Stoom afblazen over de fijne nieuwe up-date

02-11-2017 13:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het reactie- en bugtopic is vergrendeld en ik nog geen nieuw topic zag om onze gal te spuwen, hier dus.
nounou
TO begint :
Wat fijn zeg, die flikkerende rode balk van dat zakdoekjes-uitzendbureau bij het snel omhoog scrollen. Weer een hele verbetering.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-11-2017 13:58
Reden: aanvulling
2.55% gewijzigd
nounou
Volkomen kut.
"Toon meer!"... Ik vind het wel knap dat ze iets bedacht hebben om het forummen nòg lastiger te maken.
anoniem_299075 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 14:37
6.47% gewijzigd
Als ik op mijn mobiel inlog heb ik er geen last van.
Ah ik werd er al uit gegooid maar dat zal hier mee te maken hebben.
Je kunt méér.
Tip. Als je op de laptop forumt, kan je die domme zijbalk uitschakelen. Zie napraat!
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb alle overbodige elementen geblokt met adblock pro. Dus daar ben ik mooi van af. Blijft alleen een piepklein forum over, en dat is het dan. :-?
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
yourlocalhero schreef:
02-11-2017 14:13
Als ik op mijn mobiel inlog heb ik er geen last van.
Op mijn mobiel, :@@: daar begin ik al lang niet meer aan.
Maar goed, dan heeft mobiel forummen toch nog iets dat minder hoofdpijn verwekkend is.
Stop de persen !
nounou
Ik kan nog steeds niet PBen en al mijn PB's zijn verdwenen en daar staan adressen in waar ik in december graag een kaartje naar zou willen sturen, maar helaas, dat heeft geen prioriteit voor ze.
Dit is allang geen SOCIALE media meer, integendeel, we zijn klikvoer.
zazamaenade schreef:
02-11-2017 14:20
Op mijn mobiel, :@@: daar begin ik al lang niet meer aan.
Maar goed, dan heeft mobiel forummen toch nog iets dat minder hoofdpijn verwekkend is.
Stop de persen !
Eerlijk toe gegeven, zit vrij weinig op mijn laptop. Zal straks eens spieken.
Cateautje schreef:
02-11-2017 14:21
Ik kan nog steeds niet PBen en al mijn PB's zijn verdwenen en daar staan adressen in waar ik in december graag een kaartje naar zou willen sturen, maar helaas, dat heeft geen prioriteit voor ze.
Dit is allang geen SOCIALE media meer, integendeel, we zijn klikvoer.
Het is een soort pingpongen tussen Google en Sanoma, vrees ik, en wat wij posten is lokaas.
Ik denk er serieus over te stoppen met schrijven en lezen hier, en naar elders te verhuizen.
Heeft iemand een goed idee daarover ?
nounou
Ook wel slim hoe ze de forummers nog meer monddood maken met als enige optie nog het kunnen mailen.

Ik krijg steeds meer de indruk dat ze bewust bezig zijn het forum de nek om te draaien.

De bezoekers hebben alles gedaan om de bugs te melden maar er wordt domweg niets mee gedaan. Vervolgens gaan klagen dat het aan de forummers ligt dat er geen overzicht meer is. Het topic waarin alle problemen overzichtelijk stonden hebben ze dicht gegooid en weg gehaald.

Volgens mij was er ooit iets als een alternatief, misschien dat het tijd wordt om nu massaal en definitief over te stappen.
Niet geschoten is altijd mis
Persoonlijk zou ik liever een paar euro per maand betalen, en dan op een technisch goed onderhouden forum met een minimum aan reclame meeschrijven dan gefrustreerd te raken door de ellende hier.
nounou
Bitje, waarom zouden ze het forum de nek om willen draaien ?
Als je een vraag googelt kom je heel snel hier uit, dus lijkt het me een prima verdienmodel voor reclames-makers. In feite zijn wij een soort gratis reporters.
Ik snap echt niet dat ze hun eigen glazen ingooien door die gebruiksonvriendelijke up-dates.
nounou
zazamaenade schreef:
02-11-2017 13:53
TO begint :
Wat fijn zeg, die flikkerende rode balk van dat zakdoekjes-uitzendbureau bij het snel omhoog scrollen. Weer een hele verbetering.
Zonder Adblock kan ik niet meer forummen. Een niet werkende pop-up blokkeert nu het zicht.
Reactie plaatsen lukte sowieso niet meer, dankzij de niet werkende lees-ook-balk.
Sinds de "grote" update een paar maanden geleden is mijn forumtijd al meer dan gehalveerd, na dit gedrocht van een update forum ik zowaar nog minder.
Op mobiel is het niet meer te doen met die paginagrote niet weg te klikken advertenties, en op de laptop word ik leip van die zijbalk met die ranzige artikelen.
Klote forum, echt waar.
Ik weet niet waarom, maar het lijkt me wel duidelijk dat forummen bewust ontmoedigd wordt.
Misschien maken ze zich zorgen over 'forumverslaving' en is het een afkickprogramma, door middel van trapsgewijs aversie opbouwen ?
Een soort online Refusal ?
nounou
In ieder geval, no way in hell dat ik ga mailen.
nartjie schreef:
02-11-2017 16:13
In ieder geval, no way in hell dat ik ga mailen.
Ik heb dat eerder wel geprobeerd, toen kreeg ik eerst een bericht van mijn provider dat het bericht niet afgeleverd kon worden, en de volgende dag het bericht dat aflevering mislukt is. Op het adres waar weken eerder, voor de update, nog wel naar gemaild kon worden. Kwestie van brievenbus weggehaald of dichtgetaped tijdens het klussen aan de update.
Ik ga ook niet meer mailen. Straks vragen ze ons nog of wij nog nieuwe ideeën hebben voor de reclame, misschien achter op het beeldscherm of zo :bonk: Leve de zelfwerkzaamheid. PFFFFFFFFFFFFFFF
nounou
Ik heb daarnet even op viva ingelogd met mijn mobiel (android 6) en als browser Firefox Focus, maar die werkte prima.

Vrij van reclames, trackers cookies e.d. Als je helemaal naar beneden scrolde kon je onderin reageren zonder iemand te hoeven quoten. Nou is dat niet fijn? :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind het ronduit onbeschoft hoe er met forummers omgegaan wordt. Al maanden worden er in het bugstopic vrijwel dezelfde bugs aangegeven waar gebruikers last van hebben. Zoals bv geen pb's meer kunnen ontvangen of versturen. Ze geven gewoon niet thuis, het bugtopic is gesloten en als mensen in het modtopic posten worden ze gewoon gegumd of ze moeten maar mailen, wat ook totaal niet werkt. De sfeer wordt er ook niet leuker op zo.

Er is totaal geen interactie tussen de mods en de gebruikers en het beleid is niet meer te volgen, de een maakt een vilein (insiders) grapje en word geband voor 1 maand, de ander (vaak nieuwkomers of dezelfde) kan de ene racistische uitlating na de andere doen, de sfeer verpesten in topics, op de man gaan en die krijgen amper een waarschuwing ondanks collectieve verontwaardiging en staffen.

Ik heb het idee dat veel oudgedienden een beetje blijven hangen uit gewoonte en uit gebrek aan beter. Maar de tijd dat het hier gezellig was en je je regelmatig kon bescheuren van het lachen, laat staan de saamhorigheid bij ziekte en ellende zijn inmiddels grotendeels allang vervlogen tijden. En daar heeft de moderatie, het knullige gedoe van de TD en het totaal niet serieus nemen van hun gebruikers een groot deel aan bijgedragen.

Eeuwig zonde van het eens zo geweldige forum met community spirit!
Ik voorspel dat dit forum binnen no-time overwoekerd zal worden door eenmalige posters, spam, reclame en trollen en het steeds meer leeglopen aan vaste gebruikers die mede dit forum hebben gemaakt tot het ooit eens was.

:cry:
meikebikker schreef:
02-11-2017 17:46
Ik vind het ronduit onbeschoft hoe er met forummers omgegaan wordt. Al maanden worden er in het bugstopic vrijwel dezelfde bugs aangegeven waar gebruikers last van hebben. Zoals bv geen pb's meer kunnen ontvangen of versturen. Ze geven gewoon niet thuis, het bugtopic is gesloten en als mensen in het modtopic posten worden ze gewoon gegumd of ze moeten maar mailen, wat ook totaal niet werkt. De sfeer wordt er ook niet leuker op zo.

Er is totaal geen interactie tussen de mods en de gebruikers en het beleid is niet meer te volgen, de een maakt een vilein (insiders) grapje en word geband voor 1 maand, de ander (vaak nieuwkomers of dezelfde) kan de ene racistische uitlating na de andere doen, de sfeer verpesten in topics, op de man gaan en die krijgen amper een waarschuwing ondanks collectieve verontwaardiging en staffen.

Ik heb het idee dat veel oudgedienden een beetje blijven hangen uit gewoonte en uit gebrek aan beter. Maar de tijd dat het hier gezellig was en je je regelmatig kon bescheuren van het lachen, laat staan de saamhorigheid bij ziekte en ellende zijn inmiddels grotendeels allang vervlogen tijden. En daar heeft de moderatie, het knullige gedoe van de TD en het totaal niet serieus nemen van hun gebruikers een groot deel aan bijgedragen.

Eeuwig zonde van het eens zo geweldige forum met community spirit!
Ik voorspel dat dit forum binnen no-time overwoekerd zal worden door eenmalige posters, spam, reclame en trollen en het steeds meer leeglopen aan vaste gebruikers die mede dit forum hebben gemaakt tot het ooit eens was.

:cry:
:there: (voor wat het waard is)
nounou
Ik forum nu nog alleen op d iPad .
Op mijn laptop krijg ik de balk, “ lees ook”niet weg geklikt en kan ik niet reageren.
Ik maak de letters grote, dan zie ik de reclame niet zo hinderlijk meer.

Het is echt knudde, zoals het is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven