Oktober 2009

26-01-2009 17:45 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie is er ook zwanger en uitgerekend in oktober 2009.

Zelf ben ik er sinds vanmorgen achter dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb al een meisje van 5 jaar en een meisje dat met 10 maanden is overleden aan longproblemen.

Vind deze zwangerschap dus heel erg spannend en had eigenlijk volgende week pas een afspraak bij de gyn. Dit omdat mijn laatste zwangerschap door (zwangerschaps)diabetes vrij turbulent verliep en mijn dochtertje heel veel ernstige skeletafwijkingen had. We hadden daarom afgesproken dat we bij een zwangerschapswens eerst bij haar langs zouden komen om het een en ander te bespreken, maar nu al zwanger, dus wie weet kan ze volgende week wel even met een echo kijken.

Ik hoop dat er meer meiden komen schrijven!

Liefs een vlindermama

www.yasminemeijvogel.vlindersite.nl

(Ps post nog effe niet onder eigen naam, wie weet wie er uit mijn familie/kennissenkring allemaal rondneust hier!)

op F5 drukken om tabel te vernieuwen!

Zeetje welkom bij ons! Grappig net nu ik vandaag dacht dat er weinig oktobers moeders zijn in dit topic komen er zo 3 bij!

Leuk! En vooral leuk dat het voor jou ook je 1e kindje is.

Loeske en ik dachten al dat we de enigen zouden blijven.

Ja Juultje wat een LUL die gyn, was zo bezig met mijn zusje dat ik er eigenlijk niks van gezegd heb....Ze heeft eigenlijk altijd het gevoel dat ze moet haasten, kamertje in, snel een echo en hup er weer uit. Zo vergeet ze vaak brandende vragen te stellen, balen.

Ze staat idd onder controle ivm haar epilepsie. Nu de 29e week dus om de 2 weken komen.

Ja ze was de eerste die het hoorde van mij zondag en mijn ouders heb ik het gelijk ook verteld, kon het niet voor me houden haha.

Ga zo lekker onder de douche daarna nog ff bankhangen en dan op tijd mijn bed in, morgen weer vroege dienst.

Fijne avond allemaal

Liefs Harriet
Zeetje, welkom en gefeliciteerd!

Balen voor je zus, Puck, lijkt me niet leuk om zo op controle te gaan.

Mijn ouders weten het ook al, eigenlijk best veel mensen wel, maar dat zijn allemaal mensen die ik via hier ken. Jullie dus, mijn topic van maart 2006 en nog een topic op Overige waar ik al een jaar of 6-7 post (Kletsgroepje). Volgende week zondag gaan we naar schoonouders, dan kunnen we het hen vertellen. Blijft van de familie nog over mijn broer en de zus van man.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi dames!

Puck, ik ben ook niet zo'n ochtendmens, maar mijn dochter maakt alles weer goed! Nu wordt ze gelukkig niet meer zo heel vroeg wakker, voorheen was het nog wel eens 6 uur, nu is het meestal rond 8 uur. Ik ga nog steeds laat naar bed trouwens en voel me er prima bij, soms slaap ik even bij als ik wel echt moe ben. Nu ik zwanger ben (en zeker als ik wat verder ben) wil ik wel wat meer gaan slapen. Maar ach, tijdens de bevalling van mijn dochter was ik helemaal oververmoeid, ik viel tussen de weeen door (die om die minuut kwamen) nog in slaap, ook tussen de persweeen door. Dus daar maak ik me niet zo druk om. Was juist wel lekker .

Jeetje wat vreemd wat er bij de gyn is gebeurd met je zusje. Niets van de echo meekrijgen... wel heel sneu voor haar!

Tja en daar ben ik ook bang voor, dat we straks met 10 a 11 weken een echo krijgen en dat het niet goed is... We hopen maar gewoon dat het goed zit, meer kan je toch niet doen.

Loeske, lekker, vakantie!!! Voor jou komt de echo al lekker dichtbij, fijn hoor! En lekker vroeg!

Snico, jeetje, nog steeds onzekerheid... woensdag weet je in ieder geval zeker of het goed zit of niet. Als je nu een echo zou krijgen zouden ze misschien ook niet duidelijkheid kunnen geven. Sterkte! Ik ga voor je duimen!

Appeltje, leuk dat je hier ook komt schrijven! Krijg je 2 maart ook al meteen een echo? Ik ga ook weer meedoen met MvM, ik ga dinsdag beginnen. Weer lekker in een kannetje plassen .

Milagro, jij dus ook al veel dorst. Zal het er wel gewoon bij horen .

Kroko, dat je aan het idee moet wennen is toch logisch. Wij willen al een tijdje een 2e, maar nu ik zwanger ben is het toch een beetje onwerkelijk.

Heb je het al aan je ouders verteld trouwens? Ben wel benieuwd!

Juultje, jouw dochter dus ook aan de glucose. Ik hoor dat wel vaker, maar bij ons was dat dus niet. Dochter was best groot (4350 gram) en de bevalling was best heftig voor haar waardoor ze pas uren later ging drinken, toen de vk en kraamhulp allang weg waren.... Er is niets getest, of ze glucose nodig had ofzo. Is wel een beetje vreemd toch? Andere baby's zitten dagen aan de glucose en bij ons is er niet eens getest...

Wij wisten de naam trouwens bij 33 weken, we hadden al wel 2 namen en ik vond dat we toen de knoop maar moesten doorhakken. Hebben we gedaan op weg naar een verjaardag .

Fijn hè dat ze het nu net over een broertje/zusje hebben. Hier op het werk wordt dus ook al druk gegist, achteraf zullen ze allemaal wel zeggen: zie je wel! Soms schijnen mensen het wel te kunnen zien dat je zwanger bent, toen ik zwanger was van mijn dochter wisten een paar mensen het al voordat ik het had verteld... dat vermoeden heb ik nu dus ook, dat sommigen het eigenlijk al wel weten.

Doubledutch, gefeliciteerd!!!! Ik zet je gewoon in de tabel, mocht het november worden haal ik je er wel weer uit . Kom nu maar lekker hier kletsen .

Cookie, dat is dan lekker zeg van MvM.... hier belde ze ook, of ze eerder kon komen. Wel zo netjes natuurlijk. Gaat je zoontje zich nou geen zorgen maken dat er iets met jou is?

Wel grappig, jij moet alles weer aanschaffen, wij hoeven alleen maar een commode en ledikant aan te schaffen. Wordt waarschijnlijk hetzelfde als bij onze dochter.

Zeetje, ook welkom en gefeliciteerd!!! Wel leuk dat je al weet wanneer je de echo hebt, maar wel erg lang wachten inderdaad...

Wij wilden dus graag wachten met vertellen tot na de eerste echo... maar vandaag barstte ik zowat uit mijn broek. Het zit ook echt niet lekker meer. En ik ben nog maar 5 weken... Bij mijn vorige zwangerschap gingen mijn broeken rond de 14 weken strak zitten en met 16 weken ben ik overgegaan op zwangerschapskleding. Dus ik vind het wel snel gaan nu. Ik ga morgen een nieuwe (gewone) broek halen, had ik toch ook nodig. Ik heb van mezelf best wel een buikje (door de zwangerschap van dochter ), dus het zal anderen niet zo snel opvallen denk ik. Hoop ik .

Voor de dames die van de eerste zwanger zijn (en dat zijn er inderdaad niet veel): geniet lekker (vooral als je wat verder bent) dat je lekker kan gaan liggen wanneer je wil! Ik heb daar zo van genoten! Omdat ik al een kindje heb gaat dat straks meestal niet en dat geeft ook niets (zeg ik nu ), maar als het wel kan: lekker van genieten!

Liefs,

Snoopy
Hoi allen,

Leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat. Hier is alles rustig, (nog) niet misselijk, wel moe. Misschien dat het daardoor allemaal nog een beetje onwerkelijk voelt...

Juultje, leuk dat je het wereldkundig kan maken. Wij wachten op de echo. Manlief wilde het met Pasen vertellen, dan ben ik 13 weken zwanger. Ja, doeiii, dat ga ik dus niet uithouden . Ben ook heel benieuwd hoe snel het zichtbaar is. Van mij mag het nog wel even duren. Heb van mijzelf al een buikje, dus hopelijk valt het daardoor niet te erg op...
@ cookie ja mijn eerste, wel paar jaar geledn zwanger geweest maar voor week 12 liep dat mis. lang verhaal maar verdriet heeft bu een mooi eb dankbaar plekje, we zijn er nu echt klaar voor dus en blij dat het in de 4de maand van proberen al raak is, nu erg spannend hoe dit afloopt

Wilde graag alles even lezen en beter voorstellen, ook in mij andere cluppie bijkletsen, maar de lettertjes dansen voor mij oogjes ik geef toe aan slaap, sorry voor kort bericht en niet verderlezen/reageren

Bedankt voor het zetten in schema Snoopy. Leeftijd is 31 trouwens en datum vooralsnog gesteld op 13-10 dus wel oktober, jeuj.

Tot snel, spannend hor, jullei alvast alle liefs en sterkte en doe het rustig aan

Zzzzzzz DD
Hallo, voor alle zwangeren onder ons: Gefeliciteerd.

Voor alle (nog) niet zwangeren: Veel succes!!!!!

Wij weten sinds woensdag 11 februari dat we ons tweede kindje verwachten!!!! Pas in december met de pil gestopt, had er ook nog niet echt op gerekend, maar toen ik maandag niet ongesteld werd en dinsdag ook nog niet, kon ik het niet laten om woensdag een test te doen. En die was dus positief!!!!!!

Rond 18 oktober kunnen we ons ukkie in de armen sluiten en wordt ons kleine meissie ineens grote zus!
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!

Ik voel me nog niet echt zwanger (zou ook wel vroeg zijn voor klachten 4wkn 4dgn), dus af en toe komt er zo'n golf onzekerheid over mij heen. 'Zou het wel goed gaan?' Misschien ook omdat al een aantal mensen op de hoogte is.

Maar ja, die onzekerheid herken ik nog wel van de eerste zwangerschap. Op 2 maart dus een intake bij de vk, en het kan best zijn dat ik meteen een echo krijg. Bij mijn vorige zwangerschap hadden ze dit nog niet, maar ze hebben nu een echoapparaat in de praktijk. Een van de vk's heeft de opleiding voor (termijn)echo's gedaan, dus nu hoef je dan niet naar het ziekenhuis. Bij mijn zoontje kreeg ik die al met 8 weken, dus misschien nu ook weer zo vroeg.

Ben benieuwd of er niet stiekum 2 kindjes in mijn buik zitten. Ik ben zelf een twee-eige tweeling dus erfelijk belast!
Er komen er steeds meer! Leuk!

Fijn weekend allemaal!
Jeetje wat gaat het ineens snel hier. Leuk hoor zoveel zwangeren er bij. Gefeliciteerd allemaal!
Hallo allemaal,

Mag ik ook meedoen?

Ik ben 34 jaar en uitgerekend op 1 oktober. Ik heb al een zoon van vier. Vooral voor hem vind ik het héél leuk dat er een broertje of zusje komt (als alles goed gaat). Ik wilde sowieso heel graag een tweede, maar 't heeft hier thuis wel wat overredingskracht gekost

Iedereen in mijn omgeving weet al dat ik zwanger ben. Ik kan 't niet voor me houden, heb 't zelfs al aan de groenteboer verteld.

Ik vind 't nog steeds heel onwerkelijk dat ik weer zwanger ben, de symptomen zijn ook veel zwakker dan de vorige keer. Toen had ik al vrij snel heel grote borsten, terwijl dat nu helemaal niet het geval is. Wel heb ik de hele dag last van een zeurende misselijkheid, vooral na het avondeten. Maar als ik maar blijf zitten of liggen gaat 't goed. Zoon doet mij al na met het kokhalsen, en als hij mij 's ochtends hoort, roept hij hoopvol vanuit z'n bed: "Mama! Heb je op de grond gekotst??" Want dat lijkt hem wel een spektakel.

Mijn zoon heeft trouwens sinds anderhalf jaar diabetes. Misschien dat ik daarom stamcellen uit de navelstreng wil laten halen. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee?

Vlindermama: spuit jij, of slik je medicijnen? Aangezien je je aan een dieet moet houden, vermoed ik het laatste. Wat houdt dat dieet dan precies in? Koolhydraatarm ofzo? Op gezette tijden eten? Als je geen zin hebt om daarover te praten, prima hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Groetjes
Hoi!

Zeetje, het pas met 13 weken vertellen zou ik ook wel erg lang vinden duren hoor! Wij hebben in de familie een verjaardag een paar weken na de echo, dus dan kunnen we het een gedeelte van de familie persoonlijk vertellen. Maar hebben o.a. ook familie in het buitenland en familie die we niet vaak zien, dat wordt waarschijnlijk via de telefoon, of via de mail. We willen voor onze dochter een t-shirt gaan kopen met de tekst: ik word grote zus!, dus we kunnen ook daar een foto van maken en sturen onder het mom van: kijk eens wat een mooi t-shirt ik heb!

Doubledutch, een paar jaar geleden dus een miskraam gehad, lijkt me vreselijk. Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat!

Babywish, welkom en gefeliciteerd! En jullie hebben dus ook al een dochter. Ik vind haar nu zo klein en ze is echt ons kleine meisje. Maar met straks een baby erbij is ze weer zo groot! Viel me al op toen er, toen ze 3 en 10 maanden was, 2 nichtjes werden geboren, wat was ze opeens groot!

Appeltje, ik heb nu meestal ook geen klachten, tenminste, niet dat ik er telkens bij stilsta dat ik zwanger ben. Wel vandaag veel buikpijn, kan er geloof ik wel bij horen, maar ik vind het niet leuk .

En leuk hoor, misschien wel een tweeling! Zou bij iedereen natuurlijk kunnen.... al sta je er niet vaak bij stil. Ik vind 1 per keer wel genoeg , maar als het er 2 zijn zal ik er uiteraard ook heel blij mee zijn!

Ben benieuwd of je meteen een echo krijgt!

Nelladella, welkom en ook gefeliciteerd! Ook al een 2e kindje . Wel leuk hoor dat je zoontje het al helemaal meekrijgt. Vooral dat bij het kokhalzen 's ochtends . En je zoon heeft dus diabetes, hoe komen ze daar eigenlijk achter? Had hij veel dorst ofzo? (dat hoort daar toch vaak bij?) Wat is het nut van stamcellen uit de navelstreng laten halen? Ik weet wel dat het kan (en dat het veel geld kost dacht ik), maar eigenlijk niet waarvoor het gebruikt kan worden.

Vandaag een lekker druk dagje gehad met z'n drietjes en vanmiddag en vanavond druk opgeruimd in huis (papierwerk enzo). Best wel lekker, het resultaat dan . Vandaag kwamen mijn ouders even langs, ik snel een doos 'aangemaakt' met spulletje voor de nieuwe baby, waaronder de testen enzo. Die lagen nu op tafel te slingeren, maar dat is natuurlijk niet zo handig als je het nog niet wil vertellen .

Liefs,

Snoopy
Ik heb de testen in mijn handtas nog, moet er af en toe even naar kijken, haha.
Hoi meiden,

gisteren een positieve test! Het allermooiste Valentijnsdag cadeau wat ik ooit heb gekregen.

Mag ik hier gezellig mee komen kletsen? Lijkt me weer heerlijk en gezellig om ervaringen uit te wisselen en te kletsen.

Ik ben 32 zwanger van de 2e, we hebben al een dochter (in mei wordt ze 3). Volgens mijn berekeningen ben ik 21 oktober uitgerekend.

