Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Geeft niets hoor lieve Erykah! Ik heb inderdaad lekker vakantie en ga "Changeling"even afkijken...goede film..maar ik val in herhaling!

Slaap lekker!
Slaap lekker allemaal!
Hee pop! Ik ben er nog hoor..mocht je iemand zoeken om tegenaan te praten??

Leuke avond gehad???
Ik zou gaan salsadansen, bleek het door vakantie niet door te gaan. Dus partner en ik hebben even gezellig koffie gedronken!

Verder de hele dag niks uitgevoerd en zit nu een beetje te chatten op nextlover.

Jij?
quote:Mozzarella schreef op 18 februari 2009 @ 13:40:

Inderdaad TP, sommige dingen merk je helemaal niet...

Dankje WM! Ik moet het nog een beetje door laten dringen geloof ik, maar de knoop is uit mijn maag nu...

Gek van die flessen die niet open gingen. Wel hilarisch!

Leuk dat je samen met VL spulletjes gaat kopen enzo! Het klinkt echt zo onwijs leuk jullie samen! Je bent echt een bofkont dat je hem zo snel vond, en dat het nog echt leuk gaat ook!

En kan 'ie een beetje koken?

Ik zit helemaal mee te genieten met dat je zo blij met hem bent. Geniet geniet geniet!

Wat onwijs lief dat je dat zegt!!

Ik ben er ook onwijs blij mee...en we hebben het ook echt heel erg leuk samen! Veel lol samen, sex is goed en we hebben ook nog eens hele fijne gesprekken samen! Tsja....ik kijk uit naar de vakantie! Heb er ook echt zin in!! En hij gelukkig ook!

Is de GOEDE uitslag inmiddels doorgedrongen? Hebben jullie het saampjes gevierd??
Jeetje Xen....jammer zeg van je moeder! Ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Je had toch gehoopt op excuses en nu die uitblijven.....wat een domper! Laat je het nu weer aan haar om contact op te nemen?

Knap dat je je verder ok voelt! Sterk hoor! Lukt het trouwens nog een beetje om je broer te helpen?
Pop....knap zeg, hoe sterk je bent! Al een leuke vent tegen gekomen op Next Lover?

Indi....Ga nu je berichtje op hyves lezen!!
WM, ga je nou as vrijdag al op vakantie? Leuk zeg!

Ik heb net een foto van mij en RP2 van mn hyves afgehaald. Lijkt veel te gezellig..
Ik heb weer een hilarische middag gehad en avond. Was weer super gezellig samen. Heb een leuke muts gekocht (gevonden op de kinderafdeling! ) en laatste boodschapjes gehaald. Ook even mijn ski's en snowboard opgehaald. Morgen nog even nieuwe handschoenen kopen, heb ze wel al gezien maar had ze nog niet gekocht!

Ik heb eigenlijk ook nog een carnavals outfit nodig voor op werk Waarom zitten er maar 24u in een dag!! Wordt morgen echt rennen en vliegen!!
Ja Pop. Aanstaande vrijdag al....en als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen...duizelt het voor mijn ogen!!

Jeetje, weer een stap verder....foto's verwijderd! Heb je dat ook al gedaan met "lieve" smsjes?
Ik ben lekker op het forum geweest vanavond..Mijn chatdate kwam niet opdagen en nu doe ik een poging om een film te kijken en drink ik een wijntje!

Je klinkt heel happy WM!!!
Ja, ben met mn 'buurman' aan het kletsen. Hij kletst leuk weg, maar of het ook echt was is.. geen idee. Maar aandacht blijft nog steeds goed voor mn ego :-)
euh..WM? Ik had je ook alweer terug gekrabbeld
Ja, ook al een deel van de smsjes is weg. Heb m op msn ook in een andere lijst gezet zodat hij me niet al te veel opvalt. Maar ik dacht: als mijn 'buurman' mij kan vinden op hyves, dan staat die foto ook zo raar. En ik vind het best wel heel knap van mezelf!
Oei, Pop! Die foto is wel naar denk ik..Dikke knuffel!

*zucht* ik wil ook verliefd zijn..
Aandacht is altijd goed voor je ego Pop!! Lekker van genieten!!

Jammer dat je chatdate niet kwam opdagen!! Hij weet niet wat hij mist! Wat een loser

Ik ben ook heel happy Indi! Het is gewoon heel erg leuk!!

Enne ik heb jou ook alweer terug gekrabeld!!
Ja inderdaad Pop, je kan het beter maar even mijden....en niet teveel mee geconfronteerd worden. Dan verwerk je het beter en sneller! Heel knap!! voor jou!!!!
Ik zag het...leuk hoor!!

Nog 1,5 dag en je hebt vakantie, WM!!
Nog 1,5 dag en wij hebben geen vakantie meer... Nog wel weekend!
Ik ben echt aan het aftellen.....vrijdag 12:15 zit ik in de auto!!
Meisjes, ik ga ook naar bed. Morgen weer op tijd op, moet naar de huisarts en daarna mn huis even grondig reinigen :-)
Ja..dat is wel shit he, Pop? Het is zo snel gegaan..
Trusten, Pop!!
Geniet er nog even van Indi en Pop!!
Volgens mij laat jij vrijdag om 12.00u alles uit je handen vallen en ben je weg, WM!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven