Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Dank je Finsternis dat je ons weer on topic brengt. Wat brengt jou hier?
Miss Thang ik wil ook naar de zon!!!! (have heel veel fun meis!)

En Engel... Halve nacht besteed aan een mail naar hem

Waarom hem nog mailen?

En verder, idd geen mascara, laat 't maar even komen...

Geheim

Vam, veel lekker plezier vanavond!

@iedereen die ik even vergeten ben, I am sorry
Zal ik het topic dan maar weer recht doen

Ff kort

8 orgasmes....2 van hem 6 van mij....(waarvan twee spuitend)

Hele vloer van de woonkamer gezien. De trap (daar verbleven wij welgeteld een half uur.

Slaapkamer....alle hoeken gezien van bed en kamer....Godallemachtig wat kan die man neuken!!!! Ik zeg ik hou ervan!

Miss T ik misje....ik wil je er vanalles over vertellen. have fun, maar dat hebben we al telefonisch gedaan.

En de rest....hou vol keep it cool en stay strong
Tje Toy.. je hebt gelijk, waarom nog mailen?

Omdat ik er niet van hou dingen niet goed af te sluiten. Kennen elkaar nu zo'n 20 maanden waarin we heel veel leuke momenten hebben gehad. Maar heb ook momenten gehad waarop we wilden stoppen. spel van afstoten en aantrekken. Heb hem gewoon helder gemaakt dat het nu definitief over was. Je wilt niet weten hoe vaak ik toch weer overal ingetrapt ben (maar dat zie je dus pas later)

En ben een foute vrouw wellicht, maar denk dat ik het netjes heb afgehandeld nu. Niets geen opwelling, weloverwogen.

Dom he? Maar maakt wel dat ik het nu kan afsluiten voor mezelf, en hoe hij erna kijkt, interesseert me niet meer (grote leugenaar ben ik, want ben niet blij) acceptatie is er echter wel.)
He Engel dikke knuffel van mij.

Snap hoe je je moet voelen en 20 maanden is zeker niet niks!

Moet zeggen dat ik je actie super vond. Maar ik snap ook heel goed de teleurstelling erna.

Ik zou geen contact meer zoeken en het voor jezelf proberen af te sluiten.

Bij mij lukt het aardig, ben me bewust op andere dingen aan het richten. Heb zijn mails smsjes ed allemaal verwijderd, zelfs zijn telefoonnummer! En ben de hele dag bezig hem te ontlopen. Heb verder ook helemaal niets meer van hem gehoord, en moet eerlijk zeggen dat dat dan ook wel weer pijn doet.... want dat betekent dat hij ook niet meer aan mij denkt.

Had liever gehad dat ik mijn werk hier anders af zou sluiten, anderzijds zoekt hij het maar lekker uit; Ben toch mooier, liever en leuker en verdien beter hahaha. En zo is dat ook met jou, dat moet je jezelf voorhouden. Ik heb geen zin meer om me rot te voelen vanwege hem, dat is hij echt niet waard.
en anderzijds was het zo leuk, lekker en gezellig met hem.

En ook ik begrijp niet waarom hij het ene moment zelfs voor mij wil kiezen en het andere moment schuldgevoelens heeft......
@engel... ik kan het me heel goed voorstellen, maar ik denk ook dat je nu nog geen mail moet sturen. Eerst even afstand nemen, kan ook over een week nog. Je bent nu te gekwetst en daardoor te emotioneel. Denk dat de mail dan even te vroeg komt. Probeer het in ieder geval. 20 Maanden, wat een l..

En @Vam...6x en zo´n geweldige avond...ben erg jaloers. Vooral op die 6x..haha Zelf red ik de 2 maar net.Wel erg fijn voor je!!
VM: doe mij zo'n sv! (al mag dat spuitend klaarkomen wel achterwege blijven, zie daar de toegevoegde waarde niet van in, maar dat is een ander topic)

MissT: veel plezier, lekker naar de zon.

Engel en Recuerdo: even doorbijten. Engel ik vind het knap van je dat je er echt resoluut mee stopt. Ik denk het iedere keer, maar dan ineens bedenk ik weer iets waardoor ik het weer goed kan praten in mijn hoofd. Ik zie hem dit weekend weer, maar weer in teamverband en ik heb echt geen zin om te gaan. Ik weet dan al wat er gaat gebeuren: weer twee weken van slag.

