Stamcafe XXXI
maandag 23 oktober 2017 om 11:56
maandag 23 oktober 2017 om 12:08
Er is dit weekend best veel gebeurd in de kelder.
Iets met vriendlief en broerlief die hielpen. Dat was echt wel héél handig.
Dan ben je met meerderen en kun je ook veel meer opruimen. Het uitzoekwerk is echt voor mij alleen.
Van de week ga ik m'n deur in de wc schilderen.
maandag 23 oktober 2017 om 13:15
Jullie zijn maar druk met klussen!
Alle vakantiewas is weer schoon en het gros ligt weer in de kast. De strijk stel ik nog even uit tot donderdag en de zomerkleding gaat zo de kast weer in. Dat hebben we voorlopig toch niet nodig. Net als de koffers die kunnen dadelijk weer naar de schuur.
Boodschappen zijn ook weer gedaan dus nu nog een lekker rustige middag thuis. Al moet man zo nog wel even naar zijn ouders want schoonmoeder wil iets op internet bestellen wat alleen met een credit card kan en die hebben zij niet en willen ze ook niet maar elke keer dat zij iets bestellen moet het nu op onze kaart en dat is ook niet handig.
Alle vakantiewas is weer schoon en het gros ligt weer in de kast. De strijk stel ik nog even uit tot donderdag en de zomerkleding gaat zo de kast weer in. Dat hebben we voorlopig toch niet nodig. Net als de koffers die kunnen dadelijk weer naar de schuur.
Boodschappen zijn ook weer gedaan dus nu nog een lekker rustige middag thuis. Al moet man zo nog wel even naar zijn ouders want schoonmoeder wil iets op internet bestellen wat alleen met een credit card kan en die hebben zij niet en willen ze ook niet maar elke keer dat zij iets bestellen moet het nu op onze kaart en dat is ook niet handig.
maandag 23 oktober 2017 om 20:27
Hier is/was het andersom: ouder die met CC dingen voorschiet voor kind(eren). Heb er nu zelf een... ergens. Vooral handig om meer keuze te hebben met reserveren via bookingpuntcom enzo, moet alleen het kaartnr eens ergens noteren want waar de kaart zelf uithangt onthoud ik nooit..
Debetkaart dan niks voor je schoonouders?
Debetkaart dan niks voor je schoonouders?
maandag 23 oktober 2017 om 21:34
Ik geloof dat man ze er vanmiddag er van overtuigd heeft dat het toch wel makkelijk is. Ben benieuwd of ze het doen.
Het is weer nieuw dus weer moeilijk moeilijk etc..
We merken echt wel dat het allemaal een stuk moeilijker gaat bij hun tegenwoordig. En schoonpa onthoud echt niks meer. Dat werd elke dag op vakantie ook duidelijk. Elke morgen dezelfde dingen/ opmerkingen bij het ontbijt.
Ik lig al in bed,ben moe en morgen weer werken.
Het is weer nieuw dus weer moeilijk moeilijk etc..
We merken echt wel dat het allemaal een stuk moeilijker gaat bij hun tegenwoordig. En schoonpa onthoud echt niks meer. Dat werd elke dag op vakantie ook duidelijk. Elke morgen dezelfde dingen/ opmerkingen bij het ontbijt.
Ik lig al in bed,ben moe en morgen weer werken.
maandag 23 oktober 2017 om 21:48
Ik wil even spuien. Mijn lieve Maman is weer opgenomen op IC. Gordelrooos in haar gelaat lijkt maar niet onder controle te komen. Zoals ik haar vandaag aan de tel hoorde heb ik nog nooit meegemaakt. Ze huilde en is wanhopig. Tuurlijk ga je als dochter dan meteen naar haar toe. Maar als je 250 km van elkaar zit? Fuck fuck. Ik organiseer donderdag een groot symposium. Op de dag zelf zou ik nog weg kunnen blijven maar ik (en nee daar is geen andere optie) moet nog heel veel technisch logistiek regelen. Afgelopen twee jaar heb ik ook al gesteund op mijn werkgever omdat mijn schoonmoeder ongeneselijk ziek was en overleden is. Zo stom dat ik nu het gevoel heb dat ik mijn krediet 'opgebruikt' heb. Geen idee hoe ik hier zelf over kan denken of nog mag 'opeisen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 24 oktober 2017 om 18:53
Dank jullie wel. Ik zit naast haar, mag nog even blijven maar ze wordt 'slapend' gehouden. Over de verdere toestand/volgende dagen valt nog niets te zeggen. Morgen rij ik weer terug. Dan zijn mijn zussen hier afwisselend en vrijdag kan ik weer bij haar zijn en blijf dan het weekend ook. Zus was zo lief om me logies aan te bieden maar ik weet dat zij ook veel op haar bordje heeft, dus heb ik een hotel geboekt. Kunnen we wel samen zijn, overleggen en elkaar troosten maar met wat ruimte voor onze eigen ruimte/noden.
Mijn lieve assistente heeft een hele shitload van me over genomen en we hebben contact over 'stress dingen' zodat ik vanop afstand kan 'delegeren'.
Mijn lieve assistente heeft een hele shitload van me over genomen en we hebben contact over 'stress dingen' zodat ik vanop afstand kan 'delegeren'.
woensdag 25 oktober 2017 om 19:10
Dag Stammers! Ik ben weer thuis. Heb vanochtend toch nog even echt met Maman kunnen praten en dat voelde heel goed. NIet dat de situatie goed is, maar 'wij' zijn goed. Ik heb vrede met wat er ook gebeurt en dat geeft een stukje rust. Morgen nog even knallen op het werk en dat lukt me nu ook wel.
Ik had samen met man een 'shopsessie' vorige week. En ik ben zeeeer geslaagd (zoooo fijn, ik haat shoppen en ben nu behalve tas en schoenen wel klaar voor een jaar) dus heb voor morgen ook een outfit waar ik me lekker in voel. Heel oppervlakkig, maar mij helpt dat wel om me zelfverzekerder te voelen
Fijn dat je opgeschoten bent met zooi ruimen Aza! En Lady: logeerkamer is klaar dus ik boek bij deze
Ik had samen met man een 'shopsessie' vorige week. En ik ben zeeeer geslaagd (zoooo fijn, ik haat shoppen en ben nu behalve tas en schoenen wel klaar voor een jaar) dus heb voor morgen ook een outfit waar ik me lekker in voel. Heel oppervlakkig, maar mij helpt dat wel om me zelfverzekerder te voelen
Fijn dat je opgeschoten bent met zooi ruimen Aza! En Lady: logeerkamer is klaar dus ik boek bij deze
donderdag 26 oktober 2017 om 08:12
Succes vandaag Oudblond en ook Lady met de cursus.
Ik moet vanavond ook weer kort spreken in het openbaar en kleding is een goeie, nog niet over nagedacht. Dadelijk na ontbijt eerst maar naar sportschool en boodschappen en dan strijken en eens kijken wat ik aan doe.
Was er vannacht toch wat onrustig van. Irritant is dat.
Ik moet vanavond ook weer kort spreken in het openbaar en kleding is een goeie, nog niet over nagedacht. Dadelijk na ontbijt eerst maar naar sportschool en boodschappen en dan strijken en eens kijken wat ik aan doe.
Was er vannacht toch wat onrustig van. Irritant is dat.