Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 oktober 2017 om 13:57
Beste forummers,
Zoals jullie weten wissen wij posts op het CM topic die kritiek hebben op het beleid. Posts op de actueelpijler worden niet gewist vanwege vrijheid van meningsuiting. De toon meerknop blijft staan want hoewel jullie er om ergeren een besluit van Viva wordt nooit teruggedraaid want wij zullen nooit ons ongelijk bekennen.
Graag begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet de Mods.
Zoals jullie weten wissen wij posts op het CM topic die kritiek hebben op het beleid. Posts op de actueelpijler worden niet gewist vanwege vrijheid van meningsuiting. De toon meerknop blijft staan want hoewel jullie er om ergeren een besluit van Viva wordt nooit teruggedraaid want wij zullen nooit ons ongelijk bekennen.
Graag begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet de Mods.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 oktober 2017 om 13:58
Ja er komt weer wat beweging in het gemodereer op cm. Zouden ze een pepgesprek hebben gehad met hun mentalcoach?
https://www.youtube.com/watch?v=-c6zp7f9ZYw
https://www.youtube.com/watch?v=-c6zp7f9ZYw
anoniem_356540 wijzigde dit bericht op 27-10-2017 13:59
3.38% gewijzigd
vrijdag 27 oktober 2017 om 14:12
Ja vind ik ook. Maar ja de Mods kunnen niet tegen wat in hun ogen kritiek is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 oktober 2017 om 14:29
Ja, ik zou ook wel willen mailen maar weet mijn mailadres gekoppeld aan deze nick niet meer.Grobbekuiken schreef: ↑27-10-2017 14:27Heb ik net gemaild naar ze want knap irritant idd.
Kreeg keurig een bedankje, nu de actie nog.
Maar dat laat ik dan aan jou over ja?
vrijdag 27 oktober 2017 om 14:44
Deze?
Ja, ik ondervind een boel problemen. Met iPad, iPhone en Samsung laptop. Safari, Chrome en explorer. In de woonkamer, keuken, slaapkamer en badkamer. En bij de kapper. Garage en kelder nog niet geprobeerd. Ga ik wel doen straks. En ik heb ziggo. En WiFi en 4G. Kleur iPhone 7 is wit, iPad blauw en laptop bordeauxrood.
O ja, ook op de Samsung S8 telefoon van mijn echtgenoot ondervind ik problemen. Ik dacht, laat ik die eens proberen, misschien ligt het wel aan Apple en moet ik gaan klagen in Sillicon Valley.
Ik weet echt niet wat ik lees. Welke browser en welk apparaat. Anno 2017 gok ik zo in dat mensen meerdere apparaten gebruiken!
En dat het gros mobiel forumt.
Geen bijzonderheden
vrijdag 27 oktober 2017 om 14:45
yasmijn schreef: ↑27-10-2017 14:44Deze?
Ja, ik ondervind een boel problemen. Met iPad, iPhone en Samsung laptop. Safari, Chrome en explorer. In de woonkamer, keuken, slaapkamer en badkamer. En bij de kapper. Garage en kelder nog niet geprobeerd. Ga ik wel doen straks. En ik heb ziggo. En WiFi en 4G. Kleur iPhone 7 is wit, iPad blauw en laptop bordeauxrood.
O ja, ook op de Samsung S8 telefoon van mijn echtgenoot ondervind ik problemen. Ik dacht, laat ik die eens proberen, misschien ligt het wel aan Apple en moet ik gaan klagen in Sillicon Valley.
Ik weet echt niet wat ik lees. Welke browser en welk apparaat. Anno 2017 gok ik zo in dat mensen meerdere apparaten gebruiken!
En dat het gros mobiel forumt.
goeie