Goedkope poef

07-11-2017 17:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben een meisje van 17 en ik heb een best leuke kamer. Ik heb hierin 2 stoelen, maar ik kan mijn benen verder niet echt kwijt. Nu zat ik dus over na te denken om een poef te komen. Op internet kon ik niet echt goedkopere dan 15 vinden. Ik heb er wel een bij de ikea gevonden, maar ik moet dan met zo'n poef in de bus zitten.

Weten jullie waar ik er eventueel ergens anders een kan vinden?

Alvast bedankt!
ikea bezorgt ook... en als je toch met de bus bent... meestal is zo'n ding niet al te groot... heb je in ieder geval een zitplekje :hihi:
Lorem Ipsum
Marktplaats of lokale fb (weggeef/verkoop) hoeken of de kringloop.

Nieuw ga je het niet snel goedkoper dan 15 vinden dat is al niet duur.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Er staan filmpjes op het internet hoe je zoiets kan maken van lege petflessen.
Je zit dan in de bus met de onderdelen van een poef in een plat pakketje.
Je ouders vragen om mee te gaan met de auto? (En ze dan koffie of gehaktballetjes aanbieden).
turquasi schreef:
07-11-2017 17:22
ikea bezorgt ook...
Ikea bezorgt inderdaad, en dat kost minimaal 29 euro.
Bedankt voor jullie reacties! Wij hebben thuis helaas geen auto, maar ga maar eens langs bij de kringloop.
regenworm schreef:
07-11-2017 17:27
Ikea bezorgt inderdaad, en dat kost minimaal 29 euro.
Ja, de poef in kwestie is maar 12 euro volgens mij dus dat zou nogal triest zijn :lol:
kost 4,99 met goedkoopste poef dus nog geen 18 euro
Lorem Ipsum
Online bestellen, dan wordt ie thuisbezorgd. Ik heb er laatst eentje bij Xenos besteld nadat ik al kussentjes in het zelfde patroon bij de winkel had gekocht.
Ik zag ze enkele weken geleden bij Action. Twee kleuren dacht ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als het geen haast heeft kun je ze in China bestellen. Op aliexpress zie ik er genoeg rond de 5-10 euro met 1-2 euro verzendkosten
Gewoon een keertje mee in de bus nemen. Zo erg is dat toch niet. Als de bus vol is, heb je je eigen zitplek bij :-D
Heb je ook geen oom of tante met auto? of iemand anders? Bezorging bij Ikea is een duur grapje. En anders met de bus. Tja, geeft toch niet?
Don't cry, buy a bag and move on.
Bij de action kan je voor 9 euro een poef/opbergdoos kopen. Lichtgrijs en donkergrijs. Is gewoon opgevouwen en je kan deze thuis in elkaar zetten. Je kan op de website kijken hoe ze eruit zien.
Sjongejongejongejonge........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven