Ervaringen geboortetens bevalling
zondag 5 november 2017 om 12:52
Volgende week word ik ingeleid met 38 weken.
Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in eventuele pijnbestrijding tijdens de bevalling.
Nu heb ik eea gelezen over geboortetens maar zou graag de mening van ervaringsdeskundigen horen voordat ik een apparaat huur/bestel.
Ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft. Op de site van het apparaat zijn ook ervaringsverhalen te vinden maar lees het liever van het onafhankelijk persoon.
Bedankt voor de reactie alvast!
Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in eventuele pijnbestrijding tijdens de bevalling.
Nu heb ik eea gelezen over geboortetens maar zou graag de mening van ervaringsdeskundigen horen voordat ik een apparaat huur/bestel.
Ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft. Op de site van het apparaat zijn ook ervaringsverhalen te vinden maar lees het liever van het onafhankelijk persoon.
Bedankt voor de reactie alvast!
zondag 5 november 2017 om 13:22
De poespas er omheen vind ik inderdaad ook wel een ding.
Ik moet ook al aan het ctg liggen en infuus. Dus dan lig ik aan wel erg veel kabels en een beetje bewegingsvrijheid lijkt me ook wel fijn.
Maar begrijp ik goed dat het alleen helpt tegen rugweeen?
En als je de eerste cm tussendoor nog wil douchen, is het dan mogelijk om het apparaat even af te koppelen en daarna weer de plakkers erop te doen?
Ik moet ook al aan het ctg liggen en infuus. Dus dan lig ik aan wel erg veel kabels en een beetje bewegingsvrijheid lijkt me ook wel fijn.
En als je de eerste cm tussendoor nog wil douchen, is het dan mogelijk om het apparaat even af te koppelen en daarna weer de plakkers erop te doen?
zondag 5 november 2017 om 14:07
puknijmegen schreef: ↑05-11-2017 13:22De poespas er omheen vind ik inderdaad ook wel een ding.
Van de site: Bij hartritmestoornissen, epileptische aandoeningen of het gebruik van een pacemaker mag u geen TENS apparatuur gebruiken.
Je gaat in het ziekenhuis bevallen, ligt aan het ctg en andere apparatuur. Mag dit apparaat icm het zkh apparatuur wel gebruikt worden?
"I love not Man the less, but Nature more..."
zondag 5 november 2017 om 14:24
PimPom schreef: ↑05-11-2017 14:07Van de site: Bij hartritmestoornissen, epileptische aandoeningen of het gebruik van een pacemaker mag u geen TENS apparatuur gebruiken.
Je gaat in het ziekenhuis bevallen, ligt aan het ctg en andere apparatuur. Mag dit apparaat icm het zkh apparatuur wel gebruikt worden?
Ja, dit heb ik nagevraagd in het ziekenhuis en mag wel! Stond ik ook van te kijken eigenlijk.
zondag 5 november 2017 om 14:33
zondag 5 november 2017 om 14:55
Ja, hielp tegen de rugweeen! Zelf ervaringsdeskundige (en tevens verloskundige haha). Ik had erge rugweeen en vanaf 4 cm dat ding aangesloten. Het leek wel alsof ik daardoor de buikweeen meer voelde. Maar die vond ik beter te doen dan de rugweeen. Vanaf een cm of 8 deed het niks meer, dat is gewoon het zwaarste stuk en was ff hel.
zondag 5 november 2017 om 19:05
zondag 5 november 2017 om 21:55