The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 30 oktober 2017 om 23:47
Het is logisch om hem een ei te noemen, dat vond ik eventjes. Tot ik een doorgedraaide Terminator Morgan zag, en Rick met die baby.
Hoe vind je in zo'n situatie de balans? Wie knal je zonder aarzelen af, en wie geef je het voordeel van de twijfel?
Dat is mijn inziens de hele symboliek van deze aflevering.
maandag 30 oktober 2017 om 23:58
Zit ook wel wat in inderdaad. En ik snap Jesus ook wel. Maar ja inderdaad, wie geef je een kans en wie niet? Ik weet niet wat ik in zijn plaats gedaan zou hebben. Mezelf kennende, waarschijnlijk precies hetzelfdeLucylucille schreef: ↑30-10-2017 23:47Het is logisch om hem een ei te noemen, dat vond ik eventjes. Tot ik een doorgedraaide Terminator Morgan zag, en Rick met die baby.
Hoe vind je in zo'n situatie de balans? Wie knal je zonder aarzelen af, en wie geef je het voordeel van de twijfel?
Dat is mijn inziens de hele symboliek van deze aflevering.
Time spent with a cat is never wasted
dinsdag 31 oktober 2017 om 06:59
Maar dat wist hij niet. Het is heel sneu, maar moet hij dat risico dan nemen?
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:01
Ja die jongen kan ik echt niet uitstaan. Bah.Saoghail schreef: ↑30-10-2017 23:07Eens.
Ik ken de running gag, maar vind hem totaal niet boeiend of iets toevoegen.
Maar goed...
Verder hoopte ik echt dat Morgan die lul dood zou maken die die jongen doodgemaakt had.
En die baby![]()
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Vond het ook een redelijk saaie aflevering met een hoop geschiet en weinig boeiends.
Ohja, Eric is geraakt. Tja, sneu jongen.
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:02
Ja! Mooi stukje. En ook de pijn die je in Ricks ogen zag doordat daar een baby lag.
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:14
Nee hij wist niet maar nu wel.
En ja ik hoop gewoon dat het hem als een soort van verscheurd..
Last krijgt van zijn geweten
Sorry maar die scène maakt enorm indruk . En het is alles bij elkaar opgeteld waardoor ik nu gewoon echt denk
Bleh Rick
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:24
Waarom vind je dat van Morales ongeloofwaardig ?Dory_1 schreef: ↑30-10-2017 08:48Goed de aflevering van vandaag:
Dikke vette actie! Geweldig!
JesusKansloos gedrag zeg! Waarom doet hij zo! Dit komt zeker bij ze terug!
Morgan! Goed bezig, het was nog beter geweest als ie niet naar Jesus had geluisterd.
Ik dacht echt even dat Eric dood ging. Ik vind het een beetje een loser dus van mij had het wel gemogen.
Carol en the kang: ik zie het wel gebeuren! Zou ik erg leuk vinden.
En ja, dat laatste met Morales: totaal ongeloofwaardig natuurlijkMaar toch wel grappig dat ze hem laten terugkomen na al het gezeur van de fans. Hij zal zich nog wel aansluiten bij de family.
Verder moet ik het nog even laten bezinken. En nog een keertje kijken denk ik.
dinsdag 31 oktober 2017 om 07:38
Nogmaals nergens zeg ik dat negan een goede gast is..
Mijn aversie voor Rick is gewoon opgebouwd met meerdere dingen uit alles wat is geweest en dat van gister is gewoon een soort toppunt.
Ben trouwens blij dat ik gister niet in de topic ben geweest want ik had je bericht met het grijswitte zelfs bij scrollen nog Morales zien staan
Spoiler vrij de aflevering in
is gelukt behalve de laatste 10 minuten
Mijn aversie voor Rick is gewoon opgebouwd met meerdere dingen uit alles wat is geweest en dat van gister is gewoon een soort toppunt.
Ben trouwens blij dat ik gister niet in de topic ben geweest want ik had je bericht met het grijswitte zelfs bij scrollen nog Morales zien staan
Spoiler vrij de aflevering in
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:22
Ja daar zou ook mee kunnen hoor..
In blijf gewoon bewust nu uit de topic op de dag van uitzending
Best gek want normaal vond/vind ik.he niet erg gespiolerd te worden..
En wie weet lees ik het bij aflevering 5 ofzo wel bewust ..
Maar vind spoiler vrij er in gaan best leuk merk ik hahaha
In blijf gewoon bewust nu uit de topic op de dag van uitzending
Best gek want normaal vond/vind ik.he niet erg gespiolerd te worden..
En wie weet lees ik het bij aflevering 5 ofzo wel bewust ..
Maar vind spoiler vrij er in gaan best leuk merk ik hahaha
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:40
Omdat ze in Atlanta waren in s1. TF ging naar Washington (Alexandria ligt daar in de buurt) nadat ze Eugene tegenkwamen met zijn leugens. Van Atlanta naar Washington is meer dan 1000 km. Wel erg toevallig dat Morales daar nou ook opduikt vanuit Atlanta. Lichtelijk ongeloofwaardig, maar ja dat is de hele serie natuurlijk hahaa. Ik vind het wel grappig omdat het zo'n running gag is, maar meer ook niet.
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:41
Ik vraag me af of die Morales dat weet, dat Negan Glenn heeft doodgeslagen. Die kende Glenn natuurlijk ook.
En Negan wist op dat moment niet dat Glenn een baby kreeg volgens mij. Niet dat het dan minder erg is overigens hahaa
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:42
Hij zei dat hij naar Birmingham zou gaan. Dat ligt vanaf Atlanta een stuk westelijk. Voor het gebied rondom Washington, waar we nu zitten moet je ver reizen. Okay Rick & co hebben dat ook gedaan dus het is niet onmogelijk.
Ik ben wel redelijk benieuwd naar het hoe en wat. Dit zit niet in de comics ook.
dinsdag 31 oktober 2017 om 09:44
Oh haha, plaats jij de twinsies gif even.Dory_1 schreef: ↑31-10-2017 09:40Omdat ze in Atlanta waren in s1. TF ging naar Washington (Alexandria ligt daar in de buurt) nadat ze Eugene tegenkwamen met zijn leugens. Van Atlanta naar Washington is meer dan 1000 km. Wel erg toevallig dat Morales daar nou ook opduikt vanuit Atlanta. Lichtelijk ongeloofwaardig, maar ja dat is de hele serie natuurlijk hahaa. Ik vind het wel grappig omdat het zo'n running gag is, maar meer ook niet.
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:27
Heerlijk dat we Morales ongeloofwaardig vinden maar het wel heel normaal vinden dat er walker zijn....
Ik vind Rick trouwens niet erger dan Negan.. Rick verdedigt zijn familie, Negan vermoord mensen om een statement te maken. Maar Negan blijft gewoon schandalig leuk dus ik blijf een apocalypse hoertje. Sorry!
Ik vind Rick trouwens niet erger dan Negan.. Rick verdedigt zijn familie, Negan vermoord mensen om een statement te maken. Maar Negan blijft gewoon schandalig leuk dus ik blijf een apocalypse hoertje. Sorry!
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:09
Waarom is de andere kant zo aantrekkelijk..
Ik zat bij de tevreden blikken of die oog scènes steeds te denken.. van jullie goede plan is goed in uitvoering nu want negan raakt veel kwijt maar ik genoot al van de schade die negan of een ander eventueel nieuwe ploeg kan aanrichten binnenkort..
En zit nog steeds met vragen de begin scènes van de aflevering gister zag er uit als een soort verslagenheid na een slag of aanval/ explosie
Ik ben zo benieuwd wat er nog komt
En ben ook enthousiast om Morales komt..
Eindelijk gaan we dat zien .. ik was een van de kijkers die dat zich altijd afvroeg..
Zo krom dat ik nog zei misschien zit Morales wel tussen het gefluit en geknuppel van G en A
En mensen zeiden nee joh
Ik denk trouwens dat Morales er op dat moment ook bij was
Ik ben zo benieuwd wat er is gebeurd
Alhoewel ik wel al denk dat die zijn gezin kwijt is..
Want Morales gezin waren ook 2 kids en ouders
Ik zat bij de tevreden blikken of die oog scènes steeds te denken.. van jullie goede plan is goed in uitvoering nu want negan raakt veel kwijt maar ik genoot al van de schade die negan of een ander eventueel nieuwe ploeg kan aanrichten binnenkort..
En zit nog steeds met vragen de begin scènes van de aflevering gister zag er uit als een soort verslagenheid na een slag of aanval/ explosie
Ik ben zo benieuwd wat er nog komt
En ben ook enthousiast om Morales komt..
Eindelijk gaan we dat zien .. ik was een van de kijkers die dat zich altijd afvroeg..
Zo krom dat ik nog zei misschien zit Morales wel tussen het gefluit en geknuppel van G en A
En mensen zeiden nee joh
Ik denk trouwens dat Morales er op dat moment ook bij was
Ik ben zo benieuwd wat er is gebeurd
Alhoewel ik wel al denk dat die zijn gezin kwijt is..
Want Morales gezin waren ook 2 kids en ouders
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:11