Cadeau 1 jaar samen
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:33
Lieve lezers,
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen. Dit gaan wij vieren met een weekendje weg in Rotterdam. Hier hebben we heel veel zin in, even tijd voor elkaar, lekker de stad in, lekker eten en leuke dingen doen. Nu betekent dat voor mij al enorm veel, samen weggaan, maar vind ik het leuk om nog iets te geven aan mijn vriend. Nu ben ik dus op zoek naar echt iets unieks om te geven of samen te doen. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet groots. Ook wil ik juist niet dat het superromantisch is, want ik vind dat voor een man altijd een soort ongemakkelijk. Dus iets met foto's, chocolade en knuffelbeertjes maak ik hem niet blij mee helaas.
Hopelijk hebben de creatievelingen onder ons een superidee! Ik ben benieuwd
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen. Dit gaan wij vieren met een weekendje weg in Rotterdam. Hier hebben we heel veel zin in, even tijd voor elkaar, lekker de stad in, lekker eten en leuke dingen doen. Nu betekent dat voor mij al enorm veel, samen weggaan, maar vind ik het leuk om nog iets te geven aan mijn vriend. Nu ben ik dus op zoek naar echt iets unieks om te geven of samen te doen. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet groots. Ook wil ik juist niet dat het superromantisch is, want ik vind dat voor een man altijd een soort ongemakkelijk. Dus iets met foto's, chocolade en knuffelbeertjes maak ik hem niet blij mee helaas.
Hopelijk hebben de creatievelingen onder ons een superidee! Ik ben benieuwd
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:38
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:38
Ik maak mijn kerel altijd wel blij met eten (chocolade). Of een bierpakket, andere soort drank die hij lekker vindt? Iets met een functie in ieder geval. Houdt hij van sporten? Is het een nerd ( in de positieve zin van het woord
)? Kan je iets geven voor zijn hobby? Regel een verrassingsuitje in Rotterdam of jullie woonplaats. Bioscoopbon?
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:44
Hi Tikkie,
Wat een leuk idee dat jullie samen weg gaan. Ik kom regelmatig in Rotterdam en heb er gestudeerd. Je kunt naar de Hofbogen, dat ligt vlakbij Hofplein, leuk stukje van Rotterdam met Horeca etc. Misschien lekker samen uit eten? Een ritje met de watertaxi, je kan om een tourtje vragen aan de kapitein of bezoek de Euromast. Misschien kun je een gepersonaliseerde ipad hoes of smartphone hoesje maken? Niet perse met een foto van jullie
Misschien vinden jullie een massage leuk? Qoqo massage in Rotterdam is netjes en betrouwbaar (na een dagje shoppen in Rotterdam ga ik er vaak heen
). Mijn ervaring is dat mannen liever iets gaan doen als cadeau dan iets ontvangen (vrouwen maak je al gauw blij met chocolade, bloemen, parfum, sieraden of een foto, mannen niet zo...)
Wat een leuk idee dat jullie samen weg gaan. Ik kom regelmatig in Rotterdam en heb er gestudeerd. Je kunt naar de Hofbogen, dat ligt vlakbij Hofplein, leuk stukje van Rotterdam met Horeca etc. Misschien lekker samen uit eten? Een ritje met de watertaxi, je kan om een tourtje vragen aan de kapitein of bezoek de Euromast. Misschien kun je een gepersonaliseerde ipad hoes of smartphone hoesje maken? Niet perse met een foto van jullie
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:46
Oeh wat een leuke doetips voor Rotterdam. Die gaan op mijn lijstjeFamiliemens schreef: ↑31-10-2017 12:44Hi Tikkie,
Wat een leuk idee dat jullie samen weg gaan. Ik kom regelmatig in Rotterdam en heb er gestudeerd. Je kunt naar de Hofbogen, dat ligt vlakbij Hofplein, leuk stukje van Rotterdam met Horeca etc. Misschien lekker samen uit eten? Een ritje met de watertaxi, je kan om een tourtje vragen aan de kapitein of bezoek de Euromast. Misschien kun je een gepersonaliseerde ipad hoes of smartphone hoesje maken? Niet perse met een foto van jullieMisschien vinden jullie een massage leuk? Qoqo massage in Rotterdam is netjes en betrouwbaar (na een dagje shoppen in Rotterdam ga ik er vaak heen
). Mijn ervaring is dat mannen liever iets gaan doen als cadeau dan iets ontvangen (vrouwen maak je al gauw blij met chocolade, bloemen, parfum, sieraden of een foto, mannen niet zo...)
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:48
vrouwen zijn gewoon beleefder, en doen of ze zelf geen reep chocolade hadden kunnen kopenFamiliemens schreef: ↑31-10-2017 12:44(vrouwen maak je al gauw blij met chocolade, bloemen, parfum, sieraden of een foto, mannen niet zo...)
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:10
Mijn vriend heeft tijdens zijn vorige relatie wel eens knuffeltjes gekregen en dat soort dingen, heeft hij helemaal niets mee. Nou moet ik toegeven dat ik er zelf ook niet veel mee heb, heel lief, maar hecht meer waarde aan iets moois of een mooie ervaring samen.
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:11
Hele simpele man! Auto's, motoren, biertje drinken in de kroeg, feestjes/festivals of juist lekker met z'n tweeën op pad. Bioscoopbon heb ik hem voor z'n verjaardag gegeven, moeten we nog steeds gebruiken haha!blauwebes schreef: ↑31-10-2017 12:38Ik maak mijn kerel altijd wel blij met eten (chocolade). Of een bierpakket, andere soort drank die hij lekker vindt? Iets met een functie in ieder geval. Houdt hij van sporten? Is het een nerd ( in de positieve zin van het woord)? Kan je iets geven voor zijn hobby? Regel een verrassingsuitje in Rotterdam of jullie woonplaats. Bioscoopbon?
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:12
Hele leuke ideeën, bedankt! Die massage ga ik zeker even bekijken.Familiemens schreef: ↑31-10-2017 12:44Hi Tikkie,
Wat een leuk idee dat jullie samen weg gaan. Ik kom regelmatig in Rotterdam en heb er gestudeerd. Je kunt naar de Hofbogen, dat ligt vlakbij Hofplein, leuk stukje van Rotterdam met Horeca etc. Misschien lekker samen uit eten? Een ritje met de watertaxi, je kan om een tourtje vragen aan de kapitein of bezoek de Euromast. Misschien kun je een gepersonaliseerde ipad hoes of smartphone hoesje maken? Niet perse met een foto van jullieMisschien vinden jullie een massage leuk? Qoqo massage in Rotterdam is netjes en betrouwbaar (na een dagje shoppen in Rotterdam ga ik er vaak heen
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:13
Hebben van 't weekend al bedacht dat we gaan lunchen in de Euromastdrominique schreef: ↑31-10-2017 12:56Je kunt brunchen op de euromast!
laatst zelf cadeau gehad en dat was echt ontzettend leuk.
Is dat misschien een leuke ervaring/herinnering om aan het 1 jaar samen te hangen?
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:19
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:23
Hij vindt een heel hoop interessant en staat voor veel dingen open. Alleen weet ik ook aardig wat hij niet interessant vindt. Ben daarom meer op zoek naar inspiratie en leuke ideeën! En na een jaar kan ik niet 100% zeggen wat hij wel en niet leuk vindt, dat vormt zich nogLaChatteBlanche schreef: ↑31-10-2017 13:19Weet je na dat jaar ook een beetje wat hij wel interessant vindt, of heeft hij het alleen maar over dingen die hem niet interesseren?
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:24
Ik kan zo 123 niks verzinnen met alleen deze informatie haha.
Voor mijn vriend haal ik vaak (iets) geks waarvan ik weet dat hij er van houdt. Zo heeft mijn vriend een onverklaarbare liefde voor otters (Ja echt, otters) dus heb ik hem voor zijn verjaardag een trui en t-shirt met een otter gegeven (meer punten had ik niet kunnen scoren). Natuurlijk weet ik niet of jouw vriend ook zo voor schut wil staan haha.
Naast dit heb ik hem bijvoorbeeld platen gegeven voor zijn platenspeler (helpt je ook niet als hij deze niet heeft) en verder probeer ik altijd te luisteren wat hij nog wil kopen. Wij zijn nog student en kunnen dus niet meteen alles wat we willen ook ophalen in de winkel. Ik weet niet hoe jullie zijn met dat soort dingen, maar ik weet nu bijvoorbeeld ook welke games nog op zijn to buy lijst staan.
Voor mijn vriend haal ik vaak (iets) geks waarvan ik weet dat hij er van houdt. Zo heeft mijn vriend een onverklaarbare liefde voor otters (Ja echt, otters) dus heb ik hem voor zijn verjaardag een trui en t-shirt met een otter gegeven (meer punten had ik niet kunnen scoren). Natuurlijk weet ik niet of jouw vriend ook zo voor schut wil staan haha.
Naast dit heb ik hem bijvoorbeeld platen gegeven voor zijn platenspeler (helpt je ook niet als hij deze niet heeft) en verder probeer ik altijd te luisteren wat hij nog wil kopen. Wij zijn nog student en kunnen dus niet meteen alles wat we willen ook ophalen in de winkel. Ik weet niet hoe jullie zijn met dat soort dingen, maar ik weet nu bijvoorbeeld ook welke games nog op zijn to buy lijst staan.
dinsdag 31 oktober 2017 om 14:14
Bedankt voor de input, deze voorbeelden helpen wel om na te denken over andere soort cadeautjes! Mooie lingerie neem ik sowieso mee, een sexy avondje staat zeker gepland. Een leuk kaartje met een lief berichtje is wel een goede om m'n waardering voor hem en ons te uiten. Als ik het zo terug lees denk ik dat we überhaupt al een heerlijk weekend gaan hebben samen. Ik ga nog even goed nadenken wat ik voor extraatje zou kunnen doen. Bedankt allemaal!
dinsdag 31 oktober 2017 om 14:18
en zijn jullie ook al naar (R)otterdam gegaan?AusAngel schreef: ↑31-10-2017 13:24Ik kan zo 123 niks verzinnen met alleen deze informatie haha.
bruikbare tip, iets met een foto van jullie samen is toch wel leuk... al is het maar een mok of een kalender
kun je ook nog een biosbon in doen trouwens
Lorem Ipsum
dinsdag 31 oktober 2017 om 14:31
Haha nee, nog niet! Binnenkort. Hm, dat is misschien wel iets, ga er eens naar kijken. Bioscoopbon hebben we nog liggen, heb ik eerder als cadeau gegeven. Gaan we ook snel gebruik van maken