Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 3 november 2017 om 13:39
Ja-Red- schreef: ↑03-11-2017 12:33Hé de pijl naar beneden blijft nu tenminste wel staan. Dus eerst naar toon meer, daarop klikken, pijltje verder naar beneden en dan gaat ie ook. Dat scheelt iets in de irritatie rondom zo’n achterlijke functie.
P.s. Voor de meelezende mods: geef dit vooral NIET door aan de TD, want dan gaat het vast weer mis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 3 november 2017 om 22:20
Iedereen maar klagen dat PB's niet aankomen:
viewtopic.php?f=21&t=394340&start=#p27744773
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 3 november 2017 om 22:37
ik heb je een pb-tje gedaan om even te testenDorothyParker schreef: ↑03-11-2017 22:20Iedereen maar klagen dat PB's niet aankomen:
vrijdag 3 november 2017 om 22:44
Ik wilde het net komen zeggenDorothyParker schreef: ↑03-11-2017 22:20Iedereen maar klagen dat PB's niet aankomen:
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 november 2017 om 23:02
Doe eens.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-11-2017 22:59Ik doe het niet,maar wat heb ik zin om op zijn oud Rotterdamsch een potje te vloeken op Tempo Team en Sanoma .
Ik vond Rotterdams(ch) altijd zo leuk
vrijdag 3 november 2017 om 23:11
Ik heb een hersenverkramping door het maalwerk wat loskomt doordat het tempoteam het forum zo allerbelabberdst traag maakt. Naast de begripvolle blik die met open mond mijn beeld in komt om me ongewenste sollicitatietips op te dringen valt het forum stil, kan ik even niks, verspringt een heleboel en denk ik inderdaad tempotempotemporotopensssnelll!
Wélk team vindt dat een goed idee????
Nou ja, krullebol sluit zich aan bij de maakuwforumtotslakkentempo-brigade.
Wat een kuttempo veroorzaakt dit team!
En hoppa, jongedame met hippe bril flitst voor mijn scherm om ook haar duit in het zakje te doen.
Om te janken.
*pakt zakdoekjes*
* jankt nóg harder om naam zakdoekjes*
Ik wacht tot heel sanoma wat verantwoordelijk is voor dit soort kuren de hint oppikt en overhoor naar het tempoteam. Laat ze daar de boel verkloten aub.
Wélk team vindt dat een goed idee????
Nou ja, krullebol sluit zich aan bij de maakuwforumtotslakkentempo-brigade.
Wat een kuttempo veroorzaakt dit team!
En hoppa, jongedame met hippe bril flitst voor mijn scherm om ook haar duit in het zakje te doen.
Om te janken.
*pakt zakdoekjes*
* jankt nóg harder om naam zakdoekjes*
Ik wacht tot heel sanoma wat verantwoordelijk is voor dit soort kuren de hint oppikt en overhoor naar het tempoteam. Laat ze daar de boel verkloten aub.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 3 november 2017 om 23:24
Ze kenne me rug op en van m'n pik tien meter hoog te pletter valle.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 3 november 2017 om 23:27
blijfgewoonbianca schreef: ↑03-11-2017 23:24Ze kenne me rug op en van m'n pik tien meter hoog te pletter valle.
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 november 2017 om 23:28
Vrouw, ga nog eens even leuk met de moorkoppen rond.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-11-2017 23:24Ze kenne me rug op en van m'n pik tien meter hoog te pletter valle.
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 november 2017 om 23:28
blijfgewoonbianca schreef: ↑03-11-2017 23:24Ze kenne me rug op en van m'n pik tien meter hoog te pletter valle.
vrijdag 3 november 2017 om 23:38
vrijdag 3 november 2017 om 23:51
Dat kan beter! Ik zeg teguh viva; of sanoma stopt met dat geouwetyfushoer met die tyfusteringbugs of ze kenne de touwtering krijguh. Ja toch? Niet dan?blijfgewoonbianca schreef: ↑03-11-2017 23:24Ze kenne me rug op en van m'n pik tien meter hoog te pletter valle.