Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Drackie schreef:
27-10-2017 19:50
Weer gemist, gaat lekker :rofl:
nouhou, ik probeer je het te privé bericht te sturen maar werkt niet
vind het niet fijn als het steeds online staat..
ik stuur je nog een keer een berichtje
Alle reacties Link kopieren
\vandaag precies een week keelpijn.
Ik ben zoo sielug.
Hawelry schreef:
27-10-2017 19:52
nouhou, ik probeer je het te privé bericht te sturen maar werkt niet
vind het niet fijn als het steeds online staat..
ik stuur je nog een keer een berichtje
Ah lief!
drackie wijzigde dit bericht op 27-10-2017 19:58
12.73% gewijzigd
Gezien! Errug mooi! Hij stond twee keer in mijn PB. :proud:
miedo schreef:
27-10-2017 19:54
Ik ben zoo sielug.
Agosh :there:
Ik heb hem je gemaild!
haha dubbel dubbel dubbel heb je hem nu
o nee mailadres verkeerd gekopieerd :P
Drackie schreef:
27-10-2017 19:57
Gezien! Errug mooi! Hij stond twee keer in mijn PB. :proud:
Haha, thank you :)
miedo schreef:
27-10-2017 19:54
Ik ben zoo sielug.
Na 8 dagen is keelpijn meestal over, zullen we even afspreken dat dit ook voor jouw keelpijn geldt?
aviv_13 schreef:
27-10-2017 20:28
Na 8 dagen is keelpijn meestal over, zullen we even afspreken dat dit ook voor jouw keelpijn geldt?
Goed plan :-D
Middag allemaal, alles weer bij gelezen de leuke en minder leuke dingen in ons leven. Beterschap, sterkte, gefeliciteerd voor alle en ieder die het nodig heeft.

Hier een leuke dag met een vriendin die op bezoek is met haar tweeling van vier. Blijven ook slapen. We zijn net terug van een wandeling door het bos met picknicken tussen door :) Zo gaan we eten, heel grote schaal vissticks, patat en boontjes. Verder hier alles goed.
Volgens mij mag ik nu wel even klagen in dit topic. Ik zat bet bij een verjaardag en hoorde mijn tante tegen een ander familielid heel sneaky zeggen dat ik wel een beetje dik geworden was.. En ik voel me altijd al zo onzeker over mijn figuur. :| Werd er helemaal naar van.

Ik ben een hele tijd heel dun geweest, omdat ik niks at. Nu zou vanavond ook een feestje hebben van vrienden die ik al heel lang niet gezien heb, maar nu wil ik het liefst niet meer gaan. Omdat ik bang ben dat zij hetzelfde denken.. :'(
Gewoon gaan brownie. oudere dames kunnen soms zo cru zijn . Ik ben dun geweest kreeg commentaar.ben wat dikker geweeest kreeg commentaar.
Kleed je leuk aan.maak je op.en heb overal sch**t aan.
Fijne gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Sonja, wat leuk dat je vriendin er is met haar kinderen en dat ze blijft slapen. Wordt vast een heerlijke meidenavond.

Brownie, wat naar dat die opmerking van je tante je zo raakt en zo onzeker maakt. Straal vanavond zelfvertrouwen uit, dat alleen al maakt je mooi.
Meelezer hier maar wil even reageren op Brownietaart.

Wat klote zo'n opmerking en dan ook nog sneaky, daar kan ik echt niet tegen. Maar weet dat het alles zegt over hen en niets over jou. Kleed je mooi aan en ga vanavond naar dat feestje, en straal :rose:

Ik weet niet hoe oud die tante is maar mensen boven de tachtig denken sowieso dat ze het zich kunnen permitteren alles maar gewoon te kunnen zeggen wat ze denken, vooral tegen jongere mensen. In mijn beleving is dat echt zo.

Intussen hebben ze het over de jeugd van tegenwoordig maar zelf zijn ze vaak echt geen haar beter, op het onbeschofte af. Dat heb ik vorig jaar meegemaakt toen ik naar de fysio in mijn sportschool liep.

Ook mijn oma, hoe lief ook, maakt te pas en te onpas opmerkingen over mijn gewicht en mijn onhebbelijke karaktertrekken. Ik leg het tegenwoordig maar naast me neer, maar dat is inderdaad niet altijd even makkelijk :hug:
Drackie schreef:
27-10-2017 19:50
Weer gemist, gaat lekker :rofl:
Ik ook :cry:
Brown: Wat anderen al zeggen. Probeer het naast je neer te leggen. En vanavond ben je met VRIENDEN. Die heb je zelf uitgezocht en zij jou, dus zij vinden je sowieso een leuk mens! Die stomme opmerkingen krijg ik voortdurend de andere kant uit: Ben je nu NOG magerder geworden? Je moet echt eten hoor! Om me vervolgens proberen vol te stoppen met vanalles dat ik niet mag eten. :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Twilight, heel veel succes morgen/maandag met testen. Duimen draaien volop voor jullie.
@twillight .duim duim duim .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. :$ Ik voelde me zo rot dat ik helaas al een appje verstuurd had met dat ik echt niet kon.. Achteraf gezien ook niet zo erg, want ik lig nu met fikse migraine in bed.

Die tante was trouwens nog lang geen 80, maar een moderne vrouw van rond de 50-60. Als ze 80 was geweest, had ik het misschien wel gewoon langs me laten glijden onder het mom van ouderdom en verbitterd door het leven.

Ze is zelfs trouwens allerminst mager, alleen ik zou er nooit wat van zeggen en al helemaal niet roddelen erover in gezelschap. Ik pas overigens van bovenkleding gewoon in maat 34, alleen van onder ben ik meer een 36 nu, met korte benen en brede heupen. En ze noemde me niet een 'beetje' dik eigenlijk, maar gewoon dik. Terwijl er niks van klopt, dat weet ik zelf eigenlijk ook wel, maar het is zo kwetsend. :(
34-36 dik? Tante mankeert iets aan haar ogen, in ieder geval iets aan haar beoordelingsvermogen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Stomme tante! !

En stop maar met duimen! :cry:
Hawelry schreef:
27-10-2017 15:32
Het is serieus al half vier. Wat gaat de tijd naar toe?

We hebben trouwens ons oude huis verkocht! 500 euro onder de vraagprijs. :yes: :cheer:

Geweldig. Proficiat.
Hebben jullie al een ander huis?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Haaz schreef:
27-10-2017 19:52
Ik wil even roepen dat ik niks snap van meelopers, het grijze gebied, de middenweg, de zogenaamde lijmers en slijmerds. Zeg gewoon wat je denkt! :@

:-D Precies, gewoon recht voor de raap.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
twilight84 schreef:
29-10-2017 00:44
Stomme tante! !

En stop maar met duimen! :cry:
Ah nee Twilight! Wat jammer. :(
Brownietaart schreef:
28-10-2017 22:35
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. :$ Ik voelde me zo rot dat ik helaas al een appje verstuurd had met dat ik echt niet kon.. Achteraf gezien ook niet zo erg, want ik lig nu met fikse migraine in bed.

Die tante was trouwens nog lang geen 80, maar een moderne vrouw van rond de 50-60. Als ze 80 was geweest, had ik het misschien wel gewoon langs me laten glijden onder het mom van ouderdom en verbitterd door het leven.

Ze is zelfs trouwens allerminst mager, alleen ik zou er nooit wat van zeggen en al helemaal niet roddelen erover in gezelschap. Ik pas overigens van bovenkleding gewoon in maat 34, alleen van onder ben ik meer een 36 nu, met korte benen en brede heupen. En ze noemde me niet een 'beetje' dik eigenlijk, maar gewoon dik. Terwijl er niks van klopt, dat weet ik zelf eigenlijk ook wel, maar het is zo kwetsend. :(

Meid toch........je bent een slanke den......
Laat je toch niet gek maken.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven