Zwanger! Uitgerekend juni 2018
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:58
zwanger! uitgerekend in juni 2018
Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Lente en kleine liefde
Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
| Naam&leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Littledreamer | Tweede | 14 juni | 1 december termijnecho | |
| Madeleine89 | Eerste | 20 juni | 10 november echo | |
| Kersje25 | Tweede | 13 juni | 1 november echo | |
| Muca | Tweede | 17 juni | 17 november | |
| Charlie591 | Eerste | 16 juni | 28 november termijnecho | |
| Lientjelotje | ||||
| Farah86 | 8 juni | 17 november termijnecho | | |
| Blauwebes | Eerste | 10 juni | eind oktober vk | |
| Marie-louise | 7 november echo | |||
| Fragolisa | Eerste | 5 juni | goede termijn echo gehad! | |
| Bobbie | Eerste | 10 juni | 9 november echo | |
| Anja34 | Derde | 18 juni | 3 november echo | |
| Muisje1117 | Derde | |||
| Jippjan | Eerste | juni 2018 | 23 oktober echo | |
| momtobejune | Eerste | 25 juni | 30 november termijn echo | |
| vlinder | Tweede | 9november echo | ||
| misstiek | Tweede/derde | 22 juni | 7 december termijnecho |
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
donderdag 19 oktober 2017 om 21:42
donderdag 19 oktober 2017 om 22:20
Ohhh littledreamer, wat eng zeg. Hopelijk houdt het snel op! Kun je anders morgen hcg laten bepalen om te zien welke kant het op gaat?
@Lente Ik had als kind al heel veel nachtmerries, dus ik heb altijd tegen slapen opgezien. Helaas heb ik een paar jaar geleden een epileptische aanval gehad na een blok nachtdiensten, dus ik ben ook heel bang om juist niét te slapen. Ik heb nu besloten om in therapie te gaan om de angst te doorbreken.
@Lente Ik had als kind al heel veel nachtmerries, dus ik heb altijd tegen slapen opgezien. Helaas heb ik een paar jaar geleden een epileptische aanval gehad na een blok nachtdiensten, dus ik ben ook heel bang om juist niét te slapen. Ik heb nu besloten om in therapie te gaan om de angst te doorbreken.
donderdag 19 oktober 2017 om 22:34
Het is nu weer gestopt. Mijn man heeft wel even vlak voor sluitingstijd maansverband gekocht. Had natuurlijk niets meer in huis en weet niet welke kant het opgaat. Inmiddels is het (gelukkig!) gestopt.. nu probeer ik maar te slapen en bel morgen vanaf mijn werk de verloskundige wel. Tenzij het vannacht erger wordt, dan ga ik denk ik niet werken. Ik wacht het allemaal maar af..
donderdag 19 oktober 2017 om 22:37
Dag meiden
Ik sluit graag aan!
Gezellig kletsen en ervaringen delen.
Ik heb mijn termijn echo nog niet maar ben ongeveer ruim 7 weken volgende week woensdag 8.
Leeftijd 35
Ik heb maandag mijn 2de echo.
Verder is het vele plassen begonnen snachts, erg last van maagzuur , weke heupen kramp bij liggen en soms nog lichte menstruatie gevoel
Moet nieuwe maat bh kopen en verder voel ik mij moe. Kan de hele dag wel slapen
Niet erg misselijk gelukkig
Ik sluit graag aan!
Gezellig kletsen en ervaringen delen.
Ik heb mijn termijn echo nog niet maar ben ongeveer ruim 7 weken volgende week woensdag 8.
Leeftijd 35
Ik heb maandag mijn 2de echo.
Verder is het vele plassen begonnen snachts, erg last van maagzuur , weke heupen kramp bij liggen en soms nog lichte menstruatie gevoel
Moet nieuwe maat bh kopen en verder voel ik mij moe. Kan de hele dag wel slapen
Niet erg misselijk gelukkig
vrijdag 20 oktober 2017 om 05:56
Wat eng littledreamer! Hopelijk is het loos alarm! Hoor inderdaad ook veel verhalen van bloedverlies waarna dan alsnog niks aan de hand bleek, dus houd hoop, maar wel rot zeg.
