Reactie- en Bugtopic 4
donderdag 2 november 2017 om 22:40
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
donderdag 2 november 2017 om 22:51
Waarom zou die niet mogen blijven staan?
Is toch belachelijk dat deel 3 maar gesloten wordt? En nu moet iedereen mailen, die vervolgens niet aan komen. Of waar ook zelden wat mee gedaan wordt.
Ze kunnen net zo goed ook het moderator topic sluiten dan. En iedereen moet maar alles mailen.
donderdag 2 november 2017 om 22:54
Oh, ik vind het ook te gek voor woorden hoor. Maar de regels over wat wel of niet mag blijven staan, bestraft wordt of wie welke ban voor wat dan ook krijgt, ik vind het tegenwoordig allemaal maar koffiedik erwtensoep kijken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 2 november 2017 om 23:15
Ik heb een bug.
Meds heeft maar één filmpje, ik heb er minstens drie!
Ik waardeer het trouwens wél enorm dat iemand op vele manieren (inclusief sollicitatietips) opdringerig aangeraden wordt om een andere baan te zoeken. Ben wel bang dat diegene het niet leest, want die is hier toch nooit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 2 november 2017 om 23:19
Onhandig dat je tegenwoordig wel erg goed op de datum van een topic moet letten. Net iets leuks gelezen en wil reageren, blijkt het gewoon al een half jaar oud te zijn.
Toegegeven, dat maakt het topic niet minder leuk. Maar ik heb nou eenmaal last van jeukende vingers.
Toegegeven, dat maakt het topic niet minder leuk. Maar ik heb nou eenmaal last van jeukende vingers.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 2 november 2017 om 23:26
Wtf dat ze dat topic hebben gesloten. Ik wilde net melden dat op m'n telefoon forummen nog kutter is geworden dan het al was. Die scroll pijltjes gaan nu op de tekst staan. Zodat het nu lastiger lezen in. En af en toe zie je niet wat je aan het typen bent.
Ik begin Viva forum moe te worden. Ik ga effe doei zeggen. Kom maandag nog wel effe gal spuwen over addy en Jeroen in het helemaal het einde topic.
Ik begin Viva forum moe te worden. Ik ga effe doei zeggen. Kom maandag nog wel effe gal spuwen over addy en Jeroen in het helemaal het einde topic.
donderdag 2 november 2017 om 23:36
Die scrollknopjes zijn vervelend ja!Ikje86 schreef: ↑02-11-2017 23:26Wtf dat ze dat topic hebben gesloten. Ik wilde net melden dat op m'n telefoon forummen nog kutter is geworden dan het al was. Die scroll pijltjes gaan nu op de tekst staan. Zodat het nu lastiger lezen in. En af en toe zie je niet wat je aan het typen bent.
Maar geen balk en geen filmpjes dus ik heb weinig reden tot mopperen.
vrijdag 3 november 2017 om 06:03
vrijdag 3 november 2017 om 07:52
vrijdag 3 november 2017 om 08:26
Plus ik moet mijn tablet een kwartslag draaien om hopelijk onder het filmpje een pijltje te kunnen vinden waarmee hopelijk de rest van een topic of de reactie knop even zichtbaar wordt.
Heeft iemand ervaring met het surfen via een adblocker i.p.v. Chrome? Bevalt dat?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 3 november 2017 om 08:31
Bij mij staan ze over het topic heen en spelen ze spontaan af (tablet en telefoon). De rest van mijn scherm wordt onleesbaar gemaakt door een dikke roze balk "Lees ook". Dus wéér een kwartslag draaien, scrollen, pijltje zoeken.....
Ik ben hier steeds minder te vinden. Facebook heeft ook leuke kletsgroepen. Vijftien jaar trouw forummen, maar ik ben er langzamerhand wel klaar mee, hier.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 3 november 2017 om 08:41
Ik heb geen tablet, maar op mijn telefoon gebruik ik een adblocker.Snoesje666 schreef: ↑03-11-2017 08:26Plus ik moet mijn tablet een kwartslag draaien om hopelijk onder het filmpje een pijltje te kunnen vinden waarmee hopelijk de rest van een topic of de reactie knop even zichtbaar wordt.
Heeft iemand ervaring met het surfen via een adblocker i.p.v. Chrome? Bevalt dat?
En dat bevalt goed, ik heb geen last van filmpjes of reclames
vrijdag 3 november 2017 om 09:58
Nou zit ik op een ouderwetse pc, maar gewoon chrome met adblocker. Het forum wordt er wel saai van hoor, Ik heb alleen kale tekst, verder niets.Snoesje666 schreef: ↑03-11-2017 08:26
vrijdag 3 november 2017 om 10:06