Reactie
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:29
Heb een aantal lymfeklieren opgezet in mijn lichaam. Dokters denken nu aan iets slechts. Heb nu onderzoeken. Chrirugh vertelde me na eenhet operatie om stukje weefsel weg te nemen
dat ik me geen zorgen moest maken omdat ze necrotische lymfeklieren hebben gezien. En dit wijst op een ontsteking. Mijn vraag nu is of er iemand is die dit ook gehad heeft.
Op internet vind ik dat het weefsel bij een tumor wel necrose kan bevatten. De chirurgh zei van niet
dat ik me geen zorgen moest maken omdat ze necrotische lymfeklieren hebben gezien. En dit wijst op een ontsteking. Mijn vraag nu is of er iemand is die dit ook gehad heeft.
Op internet vind ik dat het weefsel bij een tumor wel necrose kan bevatten. De chirurgh zei van niet
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:45
Je komt hier met deze vraag op dit forum geen steek verder. Niet-medische mensen hebben geen idee waar je het over hebt en wel-medische mensen mogen je geen advies geven. En wat helpt het jou verder te weten of andere mensen dit ook gehad hebben? Je kan dit op geen enkele manier op jezelf betrekken want het kan bij jou heel anders lopen.
Stel je vragen aan je arts. Sterkte.
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:53
Kom op, vind je dat nou ook niet een beetje flauw? Het hele forum hangt aan elkaar van vragen om ervaring. Natuurlijk moet TO vragen stellen aan de behandelend arts maar het kan heel goed dat hier iemand is dit dit ook heeft gehad. En dan is het prettig om te horen hoe het die persoon is vergaan.Honingbij_ schreef: ↑24-10-2017 16:45Je komt hier met deze vraag op dit forum geen steek verder. Niet-medische mensen hebben geen idee waar je het over hebt en wel-medische mensen mogen je geen advies geven. En wat helpt het jou verder te weten of andere mensen dit ook gehad hebben? Je kan dit op geen enkele manier op jezelf betrekken want het kan bij jou heel anders lopen.
On topic: sorry TO, ik heb er geen ervaring mee. Sterkte!
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
dinsdag 24 oktober 2017 om 17:05
Ik verwacht geen diagnose hier. Zou wel fijn zijn om bv te lezen dat het bij iemand wees op een ontsteking. Virale infectie wat, de chirugh vertelde. Maar ook dat het bij iemand wel iets kwaads was. Zit nu in een onzekere periode en ben bang dat ik te veel hoop heb door wat de chirurgh verteld heeft
dinsdag 24 oktober 2017 om 17:16
Die tegenstelling is heel naar en verwarrend. Tussen hoop en vrees. Er is al veel te veel gezegd. Zijn al soorten benoemd die het evt zouden kunnen zijn. Er is al gezegd dat het kwaadaardig was op basis van een echo.. heel vreemd allemaal. Ik ben pas 26.
De chirurgh dacht aan een virale infectie enen dat ik vooral wel nog heel veel hoop moest hebben de internist sloot dat zowat uit.
Verder is er ook uitgekomen dat ik een te snel werkende schildklier heb de ziekte van graves. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er dan nog iets aan de hand kan zijn...
De chirurgh dacht aan een virale infectie enen dat ik vooral wel nog heel veel hoop moest hebben de internist sloot dat zowat uit.
Verder is er ook uitgekomen dat ik een te snel werkende schildklier heb de ziekte van graves. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er dan nog iets aan de hand kan zijn...
dinsdag 24 oktober 2017 om 17:23
dinsdag 24 oktober 2017 om 18:09
Nee, ik vind het niet flauw. Necrose in de lymfeklieren kan duizend en één oorzaken hebben, en dus evenveel verschillende behandelingen en ervaringen van patiënten. De artsen van TO weten al niet eens wat er aan de hand is, wij kunnen hier op het forum niks aan toevoegen.redcap schreef: ↑24-10-2017 16:53Kom op, vind je dat nou ook niet een beetje flauw? Het hele forum hangt aan elkaar van vragen om ervaring. Natuurlijk moet TO vragen stellen aan de behandelend arts maar het kan heel goed dat hier iemand is dit dit ook heeft gehad. En dan is het prettig om te horen hoe het die persoon is vergaan.
On topic: sorry TO, ik heb er geen ervaring mee. Sterkte!
Ik zou het een ander verhaal vinden als TO zou vragen naar bijvoorbeeld ervaringen van chemotherapie bij borstkanker, ik noem maar wat. Daar vallen concrete dingen over te vertellen. Maar hiermee loopt TO alleen risico om ongefundeerde horrorverhalen te horen te krijgen. Dus vandaar mijn reactie.