Gezondheid alle pijlers

Implanon

25-10-2017 13:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb nu 4 weken een Implanon.
Ik moet binnenkort een echo laten maken omdat ik nog steeds pijn heb en soms hevige pijnlijke steken.
Ook heb ik al dagen buikpijn en zit ik niet lekker in me vel. Komt iemand dit bekend voor?
Pijn in je arm? Dat herken ik wel, dat moest bij mij echt in een paar weken slijten. Er zat toch een wond(je) en een vreemd object waar mijn lijf aan moest wennen. Buikpijn had ik niet, slecht in mijn vel zitten ook niet specifiek. Herken je dat laatste van andere anticonceptie?
Nou het staafje doet zeer en steken en trekt door in me hele arm, dokter denkt dat het tegen eenzenuw zit, met de pil had ik geen last van de andere klachten maar de pil werkt bij mij niet goed
Die pijn herken ik, in mindere mate denk ik, maar toch. Bij mij moest het slijten, maar goed als je er even naar laat kijken denk ik. En als je helemaal niet tevreden bent kun je altijd voor een andere vorm van anticonceptie kiezen natuurlijk.
Andere anticonceptie werkt bij mij niet, ja evt spiraal maar dat lijkt me weer niks. Ja ben benieuwd wat er uit de echo komt en ga ook nog wel even achter me buikpijn aan
'Andere anticonceptie werkt bij mij niet' zeg je. Hoe kan dat..? Je hebt sowieso toch alleen ervaring met de pil? Je hebt het spiraaltje, de nuvaring, prikpil, anticonceptiepleister... Ik kan me niet voorstellen dat de Implanon je enige optie is.
Omdat ik met me darmen zit lang verhaal.prikpil is volgends de dokter niet heel beteouwbaar nuvaring raadde ze me ook niet aan en pleister is ook niet heel betrouwbaar
Ik had geen last van mijn arm maar werd er wel heel chagrijnig door en kwam ook aan.
Na een jaar was ik ineens constant heel licht ongesteld.
Met tussendoor 3 of 4 dagen hele erge bloedingen.

Heb hem eruit laten halen maar dat was ook een enorm drama..

Voor mij dus alleen maar negatieve ervaringen.
Ik had alleen gister heel licht bloedverlies nu niets meer, ik wAcht de echo even af kijken wat daar uit komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven