Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
meikebikker schreef:
02-11-2017 21:09
Ook maar even hier plakken voor het gegumd is in het modtopic, gewoon te leuk om gegumd te worden!

MoirenPhae schreef: ↑02-11-2017 20:35
Van mij mogen jullie de ‘lees ook’ sectie echt wel naar 10 uitbreiden. Wat een verrekking voor mijn persoonlijke ontwikkeling.

WB Mp! en wat een heerlijke vertyping (al was het wel zo bedoeld, dan nog, ik lag echt dubbel) om mee binnen te vallen! :rofl:
Dan kunnen jullie meerdere berichten wel heel snel in het grote zwarte gat laten verdwijnen maar hier is de buglijst nogmaals.
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776

Beschouw dit maar als mijn mail. Mijn grote wens is dat al deze bugs worden opgelost.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Oh, dit was het modtopic niet :facepalm: :$
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
02-11-2017 21:16
Oh, dit was het modtopic niet :facepalm: :$
:rofl:

Nou hier wordt je waarschijnlijk niet gegumd. Op het Modtopic misschien wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:proud: Da's ook weer zo.
Dierproeven.
Al ruim een maand met dezelfde Napraat.
MoirenPhae schreef:
02-11-2017 22:00
Al ruim een maand met dezelfde Napraat.
Kun je zien wat jouw afwezigheid doet...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wil je een samenvatting?
Zijbalk is ook weer terug :steam:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-11-2017 22:53
Wat een grappig nickname :mrgreen:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hier ook maar even plakken voor de grote gum gaat razen op het modtopic;

MoirenPhae schreef: ↑02-11-2017 21:09
Ooit geprobeerd aan je eigen vagijn te ruiken?

Dagelijks. Mijn voorbillen ruiken heerlijk vind ik, beetje kruidig ui/knoflookachtig. Als je vagijn ruikt naar kwarkaardbeientaart zoals te lezen is in de leesmeer dan schijn je je pas zorgen te moeten maken!
Ook goedemorgen..
Nou ja.. dat dus..
Ach ach de Mods snappen niks van hun eigen beleid. Snap ik wel want ze zijn tenslotte nog piepjong. Op het Modtopic zeggen ze tegen een forummer dat een nieuw associatietopic door forummers zelf geopend moet worden, want dat kunnen zij niet doen. Maar ze kunnen wel elke keer een nieuwe napraat openen. :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hilarisch al het gegum op het modtopic.

Ik geef de stagiaires een tip: vermeld in godsnaam niet op je cv dat je een stage hebt gedaan op het vivaforum.
Dat neemt geen mens in media/communicatieland serieus. Met de niet functionerende CM als stage begeleider.

De vorige die ook best snel vertrok deed het een stuk beter! Die communiceerde en luisterde en gaf antwoorden. Snap wel dat ze snel een andere baan zocht.
Geen bijzonderheden
Alixane schreef:
02-11-2017 23:35
Wat een grappig nickname :mrgreen:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-11-2017 22:53
Ik weet niet wie het was die het gisteren uitlegde maar het werkte wel. Iets met een element blokkeren. Rechter muisknop op dat lees meer gedeelte en dan die optie selecteren.
Ik moest er een ad blocker voor installeren.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
03-11-2017 09:31
Ik weet niet wie het was die het gisteren uitlegde maar het werkte wel. Iets met een element blokkeren. Rechter muisknop op dat lees meer gedeelte en dan die optie selecteren.
Ik moest er een ad blocker voor installeren.
Had ik al gedaan en toch stond hij er gisteravond weer. Nu is ie weer weg! :blond:
Nouschi schreef:
03-11-2017 09:33
Had ik al gedaan en toch stond hij er gisteravond weer. Nu is ie weer weg! :blond:
Oh, ik heb hem sindsdien niet meer gezien. :$
Dit is mijn motto
Nouschi schreef:
03-11-2017 09:33
Had ik ook. Ik heb het helemaal opnieuw geblokkeerd (eerst ongedaan gemaakt) en nu is het weer weg.
Life is short. Eat dessert first.
De negeerfunctie kan niet meer worden aangezet het is een bug :facepalm:
charlottew88 schreef:
03-11-2017 11:31
De negeerfunctie kan niet meer worden aangezet het is een bug :facepalm:
Ik hoop dat wat er voor de bug toesloeg onder stond er wel mooi onder blijft ;)
Hé de pijl naar beneden blijft nu tenminste wel staan. Dus eerst naar toon meer, daarop klikken, pijltje verder naar beneden en dan gaat ie ook. Dat scheelt iets in de irritatie rondom zo’n achterlijke functie.

P.s. Voor de meelezende mods: geef dit vooral NIET door aan de TD, want dan gaat het vast weer mis.
-Red- schreef:
03-11-2017 12:32
Ik hoop dat wat er voor de bug toesloeg onder stond er wel mooi onder blijft ;)
nope
-Red- schreef:
03-11-2017 12:33
Hé de pijl naar beneden blijft nu tenminste wel staan. Dus eerst naar toon meer, daarop klikken, pijltje verder naar beneden en dan gaat ie ook. Dat scheelt iets in de irritatie rondom zo’n achterlijke functie.

P.s. Voor de meelezende mods: geef dit vooral NIET door aan de TD, want dan gaat het vast weer mis.
Door die pijltjes valt het laatste woord van de regel weg.
Idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven