Vleugeltjesoverdracht
woensdag 18 februari 2009 om 20:40
Beste forummers,
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 18 februari 2009 om 21:19
Tsja, raden. Boro is geschikt, Yam is geschikt. Ja en zo nog vele.
Waarom staat dit eigenlijk bij de Horrorpijler?
Begreep al niet waarom het niet in mijn top 10 stond. Gelukkig bestaat er nog de tamtam .
Gelukkig is het forum niet zo traag en zie ik nu pas de alias!
Waarom staat dit eigenlijk bij de Horrorpijler?
Begreep al niet waarom het niet in mijn top 10 stond. Gelukkig bestaat er nog de tamtam .
Gelukkig is het forum niet zo traag en zie ik nu pas de alias!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 18 februari 2009 om 21:21
quote:Livre schreef op 18 februari 2009 @ 21:19:
[...]
Livre wil best Angel zijn. Maar de combinatie van Livre met hormoonbommetjes is misschien niet helemaal ideaal.Ohw ja, de nieuwe Angel neemt natuurlijk de pijlers van de huidige Vief4 over. Dan wordt het wat moeilijker raden voor mij, want juist die pijlers lees ik heel weinig.
[...]
Livre wil best Angel zijn. Maar de combinatie van Livre met hormoonbommetjes is misschien niet helemaal ideaal.Ohw ja, de nieuwe Angel neemt natuurlijk de pijlers van de huidige Vief4 over. Dan wordt het wat moeilijker raden voor mij, want juist die pijlers lees ik heel weinig.
woensdag 18 februari 2009 om 21:28
quote:mylenevalerie schreef op 18 februari 2009 @ 21:19:
!Hahaha MV, ik ben echt niet geschikt. Echt niet. Daarvoor ben ik regelmatig veels te opstandig enzo
bovendien maak ik schrijf en spelfouten, en ik las net dat dat niet getrolle.. getoller...getolereerd ze dat niet leuk vinden
Ik blijf nogsteeds bij Yamuna. Zou zomaar kunnen.
!Hahaha MV, ik ben echt niet geschikt. Echt niet. Daarvoor ben ik regelmatig veels te opstandig enzo

Ik blijf nogsteeds bij Yamuna. Zou zomaar kunnen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....