Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Oudblond schreef:
31-10-2017 16:42
Nog steeds een beetje hetzelfde. Ik heb het zo met haar te doen. Ze heeft pijn en kan steeds minder. Ze huilt veel en dat is zo vreemd om mee te maken van mijn trotse, sterke Maman. Ze is gelukkig niet bang en zegt dat ze duidelijk zal aangeven als het voor haar niet meer kan.
Lieve Blondie, wat verdrietig om dit te lezen. Zo bizar als je vaste rots in de branding ineens niet meer die rol kan vervullen. Dat jíj dat nu moet zijn. Ik denk aan jullie....
:hug: blondie

Hier in de boekenkast nog redelijk wat 'huiswerk' - zo noemt een oud-collega ongelezen boeken (lang leve de kringloopwinkel hier om de hoek) - dus laat dat kerstreces maar komen :P
UWV-reces houd ik graag buiten de deur, dus tussen het lezen en werken door werk ik daar ook nog 'even' aan.

Voel me nog niet topfit, zal wel een combinatie van factoren zijn; In de oktoberse nazomer kou gevat en na een dagje rust druk geweest en dus vandaag wat rondgelummeld. Goed excuus om eens wat aan mijn huiswekrvoorraad te doen ;) (Harlan Coben)
Alle reacties Link kopieren
:( ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is. Dat valt Ff tegen!
Dank voor de lieve woorden allen! Vandaag een conferentie bij moeten wonen. Zo slechtgeregeld! Sinds half drie nog niets anders dan een flesje water gehad. Zo meteen 'netwerkborrel', daar moet ik mijn gezicht nog even laten zien en ik hoop dat daar tenminste iets te snaaien is want ik val zowat om. Morgen nog een dag flink knallen en vrijdag weer richting familie. Man is zoals altijd mijn reddende engel: hij appte dat ik zo meteen een maaltje in de magnetron kan gooien en dat hij morgen de boodschappen en het huishouden doet zodat ik morgenavond rust heb!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sterkte OB.
Wat fijn dat man dat regelt! Heb je iets meer rust :-).
Super lief van man!

Mijn man moet deze dagen altijd extra geduld met me hebben. Halverwege deze maand is het niet alleen onze trouwdag maar ook de sterfdag van iemand dichtbij en ik ben dit jaar meer van slag dan anders. Heb ineens contact met familie aan de andere kant van de wereld. Nog nooit gezien of gesproken maar het maakt nogal veel bij me los nu.

Over een uurtje werken en dan maar tot 15.30 geloof ik dus dat is lekker kort.
Heb net de slowcooker aangezet voor kip ketjap en de rijst voor de nasi zoals van de Chinees staat te stomen dus ik ben vanavond zo klaar met het eten.
Klinkt goed Dolfje.

Dat van slag zijn had ik dit jaar ook erger dan normale jaren. "Gelukkig" zijn nu alle sterfdata en belangrijke data voorbij. Alleen m'n verjaardag komt er aan, weer een jaar ouder worden zonder m'n moeder erbij te hebben valt toch zwaar. De afstand wordt groter.
Maar ook daar sla ik me wel doorheen.
Gek is dat ook hoe dat gaat met iemand verliezen. Het is nooit helemaal weg maar soms overvalt het me zo ineens.
Daarom ben ik eigenlijk het liefst deze maand op vakantie en hebben we dus al een aantal keer een mooie verre reis gemaakt en getrouwd deze maand.
Stil hiero!
Het is niet meer zo leuk op Viva en ik ben met andere dingen bezig. Het is op het hele forum stiller. Wel jammer.
Dag lieverds!
Ik vind het ook erg Elfje. Er zijn hier een heel aantal forummers die ik graag lees, waar ik graag mee communiceer, maar zelf ben ik er ook steeds minder. Niet alleen door de technische problemen maar door de gevolgen van de technische problemen: Daardoor posten we veel minder en is de snelheid en dynamiek er meteen uit. Zo jammer.
Ik ga geen topic openen maar misschien dat hier iemand een goed idee heeft! Mijn BFF wordt 40. (Ze is de moeder van mijn liefste speelkameraadje waar ik vaker over schreef). Ze is beperkt door bekkeninstabiliteit. Zonder dat laatste is/wil ze een hele actieve, vrolijke, ambitieuse, gezellige vrouw zijn. Ze houdt van concerten, eten, cocktails, plezier maken en van mooi zijn :-D
Ze heeft een gevarieerde vriendinnengroep die onderling niet echt hechte vriendinnen zijn, maar elkaar goed kennen. 8 vrouwen tussen 38 en 50 (Guess who...). Ik wil samen met haar vriendin-zakenpartner een verrassingsfeestje voor haar organiseren op 29 december. Dus 8 deelnemers, beperkt in activiteit en verplaatsing. Idee nu is dat we een Tom Cruise Cocktailfeestje willen met een cocktailshaker meneer, maaltijdvervangende hapjes, een 80's playlist. Alle dames gaan er van uit dat dat bij mij plaats gaat vinden. OP zich vind ik dat prima, maar het is altijd hier en ik zou ook een keer gewoon willen 'feesten' zonder huis klaarmaken, boodschappen, koken, opletten of iedereen ok is en genoeg heeft met aansluitend toch 3 mensen die hier crashen en een puinzooihuis terwijl ik 2 dagen later voor oudjaar een huis vol familie heb. Iemand een idee voor 1 locatie waar we iets dergelijks voor elkaar kunnen krijgen? Amsterdam of Amstelveen. Ik weet genoeg hele gave locaties en formules, maar niet voor 'maar' 8 mensen???? HELP (dat laatste hoort blijkbaar bij dit soort vragen).
Blond, wat een leuk idee!! Ik kom niet verder dan een Van der Valk hotel. Sorry.
Nou het kostte een paar keer heen en weer klikken, maar het lijkt erop dat ik een reactie kan plaatsen. Meteen één van de redenen dat ik hier veel minder vaak ben en nog minder vaak post. Op mobiel is het helemaal een drama. Zit nu even op de desktop op het werk, te wachten tot de koffie aanslaat :zzz:

Blond wat een leuk idee! Ik ken Amsterdam niet goed (en Amstelveen ook niet) maar er zijn volgens mij heel veel café/restaurants die een apart zaaltje hebben voor dit soort bijeenkomsten. Dat is dan wel vaak een trap op of zoiets, als dat een bezwaar is kan het nog een hele zoektocht worden. Heb zelf toen ik 40 werd (en dat is langer geleden dan ik zou willen) een café afgehuurd, met tapas als maaltijdvervangende hapjes. Beviel prima!
The owls are not what they seem
Ik ken Amsterdam en Amstelveen niet zo goed.

Ik ben er inderdaad ook veel minder. Zeker sinds de laatste update. Zo jammer, want ik vind het wel altijd gezellig met jullie.
Met het vorige dreigende UWVreces kon ik alvast woggen op viva, maar dat vind ik nu niet zo boeiend. (nog minder zonder addblock).

Uitgespaarde tijd vul ik makkelijk met andere dingen, maar ik was toch wel een beetje (meelees)meubilair sinds 2008 ofzo.... O_O
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 07-11-2017 18:55
Reden: neehee geen Ucongres.....
1.15% gewijzigd
Oh ja: heb wel eens nieuwjaarsborrel gehad in de zaal van een speeltuinvereniging, maar dan zul je ook zelf mensen moeten charteren voor de bediening...
Ik wog nog steeds op viva. Maar het is gewoon irritant.
Het is zeker jammer en irritant dat het hier zo lastig gaat en daardoor zo rustig is.
Ik hèb gewerkt en gekookt en hang op de bank.
Heb denk ik een slijmbeursontsteking in mijn schouder en daar word ik ook niet vrolijk van.
In de categorie Zonder klagen saaie dagen

Net een beetje gewend aan het weer en dan wordt het weer eens warmer.
Echt wordt het warmer, fijn. Ik had het nu al bitterkoud en het is niet eens december.
Zal per regio verschillen. Hier is het voorlopig boven de 10 graden...
Wel veel neerslag 11-11 met 50% kans, jammer voor de Sint-Maartenlopertjes, maar regenweer is wel een traditie daarbij :-P
Die Sint-Maartenlopertjes komen zaterdag bij mij als het goed is.

Hier afgelopen dagen rustige dagen gehad. Dinsdag nog werken en dan woensdag vrij. Vriendlief bij me geweest en nu zie ik hem een week niet meer...
Sint Maarten wordt hier niks aan gedaan in de regio.
Ik kan me vroeger als kind wel een lampionnentocht herinneren maar of dat nou in november was of januari en of dat hier was of in Limburg bij oma weet ik echt niet meer.

Ik voel me gelukkig niet meer zo neerslachtig als gisteren en heb al het eea gedaan hier in huis. Dadelijk fiets ik even naar het centrum. Anders hang ik de hele dag voor de buis en sportschool heb ik vandaag geen zin in.
Oudblond schreef:
06-11-2017 21:29
Ik ga geen topic openen maar misschien dat hier iemand een goed idee heeft! Mijn BFF wordt 40. (Ze is de moeder van mijn liefste speelkameraadje waar ik vaker over schreef). Ze is beperkt door bekkeninstabiliteit. Zonder dat laatste is/wil ze een hele actieve, vrolijke, ambitieuse, gezellige vrouw zijn. Ze houdt van concerten, eten, cocktails, plezier maken en van mooi zijn :-D
Ze heeft een gevarieerde vriendinnengroep die onderling niet echt hechte vriendinnen zijn, maar elkaar goed kennen. 8 vrouwen tussen 38 en 50 (Guess who...). Ik wil samen met haar vriendin-zakenpartner een verrassingsfeestje voor haar organiseren op 29 december. Dus 8 deelnemers, beperkt in activiteit en verplaatsing. Idee nu is dat we een Tom Cruise Cocktailfeestje willen met een cocktailshaker meneer, maaltijdvervangende hapjes, een 80's playlist. Alle dames gaan er van uit dat dat bij mij plaats gaat vinden. OP zich vind ik dat prima, maar het is altijd hier en ik zou ook een keer gewoon willen 'feesten' zonder huis klaarmaken, boodschappen, koken, opletten of iedereen ok is en genoeg heeft met aansluitend toch 3 mensen die hier crashen en een puinzooihuis terwijl ik 2 dagen later voor oudjaar een huis vol familie heb. Iemand een idee voor 1 locatie waar we iets dergelijks voor elkaar kunnen krijgen? Amsterdam of Amstelveen. Ik weet genoeg hele gave locaties en formules, maar niet voor 'maar' 8 mensen???? HELP (dat laatste hoort blijkbaar bij dit soort vragen).
Kun je niet een restaurant contacteren die ook een kleinere zaal heeft? Zoals H24 in de 9 straatjes? Of is een boot voor een grachtentocht misschien een idee? Dat is al snel intiem en de beetje goede boten hebben wc en tafels en catering etc aan boord.
Hortus botanicus heeft ook een heeeele mooie niet zo grote zaal.
Wilhelminadok heeft ook een leuke bovenste zaal, niet groot met waanzinnig uitzicht op t IJ. En volgens mij heeft het Haarlemmermeerstation ook een klein afgeschermd gedeelte.
Ik denk nog even verder :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven