Diefstal en vog
woensdag 1 november 2017 om 12:58
Waarschijnlijk niet. Ook is het bij een VOG zo dat wat je hebt gedaan relevant moet zijn voor de functie die gaat uitvoeren. Bijv bij een bank werken met geld daarvoor moet je integer zijn en niet stelen, voor werken met kinderen mag je niet (zeer geweldig) zijn of een misbruiker voor werken als taxichauffeur geen delict in het verkeerd....etc.
Ik zou wel stoppen met dit gedrag en volgende keer gewoon geen ketting meenemen. Een ketting is geen eerste levensbehoefte. Je kunt best zonder maar je kunt niet zonder baan.
Ik zou wel stoppen met dit gedrag en volgende keer gewoon geen ketting meenemen. Een ketting is geen eerste levensbehoefte. Je kunt best zonder maar je kunt niet zonder baan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 1 november 2017 om 13:00
overig/winkeldiefstal-en-vog/list_messa ... #p27733821
Je vergeet te betalen en nu vergeet je ook al dat je een topic hierover hebt geopend. Misschien een bezoekje aan de huisarts voor je vergeetachtigheid.
Je vergeet te betalen en nu vergeet je ook al dat je een topic hierover hebt geopend. Misschien een bezoekje aan de huisarts voor je vergeetachtigheid.
woensdag 1 november 2017 om 13:02
woensdag 1 november 2017 om 13:07
En dat voor goedkoop primarkzooi.Mother_Earth schreef: ↑01-11-2017 13:05Google eens op kleptomanie, volgens mij ligt daar jouw probleem
2x in een week tijd, dure hobby zo![]()
woensdag 1 november 2017 om 13:09
woensdag 1 november 2017 om 13:14
Was maar een grapje meid.
Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vraag.
Ik heb er geen verstand van.
woensdag 1 november 2017 om 13:16
Een medewerkster bij de action vertelde laatst dat het blijkbaar heel normaal was om de AXE van 4 euro uit de doosjes te halen en mee te jatten.Mother_Earth schreef: ↑01-11-2017 13:14Was maar een grapje meid.
Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vraag.
Ik heb er geen verstand van.
Zij moest nu steeds elk doosje controleren bij de kassa.
woensdag 1 november 2017 om 13:17
woensdag 1 november 2017 om 13:23
Goed van je, dat je het zo oppakt!
woensdag 1 november 2017 om 13:31
Zo hé, met zo'n toon kan je het wel vergeten hier.
En dom vind ik het niet, dom is als je iets niet weet wat je misschien wel zou moeten weten. Het is gewoon respectloos, oneerlijk en ontzettend egoïstisch wat je hebt gedaan
woensdag 1 november 2017 om 13:44
TO: ik snap het niet helemaal. Waar sta je in het systeem en en je de boete door opgelegd gekregen? Bij Primark of de politie?
Als je een transactievoorstel van de politie hebt geaccepteerd - de zaak niet laten voorkomen, maar een directe boete in combinatie met een aantekening in je dossier - dan kan dat een probleem zijn voor je VOG. Een strafblad bestaat niet meer, dat is nu "justitiele documentatie" en daarin worden ook transacties als deze opgenomen.
Na vijf jaar is dat in jouw geval geen probleem meer waarschijnlijk, nu loop je het risico dat je VOG wordt afgewezen wegens de aantekening voor diefstal.
Maar goed, dat geldt dus wanneer je een schikking van de politie hebt geaccepteerd. Als de boete van primark is en je daar in het systeem staat, is het een ander verhaal.
Als je een transactievoorstel van de politie hebt geaccepteerd - de zaak niet laten voorkomen, maar een directe boete in combinatie met een aantekening in je dossier - dan kan dat een probleem zijn voor je VOG. Een strafblad bestaat niet meer, dat is nu "justitiele documentatie" en daarin worden ook transacties als deze opgenomen.
Na vijf jaar is dat in jouw geval geen probleem meer waarschijnlijk, nu loop je het risico dat je VOG wordt afgewezen wegens de aantekening voor diefstal.
Maar goed, dat geldt dus wanneer je een schikking van de politie hebt geaccepteerd. Als de boete van primark is en je daar in het systeem staat, is het een ander verhaal.