scheiden?

11-10-2017 16:42 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve leden,

Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me enig inzicht kunnen geven in wat ik moet doen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, sinds dat ik met deze man getrouwd ben ken ik alleen maar ellende. De ene week gaat het heel erg goed en de andere week totaal niet. Er is veel ruzie, gescheld en geschreeuw... vaak fysieke ruzies maar ook psychologische ruzies.
Voordat we getrouwd waren leek hij de ideale partner, maar dat bleek absoluut niet zo te zijn. Ik krijg van hem totaal niet het gevoel dat hij me waardeert als vrouw, altijd het gevoel gehad dat ik inruilbaar was voor andere en dan met name zijn moeder. De relatie die die 2 hebben is gewoon ziekelijk. Ik heb het geprobeerd te accepteren, maar zo wil ik niet leven.

we hebben onlangs ruzie gehad en ben naar mijn ouders gegaan omdat ik de situatie niet meer aankon. Ik moest even rust hebben en bijkomen van de situatie. Ik ben inmiddels 3 weken bij mijn ouders en hij heeft nog geen 1 keer gebeld om te kijken hoe het gaat of om voor te stellen om te gaan praten. Dit geintje flikt hij me telkens weer. Altijd moet ik degene zijn die de "gebroken vaas" moet lijmen. Ik ben het zat. Ben verdrietig om het feit dat hij zo koppig is dat hij niet eens probeert in contact met me te komen.

Mijn verstand zijn scheiden van die vent, hij maakt je alleen maar ongelukkig, maar mijn gevoel is bang. Bang om alleen achter te blijven. Bang om niemand meer tegen te komen. Bang dat ik spijt ga krijgen. Bang dat het toch allemaal mijn schuld is.

Ik leef in een tweestrijd met mezelf. Wordt gek hier en weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb zoveel stress dat ik alleen maar kan huilen. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in iemand. Degene die mijn partner voor het leven had moeten zijn. Die door dik en dun achter me zou staan. pfff

Mijn excuses voor de nogal warrige opmaak en uitleg, zo voel ik me op dit moment en moest mijn hart even luchten.\

Ik weet dat ik de keuze zelf moet maken maar vind het gewoon te moeilijk!
Je weet jet antwoord zelf al , je verdiend veel beter.
dus ....

!
Mij lijkt het dat vooral het oneerlijke wat je is overkomen je nog dwars zit. Waarom kon het niet gewoon een leuke relatie zijn, waarom mis je een kl**tviool.

Volhouden hoor.
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
04-11-2017 14:29
Mij lijkt het dat vooral het oneerlijke wat je is overkomen je nog dwars zit. Waarom kon het niet gewoon een leuke relatie zijn, waarom mis je een kl**tviool.

Volhouden hoor.
precies wat je zegt
Hallo Liza, je problemen zullen nog wel niet over zijn, maar hopelijk komt er licht aan het einde van de tunnel. Succes en sterkte
liza1984 schreef:
11-10-2017 21:39
sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt super vervelend. Ik snap je doel niet... continue die negatieve opmerkingen en comments??! ik vraag hier om advies om hulp en niet om sympathie. Kick je erop om iemand die in de put zit nog meer de grond in te stampen?
Je komt erg kinderachtig en onvolwassen over. Dit advies van Amand is nuttiger dan advies over spullen meenemen en dat soort onzin. Wees volwassen en doe normaal. En kijk naar je eigen aandeel in situaties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven