Forummer van de maand
dinsdag 5 januari 2010 om 11:26
maandag 29 maart 2010 om 22:08
maandag 29 maart 2010 om 22:34
quote:Banba schreef op 29 maart 2010 @ 22:08:
Ik heb geloof ik het één en ander gemist. Wat is er gebeurd met de fvdm verkiezing? In het blog van februari staat een link naar een brainstormtopic, maar die doet het niet meer.
Kan ik ergens nog stemmen, of is de hele fvdm verkiezing van de baan?Er zou per april weer een FvdM komen in een nieuw jasje, alleen heeft dit wat vertraging opgelopen. Ik neem aan dat 1 mei een nieuwe startdatum wordt
Ik heb geloof ik het één en ander gemist. Wat is er gebeurd met de fvdm verkiezing? In het blog van februari staat een link naar een brainstormtopic, maar die doet het niet meer.
Kan ik ergens nog stemmen, of is de hele fvdm verkiezing van de baan?Er zou per april weer een FvdM komen in een nieuw jasje, alleen heeft dit wat vertraging opgelopen. Ik neem aan dat 1 mei een nieuwe startdatum wordt
zaterdag 4 november 2017 om 08:21
Bedoel je 1 mei 2018?Viva.Angel5 schreef: ↑29-03-2010 22:34quote:Banba schreef op 29 maart 2010 @ 22:08:
zaterdag 4 november 2017 om 13:48
willem1959 schreef: ↑04-11-2017 13:19Ik kwam het opeens tegen. Was niet op zoek naar iets ouds.
In het kader van weet je nog wel is dit een leuk topic.
Ik ben het overigens nooit geworden. Mensen hebben al vanaf dat ik hier kom een hekel aan mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.