Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 november 2017 om 13:54
Oh wauw! Dit heeft geholpen, ik zie het niet meer!!
Dit is mijn motto
donderdag 2 november 2017 om 13:56
donderdag 2 november 2017 om 13:58
charlottew88 schreef: ↑02-11-2017 13:56Het bugtopic is gesloten vanaf nu kunnen bugs alleen gemaild worden. En vervolgens verdwijnt de mail dan in de Vivabermudadriehoek![]()
donderdag 2 november 2017 om 14:12
charlottew88 schreef: ↑02-11-2017 13:56Het bugtopic is gesloten vanaf nu kunnen bugs alleen gemaild worden. En vervolgens verdwijnt de mail dan in de Vivabermudadriehoek![]()
Device vermelden en blablabla.
Ik gebruik er 4 met verschillende browsers met allemaal bugs.Ze denken dat je anno 2017 nog 1 apparaat op internet zit en op elk apparaat zit het bomvol bugs.
Werkelijk. En wij maar mailen? Omdat zij het bugtopic niet kunnen volgen? Wat klopt hier niet?
Zij kunnen de zaken niet voor elkaar krijgen vanaf mei, maar hoppa, bugtopic dicht en mailen maar!
Wat fout.
Geen bijzonderheden
donderdag 2 november 2017 om 14:37
Ik ben geheel onverwacht van die vervelende balk verlost.
Zonet, 5 minuten geleden. Ik kan mijn ogen niet geloven!
Ooit, voordat ik een bril droeg, had ik mijn letters laten vergroten (125%).
Vandaag dacht ik: nu ik opnieuw goed kleine letters kan lezen zet ik alles op 'gewoon', 100%.
En hopla, ik ben verlost van die vervelende balk.
Had ik dat op voorhand geweten!
Mss dat iemand hiermee geholpen is?
Ik forum op laptop.
Zonet, 5 minuten geleden. Ik kan mijn ogen niet geloven!
Ooit, voordat ik een bril droeg, had ik mijn letters laten vergroten (125%).
Vandaag dacht ik: nu ik opnieuw goed kleine letters kan lezen zet ik alles op 'gewoon', 100%.
En hopla, ik ben verlost van die vervelende balk.
Had ik dat op voorhand geweten!
Mss dat iemand hiermee geholpen is?
Ik forum op laptop.
donderdag 2 november 2017 om 14:39
Nou inderdaad leg de schuld maar bij de device van de forummers
. Want aan Viva ligt het niet. Volgens mij denken ze dat de forummers oliedom zijn zodat ze ons kunnen afschepen met zo'n smoes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 november 2017 om 14:55
Dat precies.charlottew88 schreef: ↑02-11-2017 14:39Nou inderdaad leg de schuld maar bij de device van de forummers. Want aan Viva ligt het niet. Volgens mij denken ze dat de forummers oliedom zijn zodat ze ons kunnen afschepen met zo'n smoes
![]()
Geen bijzonderheden
donderdag 2 november 2017 om 15:12
Ik zit ook op FF op de laptop.
Welke adblocker heb je erop zitten.
Ik heb die van FF zelf ingeschakeld die je kunt vinden bij de ADD-ons ( rechtsboven op je scherm 3 liggendestreepjes, klik aan en zie daar ADD-ons staan ( puzzelstukje ) aanklikken en ADD aanzetten )
Heb je dat ook bij je FF ?
Daarna kan je apart de lees mee extentie blokkeren.
donderdag 2 november 2017 om 15:28
Ik heb die van FF ook aangezet, en nu? Ik klik er op en dan?Mother_Earth schreef: ↑02-11-2017 15:12Ik zit ook op FF op de laptop.
Welke adblocker heb je erop zitten.
Ik heb die van FF zelf ingeschakeld die je kunt vinden bij de ADD-ons ( rechtsboven op je scherm 3 liggendestreepjes, klik aan en zie daar ADD-ons staan ( puzzelstukje ) aanklikken en ADD aanzetten )
Heb je dat ook bij je FF ?
Daarna kan je apart de lees mee extentie blokkeren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 2 november 2017 om 15:36
Terug naar je gewone scherm als je hem hebt aangezet.
Dan zie je naast die 3 liggende streepjes dat rode tekentje staan van de adblocker met cijfers erbij ( geblokkeerde advertenties )
Klik daar op en dan zie je tekentjes staan , ga naar de bovenste rij en klik op het pennetjes ( elementenkiezersmodem openen )
Hij opent en selecteer '' het lees mee gedeelte'' ga naar onder met je muis en er verschijnt een scherm met al die gegevens, druk dan op de knop aanmaken daar en als het goed is moet dan alles weg zijn.
donderdag 2 november 2017 om 15:56
'het bugtopic is onoverzichtelijk geworden' hahahahahahahahahahah x 1000
Ze komen er nooit en reageren er nooit.
Maar goed nu gaan we gezellig mailen met zijn allen
En dat een bug wat anders is als een wens dat snap ik, maar ik lees toch echt dat een hoop dingen waar niet op wordt gereageerd een bug is. Maar wellicht is de definitie van een bug anders.
Dat leesmeer kan ik gelukkig wegklikken nu. Zit een soort roze vakje met een pijl naast nu en daarmee klapt ie in. Fijn.
Ze komen er nooit en reageren er nooit.
Maar goed nu gaan we gezellig mailen met zijn allen
En dat een bug wat anders is als een wens dat snap ik, maar ik lees toch echt dat een hoop dingen waar niet op wordt gereageerd een bug is. Maar wellicht is de definitie van een bug anders.
Dat leesmeer kan ik gelukkig wegklikken nu. Zit een soort roze vakje met een pijl naast nu en daarmee klapt ie in. Fijn.
donderdag 2 november 2017 om 18:31
Ik was gisteren ook gewist door de Lange Tenen Brigade, ik zei alleen maar dat als je mailt en je vraagt of ze de mail hebben ontvangen vaak een antwoord krijgt als Beste.... wij hebben geen mail ontvangen zou je de mail nog een keer willen sturen.
En zoiets kan natuurlijk niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 november 2017 om 18:32
En dan nu weer eens waar dit topic voor bedoeld is; hilarisch dit:
gezondheid/overdreven-zwangerschap/list ... #p27739994
donderdag 2 november 2017 om 19:37
in eerste instantie vond ik dat TO wel een punt had, al formuleerde ze het wel een beetje dubieus. Maar dat beetje begrip heeft ze vakkundig om zeep geholpen.Star² schreef: ↑02-11-2017 18:32En dan nu weer eens waar dit topic voor bedoeld is; hilarisch dit: