Oktober 2009

26-01-2009 17:45 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie is er ook zwanger en uitgerekend in oktober 2009.

Zelf ben ik er sinds vanmorgen achter dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb al een meisje van 5 jaar en een meisje dat met 10 maanden is overleden aan longproblemen.

Vind deze zwangerschap dus heel erg spannend en had eigenlijk volgende week pas een afspraak bij de gyn. Dit omdat mijn laatste zwangerschap door (zwangerschaps)diabetes vrij turbulent verliep en mijn dochtertje heel veel ernstige skeletafwijkingen had. We hadden daarom afgesproken dat we bij een zwangerschapswens eerst bij haar langs zouden komen om het een en ander te bespreken, maar nu al zwanger, dus wie weet kan ze volgende week wel even met een echo kijken.

Ik hoop dat er meer meiden komen schrijven!

Liefs een vlindermama

www.yasminemeijvogel.vlindersite.nl

(Ps post nog effe niet onder eigen naam, wie weet wie er uit mijn familie/kennissenkring allemaal rondneust hier!)

op F5 drukken om tabel te vernieuwen!

Nou jullie begrijpen m wel denk ik, alles is ok. Mooi kloppend hartje gezien!!!!!

Dus voor de tabel, leeftijd 34, kloppend . en de uitgerekende datum is ongewijzigd, dus 9-10-09. alles lag keurig op schema. Ga ik me even verdiepen in de andere dames van ons topic. Dat had ik uit zelfbescherming nog niet gedaan....
Yessss!! Mooi nieuws!!
Goed nieuws, Snico!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Jippie!!!!

Wat geweldig

liefs,

Redpepper
Snico, wat ben ik blij voor je!!! Jihaaaaaa!!!!!!

Kroko: ik ben eigen baas (journalist) en werk fulltime. Het fijne is wel dat ik enigszins mijn eigen tijd kan indelen. Ik probeer nu vaak s morgens heel veel te doen zodat ik, als ik weer 1 van mijn middagdips heb, lekker met een dekentje op de bank kan. Lukt me lang niet elke dag hoor, maar t is een mooi streven...
Snico, wat een geweldig nieuws!!!!! Ben ik meteen even heel benieuwd hoeveel bloedverlies je had/hebt, heb het zelf nu ook namelijk en best wel behoorlijk . Elke keer bij het afvegen een beetje en soms loopt het ook wat in mijn inlegkruisje. Wat een rotgevoel als je zwanger bent . Voel me ook weer helemaal niet lekker, net als bij de vorige cyclus toen ik waarschijnlijk een heel vroege miskraam had. Heb de vk gebeld en heb 2 maart een echo, ben dan ruim 7 weken. Hoop dat die echo nog nodig is.....

Ik kom later vanavond nog even bijlezen en de tabel aanpassen, was erg benieuwd naar Snico!
Hier is het nu echt mis denk ik.... echt veel bloedverlies en ik voel me goed beroerd, heb ook flinke buikpijn. Ga nu 'lekker' naar bed, net al een potje gejankt en nieuwe zwangerschapstesten besteld, zodat ik als het bloeden gestopt is kan testen of het hcg uit mijn lichaam is.... Ergens hoop ik nog op een wonder, maar ik ga er maar vanuit dat het niet goed is, dan kan het altijd nog meevallen...

Dag roze wolkje.....

Snico! Wat geweldig zeg

Mijn echo is morgen al om 8.00 uur. Hoop dat ik net zo'n goed nieuws heb als Snico... Vind het wel heel erg spannend! Had vanochtend hele erg buikpijn ineens.@-( Schrok ervan. Na 14.00 uur trok het pas weg. Word wel erg onzeker van een zwangerschap, tis wat. Hopelijk morgen de bevestiging dat het goed gaat. Ben dan 7 weken en 1 dag zwanger.

Tot morgen en fijne avond allemaal
Snoopy
He Snoopy! Wat heftig zeg! Maar je hebt Snico als voorbeeld. Het hoeft niet gelijk slecht nieuws te betekenen. Misschien kun je de verloskundige morgen bellen? Ik hoop dat je in ieder geval lekker slaapt vannacht en dat het bloeden nu echt stopt. Dikke knuffel voor jou en we duimen voor je!
Lieve snoopy,

Wat ontzettend naar dat dit nu gebeurd zeg.... Ik hoop voor je dat het bloeden en de buikpijn gauw stopt.