Hier ook dikke paniek sinds vanmorgen (op een ander niveau dan wel); m’n borsten doen ineens geen pijn meer! Doen al een week heel veel zeer, en vanmorgen ineens niet meer...
Hier ook dikke paniek sinds vanmorgen (op een ander niveau dan wel); m’n borsten doen ineens geen pijn meer! Doen al een week heel veel zeer, en vanmorgen ineens niet meer...
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:32
Hai dames,
Daar ben ik weer! De afgelopen week zo druk geweest en heel erg moe!
Allereerst grutt, wat een vervelend nieuws. Hopen dat je gauw weer zwanger mag zijn en dat alles dan goed gaat!
Littledreamer bloedingen komen bij veel vrouwen voor in het begin van de zwangerschap. Zo lang het niet gepaard gaat met krampen is het vaak onschuldig, hopelijk heb je straks wat meer duidelijkheid.
Verder gaat het hier goed. 6 weken en 2 dagen nu. Voel af en toe soort spierpijn bij mijn liezen (bandenpijn) en gevoelige borsten. Nog 12 dagen tot de echo en dat wachten is zooooo erg! Wil zo graag de bevestiging dat alles goed gaat met het kleine wondertje in mijn buik. Bij elk dingetje wat je wel of niet voelt slaat de paniek toe. Mijn man zegt dat ik het los moet laten, maar de zorgen blijven toch! Hoe doen jullie dat dames? Of hebben jullie het ook zwaar met het wachten tot de eerste echo?
Daar ben ik weer! De afgelopen week zo druk geweest en heel erg moe!
Allereerst grutt, wat een vervelend nieuws. Hopen dat je gauw weer zwanger mag zijn en dat alles dan goed gaat!
Littledreamer bloedingen komen bij veel vrouwen voor in het begin van de zwangerschap. Zo lang het niet gepaard gaat met krampen is het vaak onschuldig, hopelijk heb je straks wat meer duidelijkheid.
Verder gaat het hier goed. 6 weken en 2 dagen nu. Voel af en toe soort spierpijn bij mijn liezen (bandenpijn) en gevoelige borsten. Nog 12 dagen tot de echo en dat wachten is zooooo erg! Wil zo graag de bevestiging dat alles goed gaat met het kleine wondertje in mijn buik. Bij elk dingetje wat je wel of niet voelt slaat de paniek toe. Mijn man zegt dat ik het los moet laten, maar de zorgen blijven toch! Hoe doen jullie dat dames? Of hebben jullie het ook zwaar met het wachten tot de eerste echo?
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:42
Littledreamer heb je nog een update voor ons?
Kersje25 heb die onzekerheid ook en tijd kruipt... Pas over 3 weken eerste echo!!
Merk wel dat met de dag mn vertrouwen groeit in die kleine wondertje, maar ik ben pas gerustgesteld als we de eerste echo hebben gehad!
Succes allemaal meiden. Bijna weekend!
Kan wel slapen nu.Voor t eerst dat ik merk dat ik echt moe word. Ben nu 5 weken en 2 dagen...
Kersje25 heb die onzekerheid ook en tijd kruipt... Pas over 3 weken eerste echo!!
Merk wel dat met de dag mn vertrouwen groeit in die kleine wondertje, maar ik ben pas gerustgesteld als we de eerste echo hebben gehad!
Succes allemaal meiden. Bijna weekend!
Kan wel slapen nu.Voor t eerst dat ik merk dat ik echt moe word. Ben nu 5 weken en 2 dagen...
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:51
@ littledreamer : Hoop dat het hiermee dan klaar is! Kan gelukkig nog een positieve wending nemen. Het is zo angstig de eerste periode (en eigenlijk elke fase vanaf het moment dat je zwanger bent, zucht). Misschien kun je wel eerder een echo krijgen?
