De rijdende rechter, mr. Frank Visser

maandag 25 september 2017 om 00:19

dinsdag 17 oktober 2017 om 17:16
Ik ben fan van Viktor!
De uitzending van gisteren was nogal herkenbaar voor mij, omdat ik ook veel last heb van mijn bovenburen (moeder met twee kinderen). De onderbuurvrouw leek inderdaad overspannen, en dat logboek ging erg ver, net als het tikken met de stok. Toch weet ik, nu helaas uit eigen ervaring, dat je je best kunt doen om situaties na te bootsen, maar dat het dan nooit zo is als in werkelijkheid.
Wat mij opviel, is dat tijdens de rechtszitting opeens ter sprake kwam dat die vriendin van hem twee kinderen had. Die waren er niet, op het moment dat Frank Visser kwam kijken en luisteren in de huizen. Maar reken maar dat het getik van kindervoetjes irritant kan zijn op laminaat zonder ondervloer, als zelfs het schuiven van een stoel al te veel decibel veroorzaakt.
Nou ja, in ieder geval; ik hoop dat die ondervloer het verschil zal maken voor de luitjes.
De uitzending van gisteren was nogal herkenbaar voor mij, omdat ik ook veel last heb van mijn bovenburen (moeder met twee kinderen). De onderbuurvrouw leek inderdaad overspannen, en dat logboek ging erg ver, net als het tikken met de stok. Toch weet ik, nu helaas uit eigen ervaring, dat je je best kunt doen om situaties na te bootsen, maar dat het dan nooit zo is als in werkelijkheid.
Wat mij opviel, is dat tijdens de rechtszitting opeens ter sprake kwam dat die vriendin van hem twee kinderen had. Die waren er niet, op het moment dat Frank Visser kwam kijken en luisteren in de huizen. Maar reken maar dat het getik van kindervoetjes irritant kan zijn op laminaat zonder ondervloer, als zelfs het schuiven van een stoel al te veel decibel veroorzaakt.
Nou ja, in ieder geval; ik hoop dat die ondervloer het verschil zal maken voor de luitjes.
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:23
Ik moet altijd lachen om de voor de hand liggende woordspelingen van Victor. Ik zit er gewoon op te wachten elke keer
Onlangs was er een uitzending over stankoverlast van katten op een flat. 'Kat in de zak', kat in het bakkie', 'stank voor dank' ... ze kwamen allemaal voorbij.

Ik vind hier dingen van.

dinsdag 17 oktober 2017 om 18:08
Ja! Haha!
En toen hij voor het eerst het zwembad zag: "Nou ... ik denk niet dat Inge de Bruin groen van jaloezie ziet als ze dit water ziet.
Ik vind hier dingen van.

dinsdag 17 oktober 2017 om 19:24
Sabeltandcavia schreef: ↑17-10-2017 18:08Ja! Haha!
En toen hij voor het eerst het zwembad zag: "Nou ... ik denk niet dat Inge de Bruin groen van jaloezie ziet als ze dit water ziet.
Hahaha, oh ja!
En toen hij daar aan kwam lopen in die straat: 'Achter deze gevel schijnt zich een waar zwemparadijs te bevinden'.
Héérlijk, die humor.

dinsdag 17 oktober 2017 om 19:47
En nu heb ik deze in mijn hoofd: https://youtu.be/rlqZZgUoDc8
K3
En drums gaan boem babadaboem
En de trompet ret retteketet
En de bas gaat boemdieboemboemboemboem
etc
K3
En drums gaan boem babadaboem
En de trompet ret retteketet
En de bas gaat boemdieboemboemboemboem
etc
Ik vind hier dingen van.
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:05
Ik ook!
Het is wel een trucje dat hij gebruikt, overal waar hij binnenkomt, stelt hij zich ontwapenend op, en zet grote ogen vol verbazing op als hij het verhaal hoort, maar het werkt, doet hij heel goed!
Vorige week ook zo grappig, toen Mr. Visser zei dat hij vroeger zijn stunts zelf deed maar nu Victor ook een kans wilde geven!

maandag 23 oktober 2017 om 22:30
Enorm !nerdopviva schreef: ↑23-10-2017 22:05Mijn hemel, wat een tokkies. Ze ziet er keurig uit, maar als die scheur open gaat![]()