Vleugeltjesoverdracht
woensdag 18 februari 2009 om 20:40
Beste forummers,
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
Na precies 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een setje vleugels, geef ik mijn angelvleugels door aan een nieuwe Vief 4. Mochten jullie aan de hand van schrijfstijl o.i.d. denken dat ik nu ineens twee persoonlijkheden heb, dat klopt. De nieuwe angel en ik delen tot 1 maart mijn account. Na 1 maart zal de nieuwe angel het stokje volledig van mij overnemen. Ik stort me dan weer helemaal op het forummen (en oh ja, mijn nieuwe baan en mijn gezin enzo…)
Ik wens de nieuwe 4 heel veel succes .
Grtz,
Viva angel 4 / Meave
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 18 februari 2009 om 20:43
BGB, als ik het goed heb begrepen, gaat de nieuwe angel ook open modereren. Maar daar zal via Naomi binnenkort meer over te lezen zijn.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com

woensdag 18 februari 2009 om 20:55