@ Jippjan, welkom en gefeliciteerd! Wat heb jij ook al snel je tweede (!) Echo. Nog vóór de 10 weken al twee, waarom is dat? Zelf heb ik mijn eerste afspraak zelfs pas met tien weken. Dat lijkt nu nog echt een eeuwigheid ver weg, in de praktijk vliegt de tijd altijd..
@ Lente en zwangerschaps cholestase: fijn om te horen dat je er je laatste zwangerschap geen last van had. Geeft me moed! Voor degenen die niet weten wat het is, zoek het even op, want ik ben wel blij dat ik toen even gegoogeld heb! Hoewel de VK me toe beet, toen ik haar in het weekend belde, ja je moet dus nóóit googelen! Nou ik mocht gelijk drie dagen in het ziekenhuis blijven na de bloedtest en mijn werkgever bellen dat mijn verlof een week eerder was gestart..
@kwaaltjes : ik lig nu al twee dagen thuis, ook griepig, dus weet niet meer wat wat is
nou de borsten en buik wel, maar of de hoofdpijn nou hormonen of griep is? Hoe gaan jullie om met aspirine en paracetamol?
Verder goed weekend allemaal, eindelijk uitrusten!
@ Jippjan, welkom en gefeliciteerd! Wat heb jij ook al snel je tweede (!) Echo. Nog vóór de 10 weken al twee, waarom is dat? Zelf heb ik mijn eerste afspraak zelfs pas met tien weken. Dat lijkt nu nog echt een eeuwigheid ver weg, in de praktijk vliegt de tijd altijd..
@ Lente en zwangerschaps cholestase: fijn om te horen dat je er je laatste zwangerschap geen last van had. Geeft me moed! Voor degenen die niet weten wat het is, zoek het even op, want ik ben wel blij dat ik toen even gegoogeld heb! Hoewel de VK me toe beet, toen ik haar in het weekend belde, ja je moet dus nóóit googelen! Nou ik mocht gelijk drie dagen in het ziekenhuis blijven na de bloedtest en mijn werkgever bellen dat mijn verlof een week eerder was gestart..
@kwaaltjes : ik lig nu al twee dagen thuis, ook griepig, dus weet niet meer wat wat is
Verder goed weekend allemaal, eindelijk uitrusten!
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:39
Ik heb contact gehad met de verloskundige en voor maandagavond een echo gepland. Verder heb ik sinds gisteravond geen bloed meer gehad (wel wat bruine afscheiding maar dat is wel te verklaren) dus dat stelt me wel gerust. Vk kon ook niet meer zeggen dan dat het idd positief is dst ik geen krampen heb gehad en het verder gewoon afwachten is..
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:25
Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Wel spannend voor maandag.
Ik zit dus vandaag de hele dag al met duidelijk minder zere borsten dan voorheen (gisteren nog goed pijnlijk!). Voor de rest eigenlijk sowieso niet zoveel klachten gehad behalve soms wat licht in mn hoofd bij opstaan en moe, dat ben ik nog steeds, maarja, dat ben je allebei “gewoon” ook wel eens. Ben echt best wel in de stress, als je googlet vind je echt enorm tegenstrijdige verhalen over of het een teken is dat het mis is of niet. Dat mogen ze echt wel in de pre-zwangerschap waarschuwingen zetten hoor, dat angst voor een miskraam nogal verlammend is... heeft iemand van jullie ervaring met ineens minder klachten bij deze of vorige zwangerschappen?
Ik zit dus vandaag de hele dag al met duidelijk minder zere borsten dan voorheen (gisteren nog goed pijnlijk!). Voor de rest eigenlijk sowieso niet zoveel klachten gehad behalve soms wat licht in mn hoofd bij opstaan en moe, dat ben ik nog steeds, maarja, dat ben je allebei “gewoon” ook wel eens. Ben echt best wel in de stress, als je googlet vind je echt enorm tegenstrijdige verhalen over of het een teken is dat het mis is of niet. Dat mogen ze echt wel in de pre-zwangerschap waarschuwingen zetten hoor, dat angst voor een miskraam nogal verlammend is... heeft iemand van jullie ervaring met ineens minder klachten bij deze of vorige zwangerschappen?
vrijdag 20 oktober 2017 om 18:13