Ik moet weg, later meer. (ik moet hem ook nog bellen vandaag, ook niet zo'n zin in)
@recuerdo Kan je mij je situatie vertellen?? En of er ook een nr.1 is, ben nog niet zo lang hier
Nou mac...ik wel...heerlijk hahahaha

En sushi....dat is een kwestie van trainen haha. dat klaarkomen dan!
Misschien domme vraag..maar hoe train je zoiets??
@sushii : blijven oefenen haha... (en conditietraining;)
Ik oefen best veel..haha maar misschien meer alleen oefenen haha
Ik kom ook altijd spuitend klaar en het is altijd weer even heerlijk.
quote:engel68 schreef op 18 februari 2009 @ 08:30:

Tje Toy.. je hebt gelijk, waarom nog mailen?

Omdat ik er niet van hou dingen niet goed af te sluiten. Kennen elkaar nu zo'n 20 maanden waarin we heel veel leuke momenten hebben gehad. Maar heb ook momenten gehad waarop we wilden stoppen. spel van afstoten en aantrekken. Heb hem gewoon helder gemaakt dat het nu definitief over was. Je wilt niet weten hoe vaak ik toch weer overal ingetrapt ben (maar dat zie je dus pas later)

En ben een foute vrouw wellicht, maar denk dat ik het netjes heb afgehandeld nu. Niets geen opwelling, weloverwogen.

Dom he? Maar maakt wel dat ik het nu kan afsluiten voor mezelf, en hoe hij erna kijkt, interesseert me niet meer (grote leugenaar ben ik, want ben niet blij) acceptatie is er echter wel.)Juist hartstikke goed zoals je het hebt afgehandeld. Je hebt letterlijk de eer aan jezelf gehouden. Ondanks zijn lompe fout(??) heb jij het toch netjes afgehandeld. Helemaal goed. voor engel en natuurlijk ook een tegen het rotgevoel.
@ Engel: Eens met MdR. Je hebt het zelf netjes gedaan. Oke, over je sms valt te discuzeuren , maar verder ben jij netjes geweest en kun je trots zijn op jezelf.

Dat het nu even pijn doet is alleen maar logisch, 20 maanden is niet niets.
Ik snap het Engel, inderdaad helemaal goed!

@Recuerdo, nog even en je bent weg daar

@Vam, hahaha, don't know what to say maar ben blij voor je!

(jeetje, zo'n marathon, word al moe als ik het lees, lol)

Hier alles lekker, zie date vanavond even en dan gaan we hopelijk 't weekend nog eens dunnetjes overdoen

Verder is sc al twee dagen volop aan het smsen...

Hij wil toch wel graag mijn stiekeme seksvriendje zijn.

(klopt het dan, als je loslaat komt het vanzelf terug?)

Oei oei, Toy is stout... bad bad Toytje
Hey toy,.... wat leuk weer van sc...... :-) :-)
@ Vam: Nou wil ik toch wel weten hoe je daarvoor oefent. Ik ben zelf al godsgruwelijk blij als ik er 1 uit weet te krijgen. Ik heb wat moeite met loslaten.

@ Toy: moeilijk he, om het te laten....
I LOOOOOVVEEEE BAD TOY hahahahaha....

En ja was echt een seksmarathon ik zeg ik hou ervan!
Ja leuk hè, wat doet dat toch met je hè?!

Erg moeilijk om te laten ja! Mmmm....

Bad Toytje gaat netjes op weg naar date nu.

Gekleed in keurig zwart rokje, hoge laarzen, jarretels eronder...

string gaat in jaszak, surprice surprice
lekker genieten Toy!

knuffeltje van mij voor jullie!
@KJ hoe gaat het met je??
hey Sushii, thanks for asking...

Het gaat wel oke, maar "meneer" is nu dan ook al een tijdje met vakantie, dus dat geeft wat rust

Soms wel last van "opvliegers", zowel positief als negatief. Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat verlopen als hij weer terug is.

Hoe gaat het met jou Sushii?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven