Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Bam, vandaag precies 20 kg eraf. Ik ben blij.
Wat goed Prada!
Hé Praad, jij daar, met je kippekont. :proud:
Alle reacties Link kopieren
-20 kg. Dat is veel, Prada!
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik ben heel kneuterig dingen voor nieuwe huis aan het kopen, gewoon omdat het kan en dan de stress/zorgen om de verhuizing wat minder zijn.
Ik heb al nieuwe badmat gekocht (we hebben nu niet echt een badkamer, alleen douchehokje)
en net 2x 2 gastendoekjes voor op de wc's (we hebben straks twee aparte wc's (dus niet die van de bovenverdieping in de badkamer!) en die hebben fonteintje :)
Wat goed zeg, Prada! :cheer2:

Ik heb niks te roepen eigenlijk.
Dank jullie wel. Haha ik was net boodschappen doen en ik dacht, laat ik eens iets lekkers meenemen. Zoute stengels. Zijn niet zo calorierijk en krijg ik ook nog wat zout binnen. Stond ik daar met dat bakje en mompelde voordat ik het in mijn karretje deed "nou, ik ben het er niet mee eens maar vooruit dan maar" :rofl:
Leuk Hal, nieuwe dingen uitzoeken voor je huis. Kneuter maar een eind weg hoor.
Mijn man eet borrelnootjes en IK WIL HET. :'(
Drackie schreef:
03-11-2017 17:29
Mijn man eet borrelnootjes en IK WIL HET. :'(
:there: En als je niets neemt is het straks :yes:
Prada wat goed....20 kg....Ik vind het een prestatie hoor! :cheer:
herfstappeltaart schreef:
03-11-2017 18:17
Prada wat goed....20 kg....Ik vind het een prestatie hoor! :cheer:
Ja, nou ja. Ik heb wel grof geschut ingezet. Al moet ik wel heel mijn leven op dieet blijven. Ik vind het stiekem beter van de andere Roepers die moeten vechten tegen de verleidingen. Ik kan veel makkelijker dingen laten staan.
prada schreef:
03-11-2017 18:30
Ja, nou ja. Ik heb wel grof geschut ingezet. Al moet ik wel heel mijn leven op dieet blijven. Ik vind het stiekem beter van de andere Roepers die moeten vechten tegen de verleidingen. Ik kan veel makkelijker dingen laten staan.

Je doet jezelf tekort hoor meid. Het hele traject wat je volgt vind ik heel knap.
Eens met Appeltaartje hoor Prada! Ik vind het knap. Moest erg lachen om je 'zoute stengels conversatie'.
Wij hebben vandaag een gesprek gehad met de aannemer die onze badkamer en keuken gaat aanpakken. Die man heeft architecteur gestudeerd maar vindt zelf bouwen leuker. Hij heeft een aantal prachtige oplossingen aangereikt voor problemen waar we tegen aan liepen. Man heeft alles in 3D uitgewerkt en ik word er helemaal blij van! (Onze bankrekening iets minder maar die heb ik de mond gesnoerd).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
O, heerlijk, net twee overnachtingen geboekt in 3* hotel met binnenzwembad en sauna, 100 meter van het strand.
Ze hadden hele goede aanbieding... was voor 80 euro klaar! (inclusief ontbijtbuffet)
Jullie zijn lief :lips:

Pff dat wordt een hele klus Blond. Ik hoop dat het wordt wat jullie ervan verwachten.
Hawelry schreef:
03-11-2017 18:55
O, heerlijk, net twee overnachtingen geboekt in 3* hotel met binnenzwembad en sauna, 100 meter van het strand.
Ze hadden hele goede aanbieding... was voor 80 euro klaar! (inclusief ontbijtbuffet)
Waar? Wat? Ik wil ook! Link?
prada schreef:
03-11-2017 18:55
Jullie zijn lief :lips:

Pff dat wordt een hele klus Blond. Ik hoop dat het wordt wat jullie ervan verwachten.
3 jaar geleden hebben we de rest van het huis helemaal verbouwd, inclusief muren en deuren uitbreken of verplaatsen, nieuw elektriciteitsplan, vloeren, plafond, toiletruimte vergroot... : Echt alles. We weten waar we aan beginnen zeg maar. Toen hadden we niet het budget om ook (meubels in) de keuken en de badkamer te vervangen maar de voorberreiding daarvoor zijn wel al getroffen, we hoeven dus geen leidingen meer om te leggen e.d. Wij zijn samen heel goed in 'voorbereiden en plannen' dus ik heb er vertrouwen in! En na meer dan 10 jaar tegen een keuken aankijken die ik stiekem meteen lelijk vond (blauw Bruinzeel) kijk ik heel erg uit naar de Tulp keuken die we gekocht hebben. Aanrechtblad is hetzelfde materiaal als de kastdeurtjes en zo wordt de open keuken meer een 'kastenwand in de kamer' :flirting:
oudblond wijzigde dit bericht op 03-11-2017 19:29
0.05% gewijzigd
Oudblond schreef:
03-11-2017 19:21
Waar? Wat? Ik wil ook! Link?
fletcher hotels hebben die aanbiedingen,
https://www.fletcher.nl/nl/arrangemente ... rrangement
80 hotels door hele land
Hawelry schreef:
03-11-2017 19:28
fletcher hotels hebben die aanbiedingen,
https://www.fletcher.nl/nl/arrangemente ... rrangement
80 hotels door hele land
Oh ja, ik hoorde de radiocommercial over 20 euro pp met ontbijt realiseer ik me nu. Ik ga even kijken naar een leuke plek. Fletcher Hotels staan vaak in verweggistan van leuke dingen (zakenhotels) maar ik ga zoeken. Dank je!
Oudblond schreef:
03-11-2017 19:37
Oh ja, ik hoorde de radiocommercial over 20 euro pp met ontbijt realiseer ik me nu. Ik ga even kijken naar een leuke plek. Fletcher Hotels staan vaak in verweggistan van leuke dingen (zakenhotels) maar ik ga zoeken. Dank je!
Ja, dat wel, maar vind die hotels wel altijd mooi (modern) en lekker rustig :proud: en goed buffet dus yay ;-D
Oudblond schreef:
03-11-2017 19:28
3 jaar geleden hebben we de rest van het huis helemaal verbouwd, inclusief muren en deuren uitbreken of verplaatsen, nieuw elektriciteitsplan, vloeren, plafond, toiletruimte vergroot... : Echt alles. We weten waar we aan beginnen zeg maar. Toen hadden we niet het budget om ook (meubels in) de keuken en de badkamer te vervangen maar de voorberreiding daarvoor zijn wel al getroffen, we hoeven dus geen leidingen meer om te leggen e.d. Wij zijn samen heel goed in 'voorbereiden en plannen' dus ik heb er vertrouwen in! En na meer dan 10 jaar tegen een keuken aankijken die ik stiekem meteen lelijk vond (blauw Bruinzeel) kijk ik heel erg uit naar de Tulp keuken die we gekocht hebben. Aanrechtblad is hetzelfde materiaal als de kastdeurtjes en zo wordt de open keuken meer een 'kastenwand in de kamer' :flirting:
Klinkt goed.
Waar is Filee eigenlijk gebleven? FILEEEE waar ben je?
prada schreef:
03-11-2017 18:15
:there: En als je niets neemt is het straks :yes:
Ik heb een klein handje genomen. Dat voelde al als een overwinning. :cheer2:

Maar jij doet het ook echt super hoor! Zo’n maagverkleining is echt niet niks!
Eigenlijk wil ik mijn huis ook opknappen. Ik heb er het geld voor, maar ik ben er te lui voor. Dat geregel, alles wat mis kan gaan. Twee jaar terug een nieuwe keuken, alles met zorg uitgezocht, veel tijd ingestopt, maar voordat-ie er eigenlijk goed inzat...! En nog zijn er dingen niet naar mijn zin.
Dus heb ik geen zin meer om de rest aan te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven