Hoe pak ik dit aan? Help

31-10-2017 15:54 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik heb iets meegemaakt waar ik erg mee zit en zou graag jullie mening hierover willen hebben.

Ik heb nu 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en om ons seksleven een beetje spannend te houden hebben we dus samen een aantal speeltjes aangeschaft voor in bed. Ook voor hem hebben we een kunst vagina/ fleshlight aangeschaft. Gewoon leuk voor de afwisseling en om samen te gebruiken.

Gisteravond wilde ik al wat eerder naar bed ivm werk en hij bleef nog beneden tot laat, geen probleem, maar we hebben ondertussen al bijna een week geen seks gehad en merk ook vaak dat hij moe is en ook geen zin heeft. Ik laat het vaak maar even zo.

Nu kwam ik vanmorgen onverwachts eerder thuis van mijn werk en hij zat op de bank. Ik ging naar boven om me om te kleden en ik had een onderbuik gevoel dat hij misschien zijn speeltje had gebruikt. De avond ervoor had ik de dop er niet helemaal goed op gedaan omdat mijn gevoel al een beetje zei dat er iets niet klopte..en dat ik vanmorgen keek zat de dop en wel goed op en voelde hij van binnen zelfs nog warm aan... alsof ie dus net gebruikt was...

Ik heb hem ermee gecronfoneerd en hij zei dat hij niks had gedaan maar alles wijst erop dat dit wel het geval is? Ik voel me er erg onzeker door.

Dat hij een keer geen zin heeft in seks met mij en het met zichzelf wil doen, prima. Maar het feit dat hij mij nu niet aanraakt en wel naar zijn speeltje grijpt doet me pijn. Hij zweert dat hij niks gedaan heeft en ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen....

Help!
Want je hebt alleen seks met elkaar?
Wat is er mis met af en toe solo?
Wel triest dat hij het niet tegen je zegt, alsof hij iets gedaan heeft wat niet mag...
De nepperd is lekkerder? En dan hoeft hij geen voorspel en naspel te doen.
Maud27 schreef:
31-10-2017 15:58
Want je hebt alleen seks met elkaar?
Wat is er mis met af en toe solo?
Wel triest dat hij het niet tegen je zegt, alsof hij iets gedaan heeft wat niet mag...
Er is zeker niks mis met solo, maar mij doet ie tekort en we hadden afgesproken die speeltjes alleen samen te gebruiken.. en het feit dat hij erover liegt tegen me vind ik heel erg..
Nou goed dat je dat ding even gecontroleerd hebt hoor, sla hem er maar mee in zijn gezicht, die vuile leugenaar! Hoe durft hij, beetje met zichzelf spelen.
Pluisi schreef:
31-10-2017 15:59
De nepperd is lekkerder? En dan hoeft hij geen voorspel en naspel te doen.

Ja maar wees dan gewoon eerlijk dat is iets wat ik niet begrijp
bloempje1994 schreef:
31-10-2017 16:01
Er is zeker niks mis met solo, maar mij doet ie tekort en we hadden afgesproken die speeltjes alleen samen te gebruiken.. en het feit dat hij erover liegt tegen me vind ik heel erg..
Wat een gezeik zeg. Als je mijn wijf was geweest, had je er een paar gehad.
Off topic: waarom woon je na 1,5 jaar al samen? En was jullie sexleven nu al niet meer leuk genoeg dat je al speeltjes nodig hebt?
Oh ja, koop een dildo en ga ook solo.p
Begrijp ik goed dat je bewust de dop verkeerd had opgeschroefd net om hem te kunnen controleren ?
Dan zit er iets grondiger mis dan al/niet solo sex.
Waarom vertrouw je je man zo weinig ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Hij heeft iets gedaan dat niet mag van jou, dus liegt hij. Maar uiteindelijk is voor hem het resultaat hetzelfde, jij wordt boos. Gun hem zijn privacy en zijn lol.

Zie het ook los van jou te kort doen. Een week geen seks is toch geen drama? Als je niet meer boos bent, praat er dan eens over dat jij een week geen seks een probleem vindt. Doe dit zonder verwijten. Overigens hoef je met seks toch niet te wachten tot jullie naar bed gaan? Kan toch ook op een ander moment dat jullie elkaar zien?
Hij liegt tegen je omdat je moeilijk doet. Je vriend doet even wat hij zelf wilt. Je bent elkaar bezit niet zeg, kom!
Je bent nu net een strenge moeder die wilt dat haar 13 jarige zoon zijn handen boven de dekens houdt, vind je het gek dat hij het ontkent!
Hij is dus niet eerlijk omdat jullie afgesproken hadden de speeltjes alleen samen te gebruiken. Als hij eerlijk is krijgt hij op zijn lazer omdat hij zich niet aan die afspraak heeft gehouden.
Ik denk dat je meer kans maakt op een gesprek als je aangeeft dat je seks met hem mist.
ok, dat ding gaat nu de deur uit toch?

en als ie moeilijk doet dan mag hij erachteraan...
Lorem Ipsum
Nou jah zeg. Mag je vent ook geen sex met zichzelf hebben? Tjee.
Stel dat hij de waarheid had gesproken, hoe had je dan gereageerd? Het is voor hem niet gunstig om de waarheid te spreken als hij weet dat jij dan erg boos of verdrietig wordt he...
Je vriend zag een verkeerd dichtgedraaide dop, en die dacht ; als bloempje solo mag, dan mag ik ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ttass schreef:
31-10-2017 16:09
Nou jah zeg. Mag je vent ook geen sex met zichzelf hebben? Tjee.
Hallo dat zeg ik niet? Vind t gewoon erg dat hij eerder dat nep ding gebruikt als dat ie naar mij komt.
parbleumondieu schreef:
31-10-2017 16:07
Hij is dus niet eerlijk omdat jullie afgesproken hadden de speeltjes alleen samen te gebruiken. Als hij eerlijk is krijgt hij op zijn lazer omdat hij zich niet aan die afspraak heeft gehouden.
Ik denk dat je meer kans maakt op een gesprek als je aangeeft dat je seks met hem mist.
goed verhaal.
bloempje1994 schreef:
31-10-2017 16:12
Hallo dat zeg ik niet? Vind t gewoon erg dat hij eerder dat nep ding gebruikt als dat ie naar mij komt.
en als hij zijn hand had gebruikt? had je je dan ook achtergesteld gevoeld? Je ziet het niet in het juiste perspectief denk ik.
Ik denk dat je je in de communicatie met hem moet richten op jullie seksleven samen dat momenteel voor jou niet voldoet.

Of hij nu masturbeert met zijn hand, een speeltje of voor mijn part een kippenbout :P doet er niet toe. De kern van de zaak is dat jij tekort komt momenteel.

Praat daar over in plaats van hem dingen te gaan verbieden.
Een kippenbout?
Lekker ook dat de dop er al op zat en de vangst er nog in :facepalm:

Maar goed, maak je niet zo druk. Ga een goed gesprek aan over dat je het mist met hem en dan komt de biecht misschien vanzelf wel.
DEATH schreef:
31-10-2017 16:23
Een kippenbout?
Pas een flauwe film gezien met een wanhopige single vent die zich klaar maakte op zo'n op te vullen kip die je kunt kopen rond kerst :rofl:
fluttershy schreef:
31-10-2017 16:25
Pas een flauwe film gezien met een wanhopige single vent die zich klaar maakte op zo'n op te vullen kip die je kunt kopen rond kerst :rofl:
:kwijl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven