Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Hier ben ik ook weer even.
Wat fijn dat ik allemaal goede dingen lees van iedereen.

Cateau die korting heb je toch wel ferm van de hand gewezen he :mrgreen:

Vanavond gekruide krieltjes gegeten met restje sla, restje worteltjes en diepvriestuinbonen en een cordonbleu.
Beetje rare combi maar het smaakte best.

Net de griepprik gehaald en nu wacht ik nog op de oproep voor het bevolkingsonderzoek borstkanker, ik heb de bus al zien staan.
Zo is er altijd wat. Afgelopen zomer ook al het laatste uitstrijkje laten maken.

Fijne avond allemaal.
@Drackie, - 9 kilo. Wat supergoed zeg :thumbsup: En gezellig een kitten in huis.
@Bjort, welkom terug, ik heb wel een vermoeden wie je bent.
@Heerlijk is dat hey Cateau. verse lakens. Ik heb net ook een dutje gedaan in mijn verse bed. Van de week was er een docu over een hospice, terug te kijken via NPO gemist. Heel indrukwekkend, droevig maar ook mooi gemaakt. Was van 2doc, die heeft vaker indringende docu's. Maar als je humor wilt kijken is dat geen goed idee.

Wat eten jullie lekker. Ik ga nu eten, spinazie met een gehaktbal en krieltjes.
prada schreef:
01-11-2017 19:31
@Drackie, - 9 kilo. Wat supergoed zeg :thumbsup: En gezellig een kitten in huis.
@Bjort, welkom terug, ik heb wel een vermoeden wie je bent.
@Heerlijk is dat hey Cateau. verse lakens. Ik heb net ook een dutje gedaan in mijn verse bed. Van de week was er een docu over een hospice, terug te kijken via NPO gemist. Heel indrukwekkend, droevig maar ook mooi gemaakt. Was van 2doc, die heeft vaker indringende docu's. Maar als je humor wilt kijken is dat geen goed idee.

Wat eten jullie lekker. Ik ga nu eten, spinazie met een gehaktbal en krieltjes.
Heej prada, hoe is het met je? Lukt het afvallen nog steeds zo goed.

Ik ben ginerva (haal het straks wel weer weg, of niet haha)
Ohh ik dacht dat he Filee was. Wat leuk dat je weer terug bent. Afvallen gaat super. Bijna de -20 kilo aangetikt.
Ik zit naar dr Pol te kijken. Wel passend, want vandaag ben ik weer eens naar de dierenarts geweest met één van mijn cavia's. Ze is al een poosje verkouden. De cavia's die zijn overleden, waren niet verkouden, maar ik heb geen zin in een cavia die wel overlijdt door een verkoudheid, dus ga ik maar weer naar de dierenarts. Gelukkig heb ik het geld ervoor, want zieke dieren is een dure hobby.
Misschien ga ik ook eens voor een nickwissel want ik vind aviv_13 zo saaaaaaai!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het de goede kant uit gaat Prada!
En Drackie: 9 kilo. WOW. Als het nog eens zou kunnen dat je die mijn kant opstuurt zou ik ook heel blij zijn! En nu veel achter kitten aanrennen, dan gaat dat gewicht nog sneller naar je doel!
nlies: de rode zijn er nog niet, maar ik moet bekennen dat ik geen enkel paar schoenen heb met een hak van minder dan 8 cm. Gelukkig is mijn sport zwemmen en loop ik thuis op dikke sokken met anti-slip-nopjes :-P
Even pauze tijdens een bijeenkomst. Ik ben er klaar mee, wat een saaie, slechtgeregelde boel hier zeg! Ik ben hier al sinds half drie voor workshops en lezingen. Nog niets te drinken gehad en natuurlijk ook geen knabbel. Ik word chagrijnig als ik honger heb, dus.... Helaas moet ik mijn snoet nog laten zien tijdens de borrel. Hopelijk kan er minstens een bitterbal vanaf, maar ik vrees het ergste.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
aviv_13 schreef:
01-11-2017 19:51
Ik zit naar dr Pol te kijken. Wel passend, want vandaag ben ik weer eens naar de dierenarts geweest met één van mijn cavia's. Ze is al een poosje verkouden. De cavia's die zijn overleden, waren niet verkouden, maar ik heb geen zin in een cavia die wel overlijdt door een verkoudheid, dus ga ik maar weer naar de dierenarts. Gelukkig heb ik het geld ervoor, want zieke dieren is een dure hobby.
Haha..ik zapte net even langs Dr. Pol. Stond hij een paardenvagina dicht te naaien. Blij dat mijn stoofpotje al binnen was. :-?

Geen huisdieren hier, want geen geld ervoor. Ik ga vanavond lekker naar Madam Secretary kijken. Heb nog wat opgenomen afleveringen staan. En Doctor Foster ook opgenomen.
Everything you see I owe to spaghetti!
prada schreef:
Ohh ik dacht dat he Filee was. Wat leuk dat je weer terug bent. Afvallen gaat super. Bijna de -20 kilo aangetikt.
Is filee weg?

En wat knap bijna 20 kilo :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 20:19
16.28% gewijzigd
aviv_13 schreef:
01-11-2017 19:58
Misschien ga ik ook eens voor een nickwissel want ik vind aviv_13 zo saaaaaaai!
Ja dat kan je altijd doen natuurlijk
Annapicobella schreef:
01-11-2017 20:13
Haha..ik zapte net even langs Dr. Pol. Stond hij een paardenvagina dicht te naaien. Blij dat mijn stoofpotje al binnen was. :-?
Gek genoeg kijk ik er meestal tijdens het eten naar.
Of tijdens fitness, als het dan heel zielig is en de tranen in mijn ogen springen, kan ik zeggen dat het zweet in mijn ogen loopt.
Bjort schreef:
01-11-2017 20:15
Ja dat kan je altijd doen natuurlijk
Moet ik wel even iets leuks bedenken en bijpassend profielfotootje vinden natuurlijk. En dat doe ik als ik mijn snelle laptop in de buurt heb, want met een mobiel is zo pielen.
Bjort schreef:
01-11-2017 20:14
Is filee weg?

En wat knap bijna 20 kilo :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Nee niet dat ik weet maar ze heeft al best lang niet geschreven hier. Vandaar dat ik dacht dat jij Filee met een andere nick was.
Ja ik ben ook superblij ermee.
Bjort, fijn dat ik nu weet wie je bent. Ik vond het zo jammer dat je op anoniem ging!
Prada 20!!!! kg. Hoe werkt dat met je zelfbeeld? Voor mij zijn 9 en 20 getallen omdat hier 1 of 2 kg meer of minder al een 'ding' is (medische reden). Mijn zelfbeeld is steeds 'opgeschoven'. Ik heb een brede bouw waardoor ik me heel mooi aan kan kleden en weiger de ribben te zien zeg maar omdat ik daar 0 invloed op heb en er niet voortdurend 'ongelukkig' van wil zijn. Het ontbreken van billen merk ik alleen maar als ik 'pijnlijk' zit. Hoe werkt dat de andere kant uit? Welke voordelen merken jullie van het afvallen? En zijn er ook nadelen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
01-11-2017 20:56
Bjort, fijn dat ik nu weet wie je bent. Ik vond het zo jammer dat je op anoniem ging!
Prada 20!!!! kg. Hoe werkt dat met je zelfbeeld? Voor mij zijn 9 en 20 getallen omdat hier 1 of 2 kg meer of minder al een 'ding' is (medische reden). Mijn zelfbeeld is steeds 'opgeschoven'. Ik heb een brede bouw waardoor ik me heel mooi aan kan kleden en weiger de ribben te zien zeg maar omdat ik daar 0 invloed op heb en er niet voortdurend 'ongelukkig' van wil zijn. Het ontbreken van billen merk ik alleen maar als ik 'pijnlijk' zit. Hoe werkt dat de andere kant uit? Welke voordelen merken jullie van het afvallen? En zijn er ook nadelen?
fijn terug te zijn :)
Oudblond schreef:
Ik vind het fijner dat ik leukere kleding aan kan. Als ik in de spiegel kijk steekt mijn buik minder uit. Als ik straks onder de 80 kilo weeg, wil ik ook weer jurkjes gaan dragen. Ik voel me dan gelijk zoveel mooier. Nu draag ik vooral verhullende kleding. Voor mijn lijf is het ook beter, ik heb een heupafwijking en holvoeten, en meer gewicht is meer pijn. Ik ben in de loop der jaren echt moeilijker gaan lopen naar mate mijn gewicht steeg. Nadelen heb ik nog niet kunnen ontdekken, behalve dan dat ik niet meer onbeperkt alles kan eten. :proud:
prada schreef:
Wat goed! :cheer2:
Oudblond schreef:
Goh, ik merk niets aan mijn zelfbeeld omdat ik mezelf nooit als dik gezien heb maar als volslank. Ik merk wel dat ik meer kan en veel meer lucht heb. Dat komt doordat ik gestopt ben met roken natuurlijk maar ook omdat ik die kilo's kwijt ben. Ik merk wel dat ik meer variatie aan kleding aan doe ipv altijd hetzelfde. En ik kan weer met mijn benen over elkaar zitten maar dat kon ik al bij -10 kilo maar dat gaat steeds makkelijker. Nadelen heb ik nog niet ondervonden behalve dat ik nog steeds goed moet opletten wat ik eet en als ik teveel eet ik misselijk wordt.
Drackie schreef:
01-11-2017 21:19
Wat goed! :cheer2:
:lips:
Proficiat Prada..heerlijk gevoel die kilo’s kwijt.

Ach n nick went wel aviv .ken ook mooiere dan de mijne. maar haal m niet weg.omdat ik de letters van de voornamen van mijn ouders gehusseld heb,
Vind ook de avatarshier erg klein .amper te zien wat erop staat.ook maar eens kijken of ik iets vind wat duidelijker is.

Drackie gefeliciteerd metje nieuwe gezins lid.
Cateautje nog steeds geen kitten kunnen vinden?

Ik vond het erg waterkoud vandaag..maar tis de tijd van het jaar he. maar iets warmer en droger zou prettiger zijn .
Tripusten allemaal
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Trusten alvast Chrisjoh. :lips:
Drackie schreef:
01-11-2017 21:18
Ik vind het fijner dat ik leukere kleding aan kan. Als ik in de spiegel kijk steekt mijn buik minder uit. Als ik straks onder de 80 kilo weeg, wil ik ook weer jurkjes gaan dragen. Ik voel me dan gelijk zoveel mooier. Nu draag ik vooral verhullende kleding. Voor mijn lijf is het ook beter, ik heb een heupafwijking en holvoeten, en meer gewicht is meer pijn. Ik ben in de loop der jaren echt moeilijker gaan lopen naar mate mijn gewicht steeg. Nadelen heb ik nog niet kunnen ontdekken, behalve dan dat ik niet meer onbeperkt alles kan eten. :proud:
:high5: :couple:
Wat mij vooral opvalt is dat de lekkere trek weg is. De darmen geven nu aan ander signaal naar de hersenen dus kan ik makkelijk lekkere dingen laten liggen. Dat is wel een fijn gevoel. Ik was geen snoeper maar wel lekkere hartige dingen. Dat heb ik nu zo goed als niet meer. Ik eet veel gezonder en dat gaat eigenlijk vanzelf. De verleiding is eigenlijk zo goed als weg.
prada schreef:
01-11-2017 22:03
Wat mij vooral opvalt is dat de lekkere trek weg is. De darmen geven nu aan ander signaal naar de hersenen dus kan ik makkelijk lekkere dingen laten liggen. Dat is wel een fijn gevoel. Ik was geen snoeper maar wel lekkere hartige dingen. Dat heb ik nu zo goed als niet meer. Ik eet veel gezonder en dat gaat eigenlijk vanzelf. De verleiding is eigenlijk zo goed als weg.
Dat heb ik niet hoor, hoewel ik er doordeweeks wel minder last van heb. Maar feestjes vind ik lastig, of als man met iets lekkers op de bank zit. Dan wil ik ook! En vandaag was een ontzettend moeilijke dag, maar ik heb me sterk gehouden! Ik ben wel een ontzettende zoetekauw, dus de pepernoten en andere sinterklaassnaai in de winkel vind ik ook lastig. Nog 30 kilo te gaan. :|
Bij mij komt dat natuurlijk door de operatie, wat dat betreft is dat een heel goed hulpmiddel. Deed ik voorheen nog een moord voor een ham/kaas croissantje, nu kan ik er zo langslopen. Zelfs als ik de geur ruik. Ik heb er tot nu toe nog geen een op. En zo heb ik dat met veel dingen.
Laatst had ik voor het eerst een frietje besteld, een mini. Toen het voor me stond kreeg ik echt een soort van walging over me. Heb het dan ook weggegooid. Zelfs niet een er uit gepikt. Wat ik al zei, de hersenen geven nu heel andere signalen af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven