Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:sushii schreef op 19 februari 2009 @ 19:59:

Oké goed idee om de boel wat op te voeren. Hoe lang heb je deze sv al??We kennen elkaar sinds juni vorig jaar. En het wordt alleen maar lekkerder....
@ sushi als ik kijk naar het msn gesprekje wat ik net had.... Ehhh nee dus........

Oh was ik maar in zonniger ooooooorden......

Linda197 heeft een topic over vreemd gaan.
De gewetensvragen zijn alweer ingewisseld voor pure lust begrijp ik... ?
Oohh lekker in het zonnige oooooorden, lekker in bikini, lekker warm, lekker mooi mannen kijken oooohhhh.....

Snap het van die Linda....

En MdR, leuk om elkaar dan nu meer te zien. Vraag me af hoe je dat thuis doet qua smoesjes, zeker als je zo ver van elkaar woont. Heb ik namelijk ook en zoek nog smoesjes
Schaap, was de ijskast kapot??
Het blijft best erg lastig om het in te plannen tussen werk en thuis. Ik wil er ook niet te veel over zeggen ivm met herkenning. Het komt erop neer dat ik voor mijn werk veel onderweg ben en dan valt er wel eens iets te regelen. En af en toe nemen we gewoon vrij en dat werken we zogenaamd. Dat zijn echt de beste momenten, lekker uren samen in een hotel. Maar dat lukt natuurlijk niet zo heel vaak.

Wat voor smoesjes heb jij tot nu toe gebruikt en hoe ver woon je uit elkaar?
Indeed my dear Meneer de Raaf.

Nee Sushii de ijskast had te weinig koelvermogen blijkbaar:)

Ik zou jullie graag het hele verhaal vertellen. Maar de kans op herkenning is te groot helaas.
quote:sushii schreef op 19 februari 2009 @ 20:45:

Oohh lekker in het zonnige oooooorden, lekker in bikini, lekker warm, lekker mooi mannen kijken oooohhhh.....

Snap het van die Linda....

En MdR, leuk om elkaar dan nu meer te zien. Vraag me af hoe je dat thuis doet qua smoesjes, zeker als je zo ver van elkaar woont. Heb ik namelijk ook en zoek nog smoesjes

Zo lang je scherp bent (én blijft) en dus het overzicht houdt, lukt het allemaal prima. Geen risico's nemen dus, ook niet wanneer je je sv een (naar jouw idee te lange) tijd niet hebt gezien. Ook gevoelens kunnen tot risicovol gedrag leiden, omdat de drang om je sv te zien groter en groter wordt. In dit soort situaties wil je niet verzeild raken. Het vertroebelt je verstand en kan bovendien tot gevaarlijke situaties leiden in je thuissituatie. Niet doen dus. Dan maar een maandje (of langer) wachten.

Speltip 34: Denk met je verstand en niet met je gevoel.
Het zou wel eens leuk als we elkaar eens direct konden spreken om ervaringen uit te wisselen, zonder gevaar van herkenning door stille meelezers. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar al die andere slechte wezens....

Probleem is dat zo'n afspraak ook weer verantwoord moet worden en die tijd zou ik dan toch liever met mijn sv besteden.
Alibi voor Minaar forum leden.......is makkelijker dan alibi voor sv volgens mij

Kookcursus

Lotgenoten contactdag

Voorbereiding voor verrassing voor Nr1

Kom maar met goede ideeën
Ja het de beste opendeur

EEN NETWERK MEETING
Voordeel is wel dat je niet helemaal bezweet thuis komt...
Voordeel van grote afstand. Dan zweet je al een stuk minder
Wij wonen 50 km uit elkaar. sv is ook erg veel op weg voor zijn werk en ik heb ook als freelancer ook veel vrijheid zeker qua vrije dagen. dus dat maakt het makkelijk. Toe nu toe veel contact maar elkaar nog niet zoveel gezien, slechts 3x in 4 maanden. Waarvan 1 hele lange middag/avond ion hotel.Volgende week weer een overdag hotel afspraak, daar kijk ik erg naar uit!
Ben hier niet zo lang, maar verbaas me van al die verstandige regels van Q. Bedankt in ieder geval!! Zal ze allemaal onthouden!!

En scherp blijven idd!!

Smoezen ..euhh conferentie aan de andere kant van Nederland, makkelijk om te blijven slapen in hotel, fit voor volgende dag. Leuk zo´n oude vriendin via hyves.. Ze woont erg ver weg, dus blijven slapen. Nee heb ze zelf nog niet gebruikt, maar wie weet!

En zeker minder zweten. En de rit naar huis weer gebruiken om weer gewoon vrouw van nr.1 te worden
Hotelafspraken zijn echt het allerlekkerst. Heerlijk lang de tijd. Een lekker bed (hoewel wij de laatste keer een kier tussen de bedden hadden), douche en bad bij de hand. Heerlijk.

Vind jij het ook zo lekker als je merkt dat ze bij het inchecken door hebben wat je komt doen, maar dat het jou niks kan schelen omdat jij lekker heerlijk met je sv gaat n**n en zij niet?
quote:sushii schreef op 19 februari 2009 @ 21:21:

En de rit naar huis weer gebruiken om weer gewoon vrouw van nr.1 te wordenRij jij ook altijd een heel stuk met je raam open om de geur van je sv (met pijn in je hart) kwijt te raken?
Dit keer ben ik aan de beurt om zonder blikken en blozen bij de incheck balie te staan. Zelf heb ik er ook geen moeite mee, het moeilijkste vind ik wel om toevallig geen bekende tegen het lijf te lopen. Goede morgen jij hier?? Zo vroeg al??
Heb het idee dat mijn sv tot in mijn porien te ruiken is. En hij ruikt ook altijd zo lekker dus die geur wil ik helemaal niet kwijt. Maar 1x was mijn man nog wakker dus dat was schrikken. Meteen onder de douche gedoken. Had vertelt dat mijn vriendin ernstig had zitten roken.. ja sorry vriendin...
Dat zou inderdaad heel moeilijk uit te leggen zijn. Bovendien staan mijn sv altijd naast me als ik in check. Heb jij daarvoor dan een antwoord paraat?
Jij durft!! Nee dat gaan wij niet doen, samen inchecken. Maar heb geen antwoord paraat. Gooi het toch op het werk denk ik.
whahaha...heerlijk om te lezen weer...

een netwerkbijeenkomst lijkt me echt lachen. Ben heel benieuwd wat voor uiterlijk er achter deze slechte mensen schuilt!!!!

en dan doen we het zo...dat we een forumbijeenkomst hebben in een hotel en nodigen we allemaal onze sv uit om te komen...

dubbel zoveel fun!
Ik weet wel zeker dat ze tot in mijn porien te ruiken is. Dat is ook vrij onvermijdelijk als je 5 uur naakt tegen, op en onder elkaar ligt en onderwijl regelmatig zeer fysieke inspanningen doet (als je begrijpt wat ik bedoel... ). In het hotel douchen we altijd voor we weg gaan, maar haar heerlijke geur blijft altijd nog een hele tijd bij me. Vandaar dat open auto raam. Dus als je volgende keer een malloot met zijn raam open ziet rijden moet je maar even zwaaien...
*note to self, zwaaien naar malloten met ramen open*
Haha MdR ik ga nu zeker op ieder automobilist letten die met een raam open rijdt.

Maar Vam volgens mij zien we er allemaal goed, leuk en vooral verwend ook met zoveel extra genot!! Oh... ik krijg wel een heele stoute mail nu..hmmmm. gloei ervan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven