Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
twilight84 schreef:
29-10-2017 00:44
Stomme tante! !

En stop maar met duimen! :cry:
Wat jammer Twilight. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.jammer twillight.❤️Spijt me echt voor je.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Altijd apart de ochtend nadat de klok is teruggezet. Het voelt alsof het later is, maar dat is het niet.
@Twilight; rot voor je.
Everything you see I owe to spaghetti!
Van mij mogen ze de zomertijd afschaffen.
Ik was eerst om 5.00 uur wakker en daarna nog kunnen doorslapen tot 08.00 uur.
prada schreef:
29-10-2017 11:38
Ik was eerst om 5.00 uur wakker en daarna nog kunnen doorslapen tot 08.00 uur.
Oude of nieuwe tijd??

Er gaan inderdaad veel geluiden op om Winter/Zomertijd af te schaffen. Ik vind dat ook wel prima alles op gewone tijd weer blijven doen. Maar jemig zeg: nu gaat de zon al om 16.16 onder lees ik net.

Hoe gaat het met de hernia Prada?
Mijn moeder is gisteren gevallen en ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken ruggenwervel. :|
drackie wijzigde dit bericht op 29-10-2017 15:48
2.65% gewijzigd
(....)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-10-2017 16:26
Reden: Spam
97.65% gewijzigd
Wat rot voor je (en voor je moeder uiteraard). Moet ze daar lang blijven Drackie?
Drackie schreef:
29-10-2017 15:23
Mijn moeder is gisteren gevallen en ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken ruggenwervel. :|
Nee zeg, hoe kwam dat zo? Heel veel sterkte gewenst.
Sterkte Drackie :hug:
en knuffel twilligt wat kut :rose:
Met pijstilling is het te doen Anna, lief dat je het vraagt.
Neee Drackie, wat erg voor je moeder. Heel veel sterkte en beterschap voor haar. Gleed ze uit of wat is er gebeurd?
Net even officieel achternaam gewijzigd voor overheid. :)
Natuurlijk blijf ik altijd meisjesnaam houden, maar ben beetje ouderwets en vind dit echt fijn voelen. De verbondenheid op die manier. :)
Hawelry schreef:
29-10-2017 16:07
Net even officieel achternaam gewijzigd voor overheid. :)
Natuurlijk blijf ik altijd meisjesnaam houden, maar ben beetje ouderwets en vind dit echt fijn voelen. De verbondenheid op die manier. :)
Mooi :heart:
Drackie schreef:
Sterkte en beterschap Drackie voor je moeder
Hier net een fijne boswandeling gemaakt met de meiden en mijn vrienden met haar kids :) Lekker weer! Zo gaan we aan de pannenkoeken bij een pannekoeken restaurant. Eet smakelijk en een fijne avond
Dankjulliewel. Ze is gestruikeld. Ze mag als het goed is morgen al naar huis, als dan het gipscorset klaar is. Wel heftig hoor. Zal wel lang duren voordat ze herstelt is.
Oei Drackie, daar zal ze inderdaad wel een tijdje zoet mee zijn. Sterkte!

Eet smakelijk Sonja, ik geniet altijd van die dingetjes die je vertelt over wat je met je meiden doet of gaat doen. Leuk voor jou dat er ook een vriendin bij is.
Bevalt je houtkachel of is hij nog niet in gebruik?
Vandaag ben ik eten mijn man naar het Natuurhistorisch museum in Rotterdam geweest en dat was heel leuk. De opgezette domino-mus was er, en de Cernmarter, die de deeltjesversneller stillegde door kabels door te knagen.

Verder ook nog naar de Markthal geweest, dus ga nu lekker te eten van bara's die we bij de Chinese supermarkt hebben gekocht.
Klinkt als een leuke dag Aviv. Geniet van je bara's.
Wat vervelend voor je moeder Drackie. Wat mag je tegenwoordig al snel naar huis..hoop dat ze zich goed redden kan. Is er nog iemand in huis bij je moeder?

Aviv leuke dag ,dat was me wat met die domino mus. 😂we zullen m nooit vergeten.

Gebruik jij maar mooi je mans naam Hawelry. ze dien het tegenwoordig ook wel andersom.
Vrouw haar meisjesnaam .mans naam er achter .
Man eigen naam.naam vrouw er achter .
Kan allemaal je mag zo beveel husselen als je wil.
Goedemiddag lieve Roepers, wat is het stil hier. Iedereen bijgekomen van het weekend?
Drackie hoe is het met je moeder?
Twilight, lukt het allemaal een beetje?

Hier gaat het redelijk, ik moet wel gelijk een pijnstiller nemen als ik wakker wordt want anders is zitten bijna niet mogelijk door de pijn in mijn been. Maar goed, het zonnetje schijnt hier lekker, dat is al een positief iets.
Drackie schreef:

Wat erg. Beterschap voor je moeder.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Mijn moeder is weer thuis. Mijn vader kan voor haar zorgen gelukkig. Ze mag alles wat lukt, maar met een corset en veel pijn zal dat wel niet zoveel zijn. Corset moet acht weken om blijven. Pittig hoor.
Prada lief dat je vraagt! We zijn weer over de grootste teleurstelling heen. Nu meteen maar weer door. Vanavond weer de eerste spuit in mijn buik zetten!
Oefff hoop dat je snel minder pijn hebt! Kan het wel minder worden of over gaan?

Beterschap voor je moeder Drackie!

Hier even weinig te roepen!! :shout:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven