Betaalde seks, no. 2
zondag 10 september 2006 om 12:00
Hallo allemaal,
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
zaterdag 14 februari 2009 om 22:49
quote:datmeenjeniet schreef op 14 februari 2009 @ 16:24:
waarom moet je dan met alle geweld je angst overwinnen om naar de hoeren te gaan.
hier ontgaat mij de logica
Laat ik de vraag iets anders maken. Dan wordt ie vanzelfsprekender:
Waarom moet iemand dan met alle geweld zijn angst overwinnen om een relatie aan te gaan of seksuele ervaring op te doen?
De meeste mensen zijn niet van plan on maagd te blijven, en gaan dus een relatie aan, of hebben een one-night-stand, een ONS. Gezien mijn handicap kan ik dat niet gemakkelijk realiseren. Vanmiddag heb ik met een kennis gepraat, die hetzelfde probleem heeft. Met meer daarvoor benodigde sociale vaardigheden die wij niet in staat zijn om aan te leren, waren we allang geen maagd meer geweest.
Ik heb daar een paar jaar over tobben, en daarvoor heb ik niets willen weten van prostitueebezoek. Vrouwen zouden mij moeten accepteren zoals ik ben, maar ik ervaar dat dat niet de realiteit is.
waarom moet je dan met alle geweld je angst overwinnen om naar de hoeren te gaan.
hier ontgaat mij de logica
Laat ik de vraag iets anders maken. Dan wordt ie vanzelfsprekender:
Waarom moet iemand dan met alle geweld zijn angst overwinnen om een relatie aan te gaan of seksuele ervaring op te doen?
De meeste mensen zijn niet van plan on maagd te blijven, en gaan dus een relatie aan, of hebben een one-night-stand, een ONS. Gezien mijn handicap kan ik dat niet gemakkelijk realiseren. Vanmiddag heb ik met een kennis gepraat, die hetzelfde probleem heeft. Met meer daarvoor benodigde sociale vaardigheden die wij niet in staat zijn om aan te leren, waren we allang geen maagd meer geweest.
Ik heb daar een paar jaar over tobben, en daarvoor heb ik niets willen weten van prostitueebezoek. Vrouwen zouden mij moeten accepteren zoals ik ben, maar ik ervaar dat dat niet de realiteit is.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 14 februari 2009 om 22:51
quote:datmeenjeniet schreef op 14 februari 2009 @ 18:43:
weer iemand die voor de rest van zijn leven ongelukkig gaat worden.
angst, hoeren, ontmaagding, grote teleurstellig.
dat gaat niet werkenIk zou toch risico's moeten nemen. Doe ik dat niet, blijf ik voor de rest van mijn leven maagd. Confrontatietherapie is een mogelijkheid. Vroeger, tussen 4 en 7 was ik bang voor honden. Doordat ik langs campingburen moest die een hond hadden, als ik naar de WC wil, heb ik de angst weggeredeneerd. Sindsdien was ik niet meer bang voor een hond. Ik overwon eerst de angst voor kleine honden, later overwon ik de angst voor middelgrote en grote honden. Waarom zou dat voor seks anders zijn?
weer iemand die voor de rest van zijn leven ongelukkig gaat worden.
angst, hoeren, ontmaagding, grote teleurstellig.
dat gaat niet werkenIk zou toch risico's moeten nemen. Doe ik dat niet, blijf ik voor de rest van mijn leven maagd. Confrontatietherapie is een mogelijkheid. Vroeger, tussen 4 en 7 was ik bang voor honden. Doordat ik langs campingburen moest die een hond hadden, als ik naar de WC wil, heb ik de angst weggeredeneerd. Sindsdien was ik niet meer bang voor een hond. Ik overwon eerst de angst voor kleine honden, later overwon ik de angst voor middelgrote en grote honden. Waarom zou dat voor seks anders zijn?
zaterdag 14 februari 2009 om 22:54
quote:ladylion schreef op 14 februari 2009 @ 22:32:
hmmmmm....
Snap het het helemaal waarom hoeren?..... en wat is het probleem?..(ok ok... ben te lui om alles te lezen).. maar wat is het probleem met een hoer?... ik bedoel .. als er iemand sex heeft voor haar plezier???? pffffffIk snap niet helemaal wat je wilt zeggen, of wat er onduidelijk eraan is.
hmmmmm....
Snap het het helemaal waarom hoeren?..... en wat is het probleem?..(ok ok... ben te lui om alles te lezen).. maar wat is het probleem met een hoer?... ik bedoel .. als er iemand sex heeft voor haar plezier???? pffffffIk snap niet helemaal wat je wilt zeggen, of wat er onduidelijk eraan is.
zaterdag 14 februari 2009 om 22:56
quote:Mirjam762 schreef op 14 februari 2009 @ 22:53:
Hans, er zijn ook vrouwen die zich juist op dienstverlening aan mannen zoals jij richten (een soort zorgprostituees). Is dat niet beter en veiliger?
Ja, dat is een optie... maar daar gaat weer een paar weken overheen.
Het moet een eenmalig iets zijn. Ik weet van te voren niet hoe ik naar vrouwen ben als ik het een en ander ervaren heb. Ik heb geen geld voor regelmatig naar de horen te gaan. Dan geef ik meer uit dan wat ik verdien. Ik heb een grote hoeveelheid spaargeld en dat wil ik zo houden.
Misschien word ik anders, en spreek ik vrouwen gemakkelijker aan. Er is ook een kans dat het mij daarna niet lukt om met vrouwen in contact te komen, seksueel gezien, en dan heb ik gewoon pech.
Wie niet waagt, wie niet wint, zal ik maar zeggen.
Hans, er zijn ook vrouwen die zich juist op dienstverlening aan mannen zoals jij richten (een soort zorgprostituees). Is dat niet beter en veiliger?
Ja, dat is een optie... maar daar gaat weer een paar weken overheen.
Het moet een eenmalig iets zijn. Ik weet van te voren niet hoe ik naar vrouwen ben als ik het een en ander ervaren heb. Ik heb geen geld voor regelmatig naar de horen te gaan. Dan geef ik meer uit dan wat ik verdien. Ik heb een grote hoeveelheid spaargeld en dat wil ik zo houden.
Misschien word ik anders, en spreek ik vrouwen gemakkelijker aan. Er is ook een kans dat het mij daarna niet lukt om met vrouwen in contact te komen, seksueel gezien, en dan heb ik gewoon pech.
Wie niet waagt, wie niet wint, zal ik maar zeggen.
dinsdag 17 februari 2009 om 16:44
Ik had vanmiddag willen gaan, terwijl mijn huisgenoot weg was... Ik wist al naar welk adres ik wou. Ik heb de website en de naam van de dame geraadpleegd. Op een andere website zag ik van haar uitstekende recenties. Ik ging naar de pinautomaat om voldoende geld te pinnen, ook omdat afgezien van het tarief ik krap kwam te zitten in contant geld. Dus ik naar het centrum van de stad. Vervolgens naar het adres. Even kijken... Aha, een onopvallende deur, zonder tekst, en bij de aanbelknop ook geen tekst. Het is feitelijk in een heel groot gebouw met allemaal appartementen.
En toen stond ik voor de deur... ik vind het doodeng, dus ik liep terug naar een andere geldautomaat want van een geldautomaat die niet van mijn bank was kan ik beperkt geld opnemen. Als ik meer wil moet ik de geldautomaat van mijn bank gebruiken. Dus ik liep naar de bibliotheek, naar de WC, en daarna naar de juiste geldautomaat.
Ik liep weer terug naar het adres... ik durf nog niet, ook omdat het druk was. Dus vanavond, als mijn huisgenoot naar bed gaat (hij gaat altijd vrij vroeg naar bed) probeer ik het nogeens. De straat is dan minder druk.
Ik wist niet dat ik zo'n angsthaas was. (Een beetje offtopic:) Hoe verliep bij jullie de eerste keer. Was het ook niet knap griezelig?
En toen stond ik voor de deur... ik vind het doodeng, dus ik liep terug naar een andere geldautomaat want van een geldautomaat die niet van mijn bank was kan ik beperkt geld opnemen. Als ik meer wil moet ik de geldautomaat van mijn bank gebruiken. Dus ik liep naar de bibliotheek, naar de WC, en daarna naar de juiste geldautomaat.
Ik liep weer terug naar het adres... ik durf nog niet, ook omdat het druk was. Dus vanavond, als mijn huisgenoot naar bed gaat (hij gaat altijd vrij vroeg naar bed) probeer ik het nogeens. De straat is dan minder druk.
Ik wist niet dat ik zo'n angsthaas was. (Een beetje offtopic:) Hoe verliep bij jullie de eerste keer. Was het ook niet knap griezelig?
dinsdag 17 februari 2009 om 17:22
dinsdag 17 februari 2009 om 17:54
hans, ik vind het een hele stap.
alleen ik denk dat het een hele grote teleurstellig gaat worden.
een hoer wil maar 2 dingen.
geld ontvangen en de klant zo snel mogelijk weer buiten werken.
die gaat niet zitten therapeuten met jou.
wees daar in godsnaam op ingesteld.
verwacht er niet te veel van.
dat bedoel ik mss nog meer te zeggen.
wat als het de grootste teleurstelling van je leven gaat worden, heb je daar al eens overnagedacht?
hoe ga je daar mee om?
alleen ik denk dat het een hele grote teleurstellig gaat worden.
een hoer wil maar 2 dingen.
geld ontvangen en de klant zo snel mogelijk weer buiten werken.
die gaat niet zitten therapeuten met jou.
wees daar in godsnaam op ingesteld.
verwacht er niet te veel van.
dat bedoel ik mss nog meer te zeggen.
wat als het de grootste teleurstelling van je leven gaat worden, heb je daar al eens overnagedacht?
hoe ga je daar mee om?
dinsdag 17 februari 2009 om 18:37
quote:IvyRosa schreef op 14 februari 2009 @ 22:40:
Waarom Hans voor een hoer kiest? Omdat hij gezien zijn handicap moeite heeft met contact leggen en inmiddels wel heel nieuwsgierig is (en de drempel heel erg hoog ligt) naar seks.
Dit is dan toch een prima manier om het een keertje mee te maken?Voor de duidelijkheid en reden quote ik het bericht van IvyRosa.
Waarom Hans voor een hoer kiest? Omdat hij gezien zijn handicap moeite heeft met contact leggen en inmiddels wel heel nieuwsgierig is (en de drempel heel erg hoog ligt) naar seks.
Dit is dan toch een prima manier om het een keertje mee te maken?Voor de duidelijkheid en reden quote ik het bericht van IvyRosa.
dinsdag 17 februari 2009 om 19:00