Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 oktober 2017 om 12:37
Ja, ik vond dit ook wel heel raar.
Als je ziet wat er in het Sylvana-topic allemaal langskomt, dat kan blijkbaar wel, al die op-de-vrouw-bagger om niet te zeggen met een racistisch, ranzig randje, en dan zo'n opmerking van Kia kan niet ? Want Yasmijn is geen BN'er ? (Voor zover ik weet
nounou
woensdag 25 oktober 2017 om 12:43
Dat weet je nooit. Je kunt hier iedereen zijn die je wilt, das het handige. Ik heb zojuist besloten dat ik vandaag Prinses Irene ben.zazamaenade schreef: ↑25-10-2017 12:37Ja, ik vond dit ook wel heel raar.
Als je ziet wat er in het Sylvana-topic allemaal langskomt, dat kan blijkbaar wel, al die op-de-vrouw-bagger om niet te zeggen met een racistisch, ranzig randje, en dan zo'n opmerking van Kia kan niet ? Want Yasmijn is geen BN'er ? (Voor zover ik weet)
woensdag 25 oktober 2017 om 13:09
Maar je had gequoot voor het samenvoegen? Twijfelgeval..._Marana_ schreef: ↑25-10-2017 12:37Ik heb net heel stout gequote uit een ander topic. Inmiddels zijn de topics samengevoegd en is zelfs de openingspost spoorloos verdwenen (en dus is het best handig dat ik iig 1 van de 2 had gekopieerd). Na samenvoegen is het niet meer quoten uit een ander topic toch?![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 oktober 2017 om 13:09
Wie?meikebikker schreef: ↑25-10-2017 13:03Mag je ook iemand benoemen? Ik weet de perfecte forummer om een dagje Dominee Gremdaat te zijn!
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 oktober 2017 om 13:12
woensdag 25 oktober 2017 om 14:16
Zo hee, voel me nogal aangesproken. Kom maar op met je bewijzen. Dubbelnicken? Met wie dan?S-Meds schreef: ↑25-10-2017 09:43en volop gedubbelnickt. En iedereen met een zinnig argument krijgt de volgende teksten naar het hoofd:
wat doe je agressief
waar komt je haat vandaan
je speelt op de man
en ondertussen zegt men zelf:
ik ben ook tegen racisme daarom
mag sylvana er niks van zeggn wat ze discrimineert ons blanken
of sylvana is verrot van binnen
ze heeft lelijke dikke lippen
etc.
Het Groepje is de enige die inhoudelijk tegengas geeft. Wordt ze beschuldigd van agressie en verkeerde discussietechniek
zieke lui.
Ik zou haar een racist hebben genoemd? Kom maar op met de quotes waar dat in staat.
Het is inderdaad zo, dat ik jouw manier van discussiëren heel vervelend vind, omdat je niet inhoudelijk reageert, maar constant mijn persoontje aanvalt. Waarom? Omdat je een ‘verdenking’ hebt? Bizar. Heel bizar. En dan ook nog een sissende slang worden genoemd? Typisch voorbeeld van denken in complottheorieën. Maar kom maar op met je ‘bewijzen’.
woensdag 25 oktober 2017 om 14:45
Omdat ik al eerder er op aangesproken was (hier) maar er ook geen reactie komt na mijn verweer. Daarom voel ik me inderdaad aangesproken. Daarnaast zegt ze in de door mij gequote post dat ze hatelijk doet en ik ben degene die dat tegen haar heeft gezegd. Dus logisch dat ik me aangesproken voel, toch?
En zeker omdat ik zelf vond dat ik netjes, inhoudelijk en zeker niet op de man reageerde, was de post van s-meds tegen het zere been.
Of komt het doordat ik man en blank ben en het niet eens ben met de manier waarop Sylvana zich presenteert? Schop ik dan tegen heilige huisjes?
En zeker omdat ik zelf vond dat ik netjes, inhoudelijk en zeker niet op de man reageerde, was de post van s-meds tegen het zere been.
Of komt het doordat ik man en blank ben en het niet eens ben met de manier waarop Sylvana zich presenteert? Schop ik dan tegen heilige huisjes?
woensdag 25 oktober 2017 om 15:03
woensdag 25 oktober 2017 om 15:07
hahahahaWilhetnietweten schreef: ↑25-10-2017 14:45Omdat ik al eerder er op aangesproken was (hier) maar er ook geen reactie komt na mijn verweer. Daarom voel ik me inderdaad aangesproken. Daarnaast zegt ze in de door mij gequote post dat ze hatelijk doet en ik ben degene die dat tegen haar heeft gezegd. Dus logisch dat ik me aangesproken voel, toch?
woensdag 25 oktober 2017 om 15:11
Maar waarom dan zo in de verdediging schieten als je achter bovenstaande staat? Wie de schoen past trekke hem aan toch?
En dat je een blanke man bent heeft er volgens mij al helemaal niks mee te maken. Maar goed, hopelijk voor jou wil meds zelf nog het eea verduidelijken. Inhoudelijk heb ik verder geen mening want ik heb het topic niet gelezen.
Maar waarom dan zo in de verdediging schieten als je achter bovenstaande staat? Wie de schoen past trekke hem aan toch?
En dat je een blanke man bent heeft er volgens mij al helemaal niks mee te maken. Maar goed, hopelijk voor jou wil meds zelf nog het eea verduidelijken. Inhoudelijk heb ik verder geen mening want ik heb het topic niet gelezen.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:15
Dat is een dooddoener. Jij beschuldigt mensen (wie dan ook) van dubbelnicken. Ik ben dan benieuwd wie dat dan zijn en of je er bewijzen bij kunt leveren. En ik moet eerlijk zeggen, dat ik dat gevoel ook heb bij jou en het groepje. Maar ik kan het niet bewijzen, dus presenteer ik dat niet als een feit.
Daarnaast gebruik je een opmerking van mij in jouw post, dus het heeft niks met schoenen passen te maken, maar met een keiharde beschuldiging, ook aan mij. Dus, nogmaals, kom maar op met de bewijzen, die je beschuldigingen hard maken. Anders zou het je sieren om op je woorden terug te komen.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:21
Omdat ik ergens van beschuldigd word. Dan had ze erbij moeten zeggen dat dat niet geldt voor wilhetnietweten of ze had duidelijker moeten zeggen over wie ze het heeft. Nu komt het over als een wilde beschuldiging omdat ze haar gelijk niet kan halen.