Entertainment alle pijlers

De rijdende rechter, mr. Frank Visser

25-09-2017 00:19 243 berichten
Heeft iemand de aflevering van afgelopen maandag 18 september gezien? Buren met hoge bomen die de zon wegnemen en een hoop rotzooi veroorzaken? Zo ja, wat was de uitspraak van mr. Frank? Uitzending gemist heb ik al gekeken, maar dat geluid was zon slecht dat ik afgehaakt ben.
So please tell me!
Alle reacties Link kopieren
en inderdaad een goeie ondervloer is wel een must bij laminaat. maar wat kon ze zeuren die mevrouw.
Ik ben fan van Viktor!

De uitzending van gisteren was nogal herkenbaar voor mij, omdat ik ook veel last heb van mijn bovenburen (moeder met twee kinderen). De onderbuurvrouw leek inderdaad overspannen, en dat logboek ging erg ver, net als het tikken met de stok. Toch weet ik, nu helaas uit eigen ervaring, dat je je best kunt doen om situaties na te bootsen, maar dat het dan nooit zo is als in werkelijkheid.

Wat mij opviel, is dat tijdens de rechtszitting opeens ter sprake kwam dat die vriendin van hem twee kinderen had. Die waren er niet, op het moment dat Frank Visser kwam kijken en luisteren in de huizen. Maar reken maar dat het getik van kindervoetjes irritant kan zijn op laminaat zonder ondervloer, als zelfs het schuiven van een stoel al te veel decibel veroorzaakt.

Nou ja, in ieder geval; ik hoop dat die ondervloer het verschil zal maken voor de luitjes.
Ik moet altijd lachen om de voor de hand liggende woordspelingen van Victor. Ik zit er gewoon op te wachten elke keer :proud: Onlangs was er een uitzending over stankoverlast van katten op een flat. 'Kat in de zak', kat in het bakkie', 'stank voor dank' ... ze kwamen allemaal voorbij.
Ik vind hier dingen van.
Ja, dat vind ik ook altijd geweldig!
En ook die onderonsjes met Mr. Frank Visser, na afloop.
Die aflevering met dat zwembad: 'Nu héb ik mijn zwemslip achter in de auto liggen. Wat denkt u, zullen we nog even?' ;-D
Lotte35 schreef:
17-10-2017 18:03
En ook die onderonsjes met Mr. Frank Visser, na afloop.
Die aflevering met dat zwembad: 'Nu héb ik mijn zwemslip achter in de auto liggen. Wat denkt u, zullen we nog even?' ;-D
Ja! Haha!
En toen hij voor het eerst het zwembad zag: "Nou ... ik denk niet dat Inge de Bruin groen van jaloezie ziet als ze dit water ziet.
Ik vind hier dingen van.
Ik vind Viktor geweldig :heart: Ook echt knappe man vind ik!
Sabeltandcavia schreef:
17-10-2017 18:08
Ja! Haha!
En toen hij voor het eerst het zwembad zag: "Nou ... ik denk niet dat Inge de Bruin groen van jaloezie ziet als ze dit water ziet.

Hahaha, oh ja!
En toen hij daar aan kwam lopen in die straat: 'Achter deze gevel schijnt zich een waar zwemparadijs te bevinden'.

Héérlijk, die humor.
Robinson schreef:
17-10-2017 18:11
Ik vind Viktor geweldig :heart:

Ik dus ook!
Maar Frank Visser heeft ook echt wel humor, en daardoor vind ik hem samen met Viktor een gouden combinatie.
Ik ben gister gestopt met kijken toen die spaanse zei: Dan hoor ik boemboemboem prutprutprut
En nu heb ik deze in mijn hoofd: https://youtu.be/rlqZZgUoDc8

K3
En drums gaan boem babadaboem
En de trompet ret retteketet
En de bas gaat boemdieboemboemboemboem
etc
Ik vind hier dingen van.
Robinson schreef:
17-10-2017 18:11
Ik vind Viktor geweldig :heart: Ook echt knappe man vind ik!
Ik ook!
Het is wel een trucje dat hij gebruikt, overal waar hij binnenkomt, stelt hij zich ontwapenend op, en zet grote ogen vol verbazing op als hij het verhaal hoort, maar het werkt, doet hij heel goed!

Vorige week ook zo grappig, toen Mr. Visser zei dat hij vroeger zijn stunts zelf deed maar nu Victor ook een kans wilde geven!
Daar zijn we weer :hello:

En volgens Victor mag Mr Visser weer aan de (bloem)bak. :proud:
Ik vind hier dingen van.
Ja hoor! "De bloemetjes buiten zetten." :P
Ik vind hier dingen van.
Bloemlezing :D
Ik vind hier dingen van.
2 tokkies bij elkaar, die vrouw is ook niet mis
Mijn hemel, wat een tokkies. Ze ziet er keurig uit, maar als die scheur open gaat :O
anoniem_199331 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:06
1.75% gewijzigd
Wat een stel! Ik vraag mij af wat die man mankeert dat hij in de WAO zit. Al denk ik dat zijn ex-collega’s hem niet zullen missen.
Ik wens die man een Esdoorn toe voor zijn flat. Dan heeft hij het nooit meer over bloemblaadjes.
Ik vind hier dingen van.
STC :rofl:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Gadver, die tong steeds bij de vrouw :-o
Eh...vlijtig liesjes moeten in de schaduw en geraniums in de volle zon. Dus dat is geen alternatief.
Ik vind hier dingen van.
Ik gun die man een tongvaren.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
nerdopviva schreef:
23-10-2017 22:05
Mijn hemel, wat een tokkies. Ze ziet er keurig uit, maar als die scheur open gaat :O
Enorm !
Keihard gelachen toen Victor handenvol bloemen uit die bakken trok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven