Park sleep fly schiphol
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:20
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:36
Een paar jaar geleden heb ik in het Park Inn by Radisson geslapen. Prima hotel, alles netjes verzorgd en een 24-uurs shuttle service. En echt heerlijk geslapen (maar dat kan ook te maken hebben gehad met die enorme jetlag, haha!).
Via Hotels.nl vond ik toen een aanbieding, maar ik heb uiteraard nog wel even vergeleken met de eigen website en Booking.com, aangezien je bij Hotels.nl nog reserveringskosten betaalt. Alsnog was ik daar goedkoper uit.
Via Hotels.nl vond ik toen een aanbieding, maar ik heb uiteraard nog wel even vergeleken met de eigen website en Booking.com, aangezien je bij Hotels.nl nog reserveringskosten betaalt. Alsnog was ik daar goedkoper uit.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:52
Ja, daar heb ik ook een keer geboekt. Geen park/sleep/fly overigens, maar het komt natuurlijk op hetzelfde neer: wilde er slapen de nacht voordat ik op vakantie ging.
De matrasjes waren erg, erg hard (en dun) en ook de kussens stelden niet voor. Veel rumoer op de gang van Britse toeristen en ook veel overlast gehad van buiten.
Oordopjes durfde ik niet in te doen, bang dat ik de wekker niet zou horen. En een wekservice hebben ze niet, dus geen back up aanwezig.
Voor die paar tientjes meer zou ik een hotel zoeken waar je én lekker slaapt én er ook nog iemand je even wakker maakt voor alle zekerheid.
De matrasjes waren erg, erg hard (en dun) en ook de kussens stelden niet voor. Veel rumoer op de gang van Britse toeristen en ook veel overlast gehad van buiten.
Oordopjes durfde ik niet in te doen, bang dat ik de wekker niet zou horen. En een wekservice hebben ze niet, dus geen back up aanwezig.
Voor die paar tientjes meer zou ik een hotel zoeken waar je én lekker slaapt én er ook nog iemand je even wakker maakt voor alle zekerheid.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:20
Wij waren daar ook heel enthousiast over! Ook de terugrit naar hotel ging heel soepel. We hebben ‘s avonds nog even lekker gezwommen en ‘s morgens een ontbijtje gegeten. We wonen op een uurtje rijden aan Schiphol en staan normaal op lang parkeren. Ook prima te doen maar dit was net wat relaxter. Vind het altijd zo een gedoe om midden in de nacht je huis goed achter te laten.
dinsdag 31 oktober 2017 om 15:31
Ja ik. Meerdere keren zelfs.
En mocht de shuttlebus nog niet rijden, op minder dan 5 minuten lopen is een busstation en die brengt je in 8minuten ofzo naar de vertrekhal.
Vorig jaar moesten we midden in de nacht en hebben dat dus gedaan.
dinsdag 31 oktober 2017 om 15:33
Geen last van herrie trouwens daar en ik slaap met oordopjes en hoor mijn wekker altijd gewoon.
Het is waar de matrassen kunnen beter , dan kan je het gewone Ibis boeken,doe kamers zijn luxer maar daar betaal je ook voor.
Wij hebben er ook geslapen toen we een concert in de arena hadden.
Vd Valk A4 ook ervaring mee, zeker fijn als je ook nog de tijd hebt om daar lekker te ontbijten.
Het is waar de matrassen kunnen beter , dan kan je het gewone Ibis boeken,doe kamers zijn luxer maar daar betaal je ook voor.
Wij hebben er ook geslapen toen we een concert in de arena hadden.
Vd Valk A4 ook ervaring mee, zeker fijn als je ook nog de tijd hebt om daar lekker te ontbijten.