Een hele dikke knuffel, ik vind het echt heeeel erg voor je...
Snoopy, he wat naar nou.... Ik had wel bloedverlies, maar dat bleef beperkt tot een beetje op een inlegkruisje. Een beetje helder en dan werd t bruin. Ik had geen buikpijn erbij, af en toe een beetje krampjes. Ik hoop voor je dat je morgen toch positief nieuws krijgt bij de vk. Verlies je ook stolsels?

Loeske, jij ook sterkte morgen. Spannend he. Ik vind t ook nog steeds een beetje spannend hoor. Ik moest net ff plassen, en tijdens t afvegen zag er weer een beetje rood op. Ik denk dat t komt door de inwendige echo. Maar de schrik zit er nog steeds in... Zal voorlopig nog wel ff blijven.
Snoopy wat ontzettend naar. Hopelijk valt het mee.

Loeske, hopelijk heb jij mooi goed nieuws morgen na de echo.

Een vriendin mailde mij vanavond dat ze een miskraam heeft gehad (3e kindje). Ze weet dat wij ook bezig zijn, heb haar gemaild dat ik zwanger ben, ze mailde helemaal enthousiast terug, leuk.
Lieve Snoopy....heel veel sterkte meid en misschien is het niets...laten we dat hopen..

Liefs Puck
Snico,

gelukkig goed nieuws! Gefeliciteerd!!

Morgen schrijf ik weer wat meer lieve meiden...ben vandaag naar de huishoudbeurs geweest en erg moe pff.

O ja het roken gaat prima, al 3 dagen er van af!! Ben zo blij!!

Welterusten!

Liefs
Ooooooh Snoopy, wat naar!!! Heel veel sterkte. Dikke hug en ik duim voor je dat het toch goed afloopt! Liefs
Ik was al een tijd gestopt met roken, maar ruik het nu echt heel erg, ging bijna over mijn nek gisteren toen iemand die net buiten had staan roken over mijn balie hing om met me te praten. Ik heb mijn stoel maar een stukej naar achet gereden en geaan of ik wat uit een laatje moest pakken maar wilde eigenelijk zeggen "uuuhhhh je stinkt..." maar dat was dan weer een beeeetje onaardig geweest haha. Maar ik ruik parfum, etensluchtje zweetluchtjes extra. Best grappig,

Verder ook die vreemde misselijkheid. Ik vind het toch heel anders misselijk dan wanneer ik buikgriep heb of iets verkeerd gegegeten. Veel subtieler of zo, meer kleine golfjes die ik met eten onder controle houd maar wel af en toe heel aanwezig.

En erg moe. Ik was net begonnen met een studie naast mijn FT baan, maar ga kijken of ik die uit kan stellen, trek het even niet erbij nu wil 's avonds gewoon slapen niet blokken.

Oh en de borsten. In 2 weken van een B-tje naar iets dat toch een neiuwe BH moet als het zo doorgaat, er zat een "stuiterje" beweging in toen ik door het pand liep gisteren zo grappig.

Best bijzonder dus wat er allemaal gebeurt zo snel. Ik ga vandaag de vk bellen kijken of ik vast een afspraak kan maken en morgen naar de huisarts. Man wil mee met alles, heel lief. Is ook best vreemd voor hem want alles gebeurt toch in mijn lichaam maar hij wil alles weten en meebeleven

Fijna dag allemaal vandaag! DDx
Snoopy!!
Weet je al wat, loeske?

Hoe is t vannacht gegaan snoopy? Nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop voor je dat je straks goed nieuws te horen krijgt. Ik weet een beetje hoe je voelt. Maar als ik lees dat je zo'n buikpijn hebt en veel bloedverlies hebt, vrees ik toch t ergste. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik duim voor je!
@DD, dat over je nek gaan van die rooklucht had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Ik was zelf toen ook net gestopt (en gebleven!!!!!!) maar manlief rookte (nu ook nog) wel. Nu heb ik er nog niet zo'n last van. Ik heb alleen een wasverzachter (lenor, blauwe) waar ik onpasselijk van wordt. Ik weet niet of t komt dat ik zwanger ben of dat ie gewoon meurt, maar gister lekker door de gootsteen gespoeld en de kleren die ik ermee gewassen heb, overnieuw gewassen. Zo smerig rook t!
Hoi meiden,

Snoopy sterkte ik weet er alles van, ik wens je het allerbeste.

Ik voel me wel goed, deze miskraam heb ik goed verwerkt en is voor mij emotioneel heel anders dan de andere. Ik heb gewoon door gewerkt, het kwam toevallig los in het weekend. En heb er wel goed gevoel voor om weer door te gaan, na een duidelijk en fijn gesprek met de gyn.

Ik ben dus dinsdag bij gyn geweest, omdat ik meerdere misrkamen nu heb gehad. Kan ik zonder huisarts gelijk langs komen.

Deze vroege miskraam moest ik niet vergelijken met de andere. Toen was er vruchtje met hartje, en dit keer met 1 week alles weg gevloeid.

Ze hadden alle bloed testen al gedaan, zoals schildklier, chromosomen man en mij, suiker, bloedstollingswaarden en nog wat. Dat was allemaal goed.

Nu voor deze misrkraam, moet ik bloed laten prikken op progestoron. Hij heeft inwendige echo gemaakt, en ik gisteren of vandaag de eissprong kon hij zien. Daarom moet ik morgen, dinsdag en dinsdag over 2 weken bloed laten prikken.

En over 2 weken terug komen.

Wij moesten de komende 3 dagen, dat was dinsdag, woensdag en donderdag elke dag aan de bak.

Dat doen we dus maar dapper.

Zijn er al meiden misselijk, ik heb namelijk niet alles gelezen.

Kan iemand mij even updaten?

Lieve groetjes Ana
anoniem_30191 wijzigde dit bericht op 19-02-2009 09:06
Reden: tekst toegevoegd
% gewijzigd
Snoopy, hoe is het?

Loeske, heb je de echo al gehad?

DD, ik zat gistermiddag tijdens een vergadering naast een collega die nog even snel een sigaret had gerookt buiten, ik ging zowat over mijn nek, zo smerig! Ik ruik alles ook veel beter nu.

En mijn borsten inderdaad, die voelen echt al groter en doen echt pijn, kan bijna niet meer op mijn buik slapen (en dat doe ik juist zo graag!).
Hi meiden,

ben net terug van de verloskundige. Ze nam alle tijd, dat was erg prettig. Mijn baarmoeder en dus het vruchtzakje liggen heel diep naar achteren en dan ligt de embryo ook nog eens helemaal onderin. We konden dus nog geen hartje zien, maar verder zag het er allemaal goed uit. De vruchtzak was mooi rond en ze was tevreden. Ze zei dat als wij wilden we nu nog een vaginale echo konden doen, maar we konden ook een nieuwe afspraak maken voor over ong. 10 dagen. Dit hebben we gedaan. Maandag 2 maart mogen we weer komen, s'avonds om 18.00 uur. Ben best blij en opgelucht nu, maar toch blijft die onzekerheid. Had zo graag een kloppend hartje gezien... Maar ja, dat komt dan wel de volgende keer.

@Anastacia: aan de bak dus, haha, raar he, dat het zo op commando moet. Er zijn al een heleboel meiden ziek, zwak, misselijk en moe. Alle kwaaltjes zweven aardig rond hier.

@Snoopy: hoe is het nu? Beetje kunnen slapen?

@Puck: weer een dag niet gerookt, well done!

@de rest: hoe is het met jullie?

Ik wens jullie een fijne dag allemaal!
Gezien mijn leeftijd moet het maar even op comando want ik heb geen tijd om nog een jaar er over te gaan doen.

Ik word in mei 39 en dat zit me wel beetje hoog moet ik zeggen. Mijn mannetje is bijna 5 jaar jonger, maar hij snapt dat ik dat gevoel wel heb.

Ik wil natuurlijk niet doorgaan tot mijn 42 jaar ofzo.

Loeske tot 9 weken ongeveer in slanke situatie kan je nooit uitwendig een echoe zien met hartje volgens mij.

Dus als je over 2 weken terug komt hoever ben je dan?

Want dan zal het waarschijnlijk wel inwendige echo worden, kunnen ze alles ook beter meten en bekijken.
Snico wat fijn dat alles toch goed zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven