Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:23
De schoen is mij te groot. Als ik een piemel zou hebben zou ik hem afhakken en in de punt van de schoen stoppen.
En nu zou ik kunnen zeggen dat ik vind dat dit een hele nette zin is.
Maar dat vind ik niet.
Ik geloof trouwens niet in dubbelnickers in dat topic, wél in onbeschrijflijk domme blinde posters en in 'maar ik ben duidelijk, want ik ben duidelijk, dat heb ik toch al duidelijk geschreven'-posters.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:24
niks ongefundeerd. Iedereen kan zien wie zich daar schuldig aan maakt. Als je zo gestoken als een horzel reageert voel je zelf ook wel dat je er een aandeel in hebt.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:27
ja die opmerking van die kapotte spiegel van jou die sneedt hout of piemels. een scherpe scherf is alles wat je nodig hebt om een eikel in je schoenneus te proppenfeow schreef: ↑25-10-2017 15:23De schoen is mij te groot. Als ik een piemel zou hebben zou ik hem afhakken en in de punt van de schoen stoppen.
En nu zou ik kunnen zeggen dat ik vind dat dit een hele nette zin is.
Maar dat vind ik niet.
Ik geloof trouwens niet in dubbelnickers in dat topic, wél in onbeschrijflijk domme blinde posters en in 'maar ik ben duidelijk, want ik ben duidelijk, dat heb ik toch al duidelijk geschreven'-posters.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:27
woensdag 25 oktober 2017 om 15:31
Dan hebben we het vast over verschillende schrijvers. Ik heb het namelijk ook over jou.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:32
Nee, ik voel me aangesproken omdat je tekst van mij gericht aan jou, gebruikt. Daardoor lijkt het of je mij bedoelt. En ik reageer niet als een horzel, maar vraag om bewijzen van de beschuldigingen die je doet. Zolang je die niet geeft, blijft het ongefundeerd.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:34
zeg wilhetneitweten waarom spreek je je medestander tiepmiep niet aan op hetzelfde gedrag? ? die begint namelijk met suggereren dat groepje en ik dezelfde zijn. Als jullie hem terugkrijgen ga je janken en vraag je om bewijzen en doen vervolgens dezelfde beschuldiging nog een keer. Doe eens een stukje zelfreflectie. Kan je best ondanks je piemel
woensdag 25 oktober 2017 om 15:41
Medestander? Ik ken de hele tiepmiep niet en heb NB in dat topic nog iets gezegd over haar opmerking dat Sylvana verrot is. En die noemt Sylvana wel een racist, waar ik het ook volledig mee oneens ben. Wel goed blijven lezen hoor en de dingen in het juiste perspectief plaatsen. En zelfreflectie moet je niet een ander gaan aanraden, als je zelf ook ongefundeerd blijft roepen. Want ik heb nog steeds niet de bewijzen gelezen van je beschuldigingen.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:43
woensdag 25 oktober 2017 om 15:50
meikebikker schreef: ↑25-10-2017 15:43S-Meds woensdag 25 oktober 2017 15:34
Doe eens een stukje zelfreflectie. Kan je best ondanks je piemel
Wilhetnietweten woensdag 25 oktober 2017 15:35
Of bedoelde je dom? Want dat ben ik natuurlijk wel, dat ik me zo uit de tent laat lokken.
![]()
woensdag 25 oktober 2017 om 15:51
woensdag 25 oktober 2017 om 15:51
En dat als ze passen, je ze moet aantrekken.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:52
woensdag 25 oktober 2017 om 15:52
Oh ja? Ben ik nu in discussie met een groepje? Of met Het Groepje?
woensdag 25 oktober 2017 om 15:53
en niet met maat 43 in een 36 proberen te proppen
woensdag 25 oktober 2017 om 15:55
ah joh, maakt niet uit, agge moar leut het!Wilhetnietweten schreef: ↑25-10-2017 15:52Oh ja? Ben ik nu in discussie met een groepje? Of met Het Groepje?![]()
Grijp een frikandel en haak lekker in allemaal!
https://www.youtube.com/watch?v=8FReXohRXDc