Langzaam aan begint het een beetje binnen te komen. Zwanger! Moet me inhouden om het niet van de daken te schreewen haha.

Ik ga nu een poging wagen om de berichten hier te lezen (dochter vraagt nu wel om aandacht dus vandaar de poging).

Redpepper
Hé wat leuk dat ik al zo snel ben toegevoegd aan de tabel!

Snoopy, ik heb erg veel buikpijn gehad! Van een week voordat ik overtijd was tot twee weken daarna. Flinke krampen, één dag zo erg dat ik thuis moest blijven. Het leek erg veel op darmkrampen. Volgens de verloskundige was dat 'normaal' en werd dat veroorzaakt door hormonen.

O ja, ik heb nog een belangrijk symptoom: ben zéér vergeetachtig. Zo erg, dat mijn vriend er veel grappen over maakt. Komt-ie bijvoorbeeld even in de kamer staan, om meteen weer naar de keuken te gaan, en roept-ie: "Stond ik nou net in de kamer of niet?" Of: zit m'n moeder op de bank, zegt-ie: "Strikvraag: wie is die vrouw op de bank?"

Bij mijn zoon werd de diabetes ontdekt door heel veel drinken en heel veel plassen. Hij is gelukkig niet ziek geweest.

Stamcellen kunnen bewaard worden, en misschien kunnen die in de toekomst voor genezing van diabetes zorgen (maar dat is niet zeker).

Nou zwangere dames, ik wens jullie een fijne zondag!
Hai allen,

Wat leuk dat er zoveel zwangeren bijkomen! Babywish, Nelladella en Redpepper, gefeliciteerd! Een vruchtbare maand, januari :-)! Fijn om te lezen dat er meerderen zijn met weinig klachten. Ik wens niemand misselijkheid e.d. toe en prijs me gelukkig dat ik daar nog weinig last van heb gehad, maar zoals ik al eerder schreef, voelt het zonder klachten nog wat onwerkelijk. Nelladella, moest erg lachen om je zoon. Dat is allemaal heel interessant...dat spugen enzo. Hopelijk blijft hij de hele zwangerschap zo geinteresseerd en zorgzaam !

Gisteren met moeder en zussen wezen winkelen, moest echt op m'n tong bijten om het niet te vertellen. Ik wil in ieder geval de eerste afspraak bij de vk afwachten (met 8 weken). Weten jullie of je bij 8 weken al een hartje kan horen? Misschien stomme vraag, maar ja, heb dan ook geen ervaring . Echo komt pas met 12 weken...

groetjes,

Zeetje
Wat een hoop zwangeren ineens, leuk! Gefeliciteerd iedereen!

Wat kwaaltjes betreft begint het bij mij langzaam te komen: ik ben heel erg moe en moet regelmatig eten, anders word ik misselijk. En ik ruik ineens anders, wat jammer is want daardoor vind ik bijvoorbeeld wokgerechten niet lekker meer! Hoe is het met jullie eetgewoontes nu? Heb je meer trek in bepaalde gerechten?

Ik zie mezelf in het lijstje staan, ter aanvulling: ik ben 30 jaar en ga 16 februari (morgen al!) naar de vk. Hopelijk mag ik de week erna al een echo, aangezien ik vorige keer een miskraam heb gehad.
@ Zeetje: ik weet niet of je het hartje al kan horen, maar je kunt het wel al zien!

Welkom weer alle nieuwe dames, hou het niet meer bij, haha! Gefeliciteerd!
Goedemiddag!

Haha DoubleDutch, ik bleef eerst ook naar die testen kijken, maar nu, na bijna 2 weken, ben ik er al aan gewend .

Redpepper, gefeliciteerd! En ik herken het hoor, het van de daken willen schreeuwen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet er nu vaak aan denken dat niemand het nog weet, wil het er zo graag met iemand over hebben! Dus mijn vriend is nu de pineut . Gelukkig vindt hij het wel leuk om het erover te hebben, bij onze dochter was dat niet zo, hij vond het vooral eng...

Nelladella, 'fijn' voor mij dat je ook zoveel buikpijn hebt gehad! Het zijn niet echt krampen, maar een zwaar ongesteldheidsgevoel. Nu gelukkig weer een stuk minder.

Vergeetachtigheid.... had ik vorige zwangerschap een beetje last van, na de bevalling kon ik de eerste week werkelijk niets onthouden, ik leefde in een compleet andere wereld... en nu is het nu steeds heel erg, helaas. Baal er best van, want ik heb er ook best last van. Maar goed, heb er een mooie dochter voor in de plaats gekregen en straks nog een mooi kindje erbij .

Gelukkig is je zoontje niet ziek geweest, maar veel drinken valt natuurlijk wel op. Dochter drinkt hooguit 500ml per dag, als ik het niet regelmatig zou aanbieden zou het zo'n 300ml zijn denk ik. Wat betreft de stamcellen, als jullie het geld makkelijk kunnen missen, zou ik het wel doen, denk ik.

Zeetje, jij ook al moeite om je mond te houden . Wat betreft het hartje horen (met de doptone), bij mij was dat met ruim 15 weken. De keer ervoor was ik er met 11 weken en toen hebben ze niet geluisterd, omdat je het dan dus niet kan horen. Of misschien net wel, maar nemen ze niet het risico dat je het niet kan horen en je ongerust wordt. Met 8 weken het hartje horen kan alleen met een inwendige echo. Met de echo met 12 weken kan je het hartje dus zeker wel zien, misschien proberen ze dan ook even te luisteren (kan ook met het echo-apparaat).
Hallo dames,

Zo wat een hoop nieuwe zwangeren er bij zeg! Ik hou het niet meer bij.

Alles goed met jullie, hier eigenlijk dezelfde klachten; wel aan het eind van de dag, na een zware dag een zwaar gevoel in de onderbuik, kleine prikjes ook, niet pijnlijk. Best wel raar hoor, herkent iemand dit?

Ben nogal een onzekere trien.

Wat betrefd zwangerscha[slusten; heb ik nog geen last van, kan altijd nog komen natuurlijk. Alles lust mij nog, wel ben ik overgestapt op cafeinevrije koffie en drink ik wat meer thee.

En dr gaan heel wat sinaasappels doorheen!!

Pff dinsdag 5 weken, van mij mag het wel ietsje sneller gaan hoor, maar ik kan al gaan aftellen voor de vk, nog 2 weekies.

Misschien voelt het dan ook wat echter kan het nou nog steeds niet geloven hihi. Moet ook echt om mezelf gaan denken en dan vooral op mijn werk.

Hopelijk hou ik het vol tot begin september met 30 uur per week.

Fijne avond!

Liefs Puck
Wooooow! Wat zijn er veel zwangeren bij!! Leuk, gefeliciteerd allemaal!

Hier alles ok. Wel behoorlijk misselijk en moe. Op zich geen rare eetgewoontes maar ik kan opeens van de aanblik van eten heel misselijk worden. Ik was van het weekend uit eten met mijn moeder en die had vis, iets wat ik heel lekker vind. Maar het stond me opeens zo tegen, ik werd echt kotsmisselijk.

Maar goed, verder alles ok al ben ik nog steeds heel onzeker. Het is gewoon erg spannend, sowieso, en onze geschiedenis helpt ook niet erg. Ik denk dat ik pas echt kan gaan genieten als ik de 16 weken voorbij ben, de fase waarin ik hoorde dat het met Liv niet goed zat. Maar goed, dan heb ik na die 16 weken gelukkig ook nog heel veel weken om blij zwanger te zijn :-)
'k zou best een winterslaapje willen doen maar verder alles ok.

Jullie ook alle liefs en strekte en GEFELICITEERD natuurlijk.

Dat we allemaal over mwaaaahhh zo'n maandje of 8 een mooi lief gezond kindje op de wereld mogen zetten zonder al teveel klachten en problemen.

Trusten, ik duik mijn bedje in, morgen naar de huishoudbeurs met moeder en tante (nee niet de 9-maanden dat lijkt me echt te erg, maar veel plezier wie wel gaat natuurlijk).
Hallo allemaal,

Ik wil graag meeschrijven, zal eerst wel flink moeten bijlezen, sjonge wat is er al veel geschreven!

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, van ons 2e kindje.

Wij hebben al een dochtertje van mei 2006. Helaas heeft deze zwangerschap 2 jaar op zich laten wachten, ik blijk vervroegd in de overgang te zijn en ben nu middels IVF met donoreicellen zwanger. Morgen weet ik wanneer de eerste echo zal zijn, dan hoop ik te weten of het 1 of 2 kindjes zijn, er zijn namelijk 2 embryootjes terug geplaatst. Ik ben volgens onze eigen berekeningen 23 okt uitgerekend.

Ik heb veel last van vermoeidheid en pijnlijke borsten, maar dat komt waarschijnlijk voornamelijk door de medicatie die ik moet gebruiken gedurende het eerste trimester van de zwangerschap.

Morgen moet ik bloed laten prikken op HCG, misschien dat er aan de hand van de hoogte daarvan al iets gezegd kan worden over de kans op een tweeling.

Oh ja, ik ben 26 jaar.

Groetjes Barbera
Leuk, nog meer nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd allemaal.

Ik heb een afspraak bij de vk gemaakt op 26 maart, dan is er ook direct een echo. Pfff, wat duurt dat nog lang zeg!

Moeten jullie ook betalen voor een echofoto? Kost hier 3,50 euro...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Buenas!

Jeetje wat is het een vruchtbare tijd geweest. Leuk hoor zo´n grote groep. Gefeliciteerd allemaal! Ga zo eens rustig met jullie kennismaken.

Hier gaat alles ok eigenlijk. Misselijkheid komt alleen als ik te laat eet. We hebben het tot nu toe voor ons gehouden. Wel moeilijk hoor, maar het is nog een beetje vroeg. Heb wel het idee dat iedereen naar mijn buik kijkt wat natuurlijk nergens op slaat.

Nou meiden ik ga eens aan het werk. Ik mag dan wel in Spanje wonen, maar het is hier geen mañana mañana!
Hoi meiden,

vooralsnog dus de hekkensluiter van de lijst zie ik!

Ik heb de meeste berichten gelezen en zo een beetje kennis gemaakt met iedereen. Watertje en vlindermama, jullie verhalen

hebben indruk gemaakt. Jullie wens ik dan ook nog meer geluk en voorspoed tijdens deze zwangerschap.

En Barbera; we hebben allebei dus een dochter uit mei 2006. Bijzonder hoe deze zwangerschap tot stand is gekomen. En dan ook nog de kans op een tweeling. Spannend!

Herkenbaar Nelladella van die vergeetachtigheid.

En dat nu al! Wat gaat dat ons nog brengen??

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld. Ze is een goede bekende van me dus helemaal in de gloria toen ik haar op haar werk belde. Gelijk een afspraak gemaakt voor 25/2. En daarna voor een echo gebeld...maar die is pas 1/4! Arghhh..dat is toch TE lang wachten . Ik weet wel dat ik kon aangegeven dat ik in het verleden een miskraam heb gehad en dat je daaromeerder kunt komen. Maar ja, die miskraam is

ondertussen 3,5 jaar geleden. Misschien kan de verloskundige volgende week nog raad geven. En anders is het dus nog 6,5 week wachten.

Nog iets anders. Misschien wel suf . Maar ik heb vanochtend nog maar een test gehaald (ander merk).

Toch nog maar even de bevestiging. En toen er binnen korte tijd een plus stond was het toch wel even een opluchting

Eigenlijk nog geen kwaaltjes aanwezig. Maar ik bereid

me maar voor op vanalles. Vooral de combi kwaaltjes en een peuter die rond loopt

Ok meiden, ik ga weer verder met wat andere dingen.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven