Heeft hij wel interesse?

24-10-2017 16:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal weken (5/6) heb ik weer contact met een jongen die ik begin dit jaar met wintersport heb ontmoet (toen nog met mijn toenmalige vriend) uiteraard vriendschappelijk.

Na veel appen vroeg hij zich af of we niet wat dingen konden bespreken in het “echt” als date. Ik wilde hem best zien maar niet als date. Vorige week vrijdag afgesproken en 2,5 uur gezellig gekletst over alles en nog wat. Toen hij weg ging gaf hij een kus op me wang en ik gaf hem een knuffel. Nog geen halfuur daarna appte hij mij dat hij het gezellig vond en dat hij me een kus wilde geven maar niet durfde omdat ik hem er dan “letterlijk” uit zou schoppen. Ik lachte er om en zei alleen “misschien”. Dag erna ook nog gezellig geappt en hij zei dat hij zichzelf erg “saai” vond tijdens het afspreken. Ik vroeg waarom hij dat dacht en toen zei die “ weet ik veel, moe of zo. Volgend keer word beter”. Die dag erna appte hij de hele dag niet dus appte ik hem, hij was kortaf en reageerde daarna pas de volgende dag. Ik vroeg hem uit mezelf of hij met me naar de film wilt volgend weekend. Daar reageerde hij enthousiast op dat hij dat wel wilde. Hij zou even kijken voor een bios maar daar verder niks meer over gehoord.

Het voelt een beetje alsof het van mijn kant af komt nadat we hebben afgesproken. Ik zit zelf al bijna nooit op whatsapp en hij ook niet, laat staan dat die dan ook nog kort terug reageert als die reageert! Wat moet ik doen? Niet meer over de film beginnen en het hem laten uitzoeken of zelf het voortouw nemen?
Je hebt al het voortouw genomen, dus nu is hìj aan zet.
Maar ja, jij wilde wel met hem afpreken maar niet als date
Dus die jongen denkt, ok, ze geeft geen romantische interesse in me
Dus waarom zou hij nog heel veel moeite en tijd en goeie ideeën in dates steken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar wat wil jij eigenlijk?
Sjongejongejongejonge........
jullie hebben vrijdag nog afgesproken. Het is nu dinsdag. Hij geeft aan dat ie je had willen kussen!.. Waarom ben je zo onzeker als ie je eventjes niet appt? Heel veel mensen zijn niet zo van het appen. Ik weet dat veel mensen verwachten dat je binnen een paar uur of zelfs minuten reageert en het gesprek op gang houdt, maar sommige vinden het belangrijker dat het in het echt leuk is! Als hij zo is lijkt me dat alleen maar positief!

Laat het los, als je niks meer over de film hoort, kun je er op een gegeven moment nog eens naar vragen, maar heb wat geduld en durf de controle een beetje los te laten. Afspreken en verliefd worden brengen nou eenmaal risico’s/onzekerheden met zich mee.. dat hoort erbij.
.
wat denk je zelf?
Lorem Ipsum
'uiteraard vriendschappelijk.'
'Ik wilde hem best zien maar niet als date.'

Het voelt een beetje alsof het van mijn kant af komt

Dit meen je? :rofl:
Struikgewas schreef:
24-10-2017 16:50
'uiteraard vriendschappelijk.'
'Ik wilde hem best zien maar niet als date.'

Het voelt een beetje alsof het van mijn kant af komt

Dit meen je? :rofl:
Precies dit dus

Een beetje als
Ik wil niet zoenen hoor, nee nee niet zoenen, en dan na een date bij vrienden zeggen, nah, waarom zoende hij me nou niet????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Denk er niet meer over na en laat het lot beslissen.
Ga er heen met een neutrale houding en zonder verwachtingen....
wees duidelijk naar hem.
Hij wilde een date. Jij hebt gezegd dat je alleen vriendschappelijk met hem wilde omgaan.

Hij is op zoek naar een relatie.
Jij wil alleen vrienden zijn.

Hij wil zijn tijd niet verdoen met iemand met wie het toch niets wordt.
sugarmiss schreef:
24-10-2017 20:49
Hij wilde een date. Jij hebt gezegd dat je alleen vriendschappelijk met hem wilde omgaan.

Hij is op zoek naar een relatie.
Jij wil alleen vrienden zijn.

Hij wil zijn tijd niet verdoen met iemand met wie het toch niets wordt.
Ho, ho. Ik wilde het eerst niet zien als date, maar ik heb dat niet gezegd tegen hem!
Summerdance schreef:
24-10-2017 16:55
Precies dit dus

Een beetje als
Ik wil niet zoenen hoor, nee nee niet zoenen, en dan na een date bij vrienden zeggen, nah, waarom zoende hij me nou niet????
Een beetje als “alsof je me kent”. Nee je kan beter meer vragen stellen aan me voor je conclusies trekt.
Hij moet nu de volgende zet doen, spannend!
Naomi_xx schreef:
24-10-2017 21:08
Ho, ho. Ik wilde het eerst niet zien als date, maar ik heb dat niet gezegd tegen hem!
Is dat tijdens de date dan veranderd? Je komt wel met weinig info hoor, waarschijnlijk richting hem ook.
Plus, ik zou het van die "misschien" van jou zeker niet warm krijgen.
Anijsje0123 schreef:
24-10-2017 22:21
Is dat tijdens de date dan veranderd? Je komt wel met weinig info hoor, waarschijnlijk richting hem ook.
Plus, ik zou het van die "misschien" van jou zeker niet warm krijgen.
Hmm ja beetje wel ja. Hij was toch wel weer leuker dan dat ik in gedachten had. Alleen hebben we nu 1 of 2 x per dag whatsapp contact en voorheen iets vaker. Haha dit is al niet veel maar zitten er beide niet veel achter. Tot vorige week toe appte hij ook in de avond als die ging slapen en in de ochtend goeiemorgen, nu niet meer. Misschien ligt het ook wel ergens aan mij maar het feit dat ik hem blijf appen en om een biosavondje vraag zou hem toch de bellen moeten laten rinkelen. Op een positieve manier dan..
Naomi_xx schreef:
24-10-2017 23:24
Hmm ja beetje wel ja. Hij was toch wel weer leuker dan dat ik in gedachten had. Alleen hebben we nu 1 of 2 x per dag whatsapp contact en voorheen iets vaker. Haha dit is al niet veel maar zitten er beide niet veel achter. Tot vorige week toe appte hij ook in de avond als die ging slapen en in de ochtend goeiemorgen, nu niet meer. Misschien ligt het ook wel ergens aan mij maar het feit dat ik hem blijf appen en om een biosavondje vraag zou hem toch de bellen moeten laten rinkelen. Op een positieve manier dan..
Moet er nog wel even bij vermelden dat het app contact ook begint met zijn initiatief hoor, alleen appt hij dan pas de volgende dag in de middag soms terug als ik hem begin van de avond app.
Ik denk dat hij op meerdere paarden aan het wedden is ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven