond het destijds erg grappig om te lezen. Dat zo'n ogenschijnlijk saai topic gierend uit de hand liep.
:rofl: Volgens mij ging het om een soort strijd tussen echte of vermeende 'groepjes'. Ik vond het eerlijk gezegd ook hilarisch, en ook het feit dat het daarna serieus een tijd niet toegestaan was om parfumtopics te openen hier.
Voor zover ik er als buitenstaander een touw aan vast kon knopen, stonden er forummers die graag alle nieuwe parfums besproken die bij de bekende ketens te krijgen is, lijnrecht tegenover forummers die dat allemaal minderwaardige meuk vonden en zich er (in de ogen van die anderen) op voor lieten staan dat zij er echt verstand van hadden en alleen maar heel exclusieve, onbekende 'niche-parfums' bliefden. Dus dat zat mekaar dan over en weer steeds af te kraken, tot hele persoonlijke vetes aan toe. Of het ook met ruilen te maken had weet ik niet meer, zou zomaar kunnen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
19-10-2017 21:48
:rofl: Volgens mij ging het om een soort strijd tussen echte of vermeende 'groepjes'. Ik vond het eerlijk gezegd ook hilarisch, en ook het feit dat het daarna serieus een tijd niet toegestaan was om parfumtopics te openen hier.
Voor zover ik er als buitenstaander een touw aan vast kon knopen, stonden er forummers die graag alle nieuwe parfums besproken die bij de bekende ketens te krijgen is, lijnrecht tegenover forummers die dat allemaal minderwaardige meuk vonden en zich er (in de ogen van die anderen) op voor lieten staan dat zij er echt verstand van hadden en alleen maar heel exclusieve, onbekende 'niche-parfums' bliefden. Dus dat zat mekaar dan over en weer steeds af te kraken, tot hele persoonlijke vetes aan toe. Of het ook met ruilen te maken had weet ik niet meer, zou zomaar kunnen.
Dat kan alleen maar op het Vivaforum :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jammer dat sinnombre geen pb kan krijgen. Wilde
niet het topic verpesten maar man, heb echt op mijn handen gezeten.
Dana schreef:
19-10-2017 21:48
Ik heb destijds meegelezen. Zo bizar dat het hilarisch werd. Het verbod daarna om parfum topics te openen was zo mogelijk nog hilarischer. Zelfs in actueel werd er niet zo streng gemodereerd als in de parfumtopics. :HA:
Wat ik me herinner zaten er bij bepaalde/sommige forummers meer belangen dan alleen luchtjes ruilen of er over kletsen. Vooral die forummers begonnen nogal te overheersen, en dat escaleerde. Zelf vond ik dat escaleren wel meevallen, waarom er een verbod is in gesteld snap ik niet zo goed.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Gaat het hierover? 84 pagina's vol praten over parfums en een boze moderators die er een slotje op zet.
mode-beauty/niche-parfums-parfumfreaks- ... ages/68922
Oh my... Ik ben nu vooral benieuwd wat er in Wevelgem te doen is.

En verbaasd dat toen de napraat er al was. Time flies!
Oh dan was mijn suggestie om een ruiltopic te openen op dat huidige parfumtopic wellicht niet heel handig. :$
7102 schreef:
20-10-2017 07:55
Gaat het hierover? 84 pagina's vol praten over parfums en een boze moderators die er een slotje op zet.
mode-beauty/niche-parfums-parfumfreaks- ... ages/68922
Dank je wel! Zit nu al uren in dodelijk saaie topics te snuffelen ;)
wat is het hier rustig. Ik mis Moirenphae.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven