Geen zin in ex
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:04
maar wil niet onbeleefd zijn. Hij neemt geheel onverwachts contact met mij op via facebook. Laatste keer dat ik hem gesproken heb is denk ik wel 9 jaar geleden.
Hij vraagt hoe het gaat en ben daarna met hem blijven chatten. Ik vind het ergens wel lief dat hij oprechte interesse heeft. Hij zegt niet meer te willen dan een vriendschap maar waarom neemt hij dan ineens na zo lang geen contact meer te hebben weer contact op?
Hij vraagt hoe het gaat en ben daarna met hem blijven chatten. Ik vind het ergens wel lief dat hij oprechte interesse heeft. Hij zegt niet meer te willen dan een vriendschap maar waarom neemt hij dan ineens na zo lang geen contact meer te hebben weer contact op?
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:12
nou zo dus:
"he (naam), was even leuk bijpraten. Succes verder met je leven."
(en dan gooi je de chat dicht en blokkeer je hem)
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:14
Geen idee waarom?
Maar als je er geen zin in hebt is dit misschien wel een goeie tekst
Pas op, hij is op het randje hoor:
"Beste Karel,
Leuk je weer even gesproken te hebben maar ik heb verder geen behoefte meer aan contact. Groetjes Indianen"
Blijft hij berichtjes sturen.....er zit een blokkeer knop op Facebook hè
Maar als je er geen zin in hebt is dit misschien wel een goeie tekst
Pas op, hij is op het randje hoor:
"Beste Karel,
Leuk je weer even gesproken te hebben maar ik heb verder geen behoefte meer aan contact. Groetjes Indianen"
Blijft hij berichtjes sturen.....er zit een blokkeer knop op Facebook hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Leuk even van je gehoord te hebben, nu ga ik weer verder met mijn leven. Ik heb geen behoefte aan verder contact. Doei!
En dan. Kun je hem nog blokkeren als hij door gaat.
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:15
Oh jawel hoor
Ik heb een handje vrienden en das meer dan zat
Al die halfslachtige aanwaaiers ga ik mijn tijd niet aan verspillen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:15
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:18
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:24
Je lijkt ‘t moeilijk te vinden om dat afkappende bericht te sturen dat hierboven voorgesteld wordt, maar zul je toch moeten doen. En daarna gewoon niet meer antwoorden en als ie door blijft gaan blokkeren. Is niks zieligs aan hoor, je hebt hem 9 jaar niet gezien, hij zal dit vast wel kunnen verwerken.
.
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:26
Hij mag dan vinden dat je nu wel weer in zijn leven past, maar ik zie niet zo goed hoe hij je hiermee voor het blok zet of chanteert. Lichtelijk overdreven hoor.
Als je er geen zin in hebt, kap het dan af. Je bent hem niks verplicht tenslotte.
Als je er geen zin in hebt, kap het dan af. Je bent hem niks verplicht tenslotte.
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 16:33
99.18% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:31
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:35
Afkappen, blokkeren en huidige vriend direct op de hoogte brengen, wat een vervelende vent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.