Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 oktober 2017 om 16:35
Ja, dat wel.
vrijdag 27 oktober 2017 om 16:45
Ja en dan krijg je een bedankje en verdwijnt de mail in de Vivabermudadriehoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 oktober 2017 om 21:00
Lé-zen Charlotte, lé-zen!charlottew88 schreef: ↑27-10-2017 16:45Ja en dan krijg je een bedankje en verdwijnt de mail in de Vivabermudadriehoek.
Het gaat helemaal niet in de vivabermudadriehoek.
Het wordt doorgestuurd naar de technische dienst.
Die zich werkelijk de billen uit de broek lachen omdat ze een werkgever hebben gevonden die zó dom is om in het 'we werken de klachten één voor één af, verhelpen erg langzaam en niet alle door ons ontstane bugs en plaatsen er af en toe eentje weer terug'
Die hebben voorlopig wel werk hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 27 oktober 2017 om 21:52
Op mijn mobiel heb ik helemaal geen last van banners of kermistoestanden. De balk zit onderin dus heb ik niet zoveel last van. Ook laden gaat sneller, eerst had ik steeds dat het beeld op en neer bleef springen, vooral bij grote topics maar nu niet meer.
Forum via Chrome en heb geen adblocker dus geen idee waarom het bij mij goed gaat en jullie zoveel gezeik hebben steeds.
Forum via Chrome en heb geen adblocker dus geen idee waarom het bij mij goed gaat en jullie zoveel gezeik hebben steeds.
vrijdag 27 oktober 2017 om 23:58
Nee hoor. Ios is goed beschermd. Als je er al op zou klikken, (wat je al niet deed) krijg je een melding of waarschuwing. Installeer wel altijd de updates van iOS.
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 27-10-2017 23:59
Reden: T is d
Reden: T is d
0.32% gewijzigd
zaterdag 28 oktober 2017 om 00:22
Dat weet ik ook niet, ik vind iOS cheauwiecheau fijner. Maar dat is een andere discussie.zazamaenade schreef: ↑28-10-2017 00:16Ik heb een topic geopend op Digi hierover.
Vraag me af hoe het zit met Android.
zaterdag 28 oktober 2017 om 00:43
Een vraag is sowieso wat anders dan een discussie.Wilhetnietweten schreef: ↑28-10-2017 00:22Dat weet ik ook niet, ik vind iOS cheauwiecheau fijner. Maar dat is een andere discussie.
zaterdag 28 oktober 2017 om 00:53
Nou, ik heb de vraag op Digi gesteld.Fee-de-Goede schreef: ↑28-10-2017 00:46Mobiel forummen is nu helemaal niet meer te doen...ga ook eens een paar dagen offline. Wtf is dat met die hele scherm reclames en de meer lezen knop?
En ik moet bij digi lezen begrijp ik?
Vast interessanter dan de topics die ik net aanklikte. Pff.
Nog geen antwoord, maar dat is om deze tijd misschien niet zo vreemd.
Er zijn inmiddels al heel wat hilarische en boze topics volgeschreven over de up-date.
Ik ga maar slapies doen.
nounou
zaterdag 28 oktober 2017 om 11:38
Kan het niet vinden.zazamaenade schreef: ↑28-10-2017 00:16Ik heb een topic geopend op Digi hierover.
Vraag me af hoe het zit met Android.
Geen bijzonderheden