Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 november 2017 om 21:11
meikebikker schreef: ↑02-11-2017 21:09Ook maar even hier plakken voor het gegumd is in het modtopic, gewoon te leuk om gegumd te worden!
MoirenPhae schreef: ↑02-11-2017 20:35
Van mij mogen jullie de ‘lees ook’ sectie echt wel naar 10 uitbreiden. Wat een verrekking voor mijn persoonlijke ontwikkeling.
WB Mp! en wat een heerlijke vertyping (al was het wel zo bedoeld, dan nog, ik lag echt dubbel) om mee binnen te vallen!![]()
donderdag 2 november 2017 om 21:14
Dan kunnen jullie meerdere berichten wel heel snel in het grote zwarte gat laten verdwijnen maar hier is de buglijst nogmaals.
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Beschouw dit maar als mijn mail. Mijn grote wens is dat al deze bugs worden opgelost.
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Beschouw dit maar als mijn mail. Mijn grote wens is dat al deze bugs worden opgelost.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
donderdag 2 november 2017 om 21:23
Nou hier wordt je waarschijnlijk niet gegumd. Op het Modtopic misschien wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 november 2017 om 22:27
Kun je zien wat jouw afwezigheid doet...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 3 november 2017 om 01:37
Hier ook maar even plakken voor de grote gum gaat razen op het modtopic;
MoirenPhae schreef: ↑02-11-2017 21:09
Ooit geprobeerd aan je eigen vagijn te ruiken?
Dagelijks. Mijn voorbillen ruiken heerlijk vind ik, beetje kruidig ui/knoflookachtig. Als je vagijn ruikt naar kwarkaardbeientaart zoals te lezen is in de leesmeer dan schijn je je pas zorgen te moeten maken!
MoirenPhae schreef: ↑02-11-2017 21:09
Ooit geprobeerd aan je eigen vagijn te ruiken?
Dagelijks. Mijn voorbillen ruiken heerlijk vind ik, beetje kruidig ui/knoflookachtig. Als je vagijn ruikt naar kwarkaardbeientaart zoals te lezen is in de leesmeer dan schijn je je pas zorgen te moeten maken!
vrijdag 3 november 2017 om 08:41
Ach ach de Mods snappen niks van hun eigen beleid. Snap ik wel want ze zijn tenslotte nog piepjong. Op het Modtopic zeggen ze tegen een forummer dat een nieuw associatietopic door forummers zelf geopend moet worden, want dat kunnen zij niet doen. Maar ze kunnen wel elke keer een nieuwe napraat openen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 3 november 2017 om 08:50
Hilarisch al het gegum op het modtopic.
Ik geef de stagiaires een tip: vermeld in godsnaam niet op je cv dat je een stage hebt gedaan op het vivaforum.
Dat neemt geen mens in media/communicatieland serieus. Met de niet functionerende CM als stage begeleider.
De vorige die ook best snel vertrok deed het een stuk beter! Die communiceerde en luisterde en gaf antwoorden. Snap wel dat ze snel een andere baan zocht.
Ik geef de stagiaires een tip: vermeld in godsnaam niet op je cv dat je een stage hebt gedaan op het vivaforum.
Dat neemt geen mens in media/communicatieland serieus. Met de niet functionerende CM als stage begeleider.
De vorige die ook best snel vertrok deed het een stuk beter! Die communiceerde en luisterde en gaf antwoorden. Snap wel dat ze snel een andere baan zocht.
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 november 2017 om 09:31
vrijdag 3 november 2017 om 09:33
Had ik al gedaan en toch stond hij er gisteravond weer. Nu is ie weer weg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 3 november 2017 om 09:53
vrijdag 3 november 2017 om 12:32
Ik hoop dat wat er voor de bug toesloeg onder stond er wel mooi onder blijftcharlottew88 schreef: ↑03-11-2017 11:31De negeerfunctie kan niet meer worden aangezet het is een bug![]()
vrijdag 3 november 2017 om 12:33
Hé de pijl naar beneden blijft nu tenminste wel staan. Dus eerst naar toon meer, daarop klikken, pijltje verder naar beneden en dan gaat ie ook. Dat scheelt iets in de irritatie rondom zo’n achterlijke functie.
P.s. Voor de meelezende mods: geef dit vooral NIET door aan de TD, want dan gaat het vast weer mis.
P.s. Voor de meelezende mods: geef dit vooral NIET door aan de TD, want dan gaat het vast weer mis.
vrijdag 3 november 2017 om 12:55
Door die pijltjes valt het laatste woord van de regel weg.-Red- schreef: ↑03-11-2017 12:33Hé de pijl naar beneden blijft nu tenminste wel staan. Dus eerst naar toon meer, daarop klikken, pijltje verder naar beneden en dan gaat ie ook. Dat scheelt iets in de irritatie rondom zo’n achterlijke functie.