zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Hoe pas je trouwens je icoontje aan? (effe offtopic:))
Ik duim trouwens voor anoniempje, miertje en aracamba!!!
Bij Profiel wijzigen en dan portretfoto toevoegen :-)
hallo,

zet mij er ook maar bij

27 jaar gestopt met de pil sinds okt 2008 nod 10 maart, 1 e kindje.

miertje aracumba en anoniempje ik duim voor jullie!

groetjes
Aru: het is weer spannend voor je!

Anoniempje: Jij nog geen tekenen van een mens? Spannend hoor! Hoe kijk je er zelf tegenaan na afgelopen maand?

Was Lilith nou ook gestopt?

Maris welkom
renza ik hoop natuurlijk heel erg dat het uitblijft en dat ik een positieve test in de handen krijg, maar ik ben ooh zo bang dat het dan weer mis gaat, waarom zou ik geluk hebben!!! maar das natuurlijk stom gedacht van mezelf!!! we zien wel ik voel nog niks geen pijn of wat dan ook en geen bloed is goed he !!
Anoniempje, altijd positief denken, dat zal ook helpen hoor Ik duim voor je!
ik zit hier net even mijn borsten te bestuderen en ik zie weer allemaal bultjes rond mijn tepel wat ik de vorige keer toen ik zwanger was ook had.... zou het dan toch ???

nee ik zou het me wel verbeelden !!!

hmm hou wel hoop hoor
Anoniempje hoop het echt voor je hoor!

Het lijkt me echt helemaal geweldig om zwanger te zijn!

We zijn al met aardig wat vrouwen trouwens!
het is ook heel geweldig, ik zat toen echt op een grote roze wolk... maar goed hoop dat het snel weer zover is, en dat het dan wel goed gaat !!

meiden ik ga nu slapen !!! dag 1 van de niet ongesteld worden is bijna voorbij !!! wel truste allemaal dikke kus van mij
Hey,

ik zie dat er aardig wat dames bijgekomen zijn. Gezellig hoor!!Dankjewel barbientje en maris,

heb nog steeds geen verschijnselen, hopen dat dat zo blijft!

@anoniempje, je bent de eerste dag ook goed doorgekomen zie ik? Echt goed!

Ga ook slapen nu, tot morgen!

groetjes
haha jaa de eerste dag wel, nu hopen dat et zo blijft!!!

ik ben benieuwd
hallo,

29 jaar sinds jan begonnen was al sep 2008 gestopt.Eerst moest mijn man nog aan het idee wennen.Is nog niet helemaal gewend.Maar zegt zelf moet er toch een keer van komen en je weet ook niet hoelang het duurt voor dat het raak is. En de pil moest goed uit het lichaam vondt ik

We gaan voor onze eeste kindje NOD 27 febr

Allemaal erg spannend maar dat heeft iedereen!!

Ik wens iedereen succes!!
geef je gevgevens door als je ook in de lijst wil, dan zet ik je er vanavond ik, ik ga nu werken.

en ook voor jullie komt er dus een spannende tijd aan !!!

ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig!!!

zal het dan toch ? of toch niet hahaha
Welkom Soeze! Dat dit maar een vruchtbaar topic gaat worden!!

Hoe is het met iedereen? Iedereen aan het werk? Ben lekker vrij vandaag. Wat doen jullie voor werk? En hoe gaan jullie het doen zodra er een babietje is? Minder werken .....of....??
Hallo allemaal!

Mag ik ook in het lijstje? Vrouw, 25 jaar. Vanaf juli stoppen met de pil en wordt ook 1e kindje.

Groetjes Nero
Ik ben 32 jaar en per 28 december 2008 gestopt met nuvaring. Mijn NOD is 28/2 en we gaan voor de eerste.
Hele blonde vraag, maar wat is NOD?
welkom nero en jwvb!
de Niet OngesteldheidsDag volgens mij, dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar het niet wil....
Hoi Anoniempje

Je mag mij er ook weer bijzetten:

28 jaar oud. 1e kindje. Gisteren de laatste pil ingenomen!
quote:Maris1978 schreef op 18 februari 2009 @ 11:22:

de Niet OngesteldheidsDag volgens mij, dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar het niet wil....

Haha, had ik zelf ook kunnen bedenken... Dankjewel Maris!

Groetjes Nero
Miertje, er proberen niet teveel mee bezig zijn ken ik toch wel hoor ! Al heb ik er al 2 rondlopen... Ben er trouwens veel meer mee bezig dan bij mijn eerste 2 !! Verschijnselen heb ik niet gehad. Mijn oudste was eigenlijk een gelukkig!!! 'ongelukje', ik zat aan zo'n 16weken toen ik het te weten kwam en bij mijn 2de was het de bedoeling om zwanger te worden maar mijn 1ste was een huilbaby dat ik echt geen tijd had om eraan te denken :-) Nu zijn ze beiden al groter en zelfstandiger en is het de eerste keer dat ik bewust mee bezig ben.

Ik hou mijn cyclus bij maar die is zo onregelmatig De ene keer 29, dan 33, dan 40 nu weer 32...Moeilijk bij te houden zo

Arucamba, hoe doe je het toch om zolang te kunnen wachten voor het testen ???? petje af hoor !! ik zou al lang getest hebben !

en Anoniempje ? Nog geen rode duivels op komst ???

Aan alle nieuwe, welkom en laat ons hopen dat 2009 een vruchtbaar jaar zal zijn !
Ja kan ook bijna niet wachten maar ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben alle tekenen wijzen er op ik voel net of er een klein bal in mijn onderbuik zit, of is dat stom gezegd weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar ik voel gewoon iets wat ik nooit eerder voelde gister had ik vreselijke rugpijn dacht dat ik ongi werd maar nee hoor misschien was het banden pijn maar dat is weer helemaal over heb wel even ge-googled en dat zou dus kunnen

nou nog 6 nachten slapen en ga dan testen

manlief gelooft niet dat ik nu al zwanger ben dus nu vraagt hij elke dag of ik al ongesteld ben geworden hij zegt dat ik nog maar een maand moest wachten met testen maar dat doe ik niet 24e uiterlijk ga ik testen
@ Katalinova: welkom!

@Nero:Ik vind het alleen zo gekke afkorting haha...op sommige fora zie je ook LNL; de liever niet lekdag haha

@Lily 79: dus dan ben je eigenlijk al bezig voor de 3e! Dan staat het verkeerd in het lijstje. Weet niet hoe je dat aan moet passen. Anoniempje wil dat vast wel even aanpassen!!

@Aracumba: echt spannend! ik leef met je mee hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven