Centraal Moderatortopic
zondag 27 augustus 2017 om 23:11
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 november 2017 om 06:54
Ik kom nog steeds uit bij het Militair topic. Vanmorgen moest ik opnieuw inloggen.
Voor wat het waard is: ik forum op de laptop met Windows en Chrome. Ik snap echt niet waarom de mods dit zo graag willen weten. Zoveel forummers die er last van hebben en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het niet eens melden. Waarom mailen als het bugtopic (waar al maanden bugs gemeld worden en waar niet eens iets aan gedaan wordt) niet eens gelezen wordt? Ik vind de werkwijze nogal van vorige eeuw.
Voor wat het waard is: ik forum op de laptop met Windows en Chrome. Ik snap echt niet waarom de mods dit zo graag willen weten. Zoveel forummers die er last van hebben en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het niet eens melden. Waarom mailen als het bugtopic (waar al maanden bugs gemeld worden en waar niet eens iets aan gedaan wordt) niet eens gelezen wordt? Ik vind de werkwijze nogal van vorige eeuw.
In this mad house we must all survive
woensdag 8 november 2017 om 06:56
En als ik terug ga naar een topic waar ik al eens heb gereageerd, dan kom ik uit op de pagina waar die eerste reactie staat. Heel irritant als het topic al weet ik het hoeveel pagina's verder is en je dus een aantal stappen moet zetten om bij de juiste pagina moet komen.
woensdag 8 november 2017 om 08:27
woensdag 8 november 2017 om 08:56
Windows Phone ook.feow schreef: ↑07-11-2017 23:33Op mijn Motorola.
Op mijn iPad.
En ik kan lezen, ik zie heus ook dat niet iedereen van hetzelfde last heeft.
Maar veel, té veel mensen wel.
En ik snap het écht niet. Dit soort malle verschillen per divices en browsers herken ik niet van andere plaatsen op het www. Dat zie ik alleen bij Viva.
woensdag 8 november 2017 om 09:19
woensdag 8 november 2017 om 10:10
Niet alleen je accu loopt leeg, ook je databundel. Allemaal door de reclames en filmpjes die in de achtergrond blijven laden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 november 2017 om 10:12
Dit heb ik ook. Mijn accu loopt soms zichtbaar met procentpunten leeg op het forum. Data gaat ook heel hard. En dan surf ik al vie Opera in de zuinigste stand (iphone/ipad). Ik forum dus alleen nog maar thuis, binnen bereik van mijn wifi en een stopcontact.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
woensdag 8 november 2017 om 10:38
Beste S-Meds,
Zoals wij al eerder hebben aangegeven is deze bug al bij ons bekend, het heeft daarom ook geen zin om dit telkens te melden.
Het ligt met extra prioriteit bij de TD.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 8 november 2017 om 10:47
ModeratorViva schreef: ↑08-11-2017 10:38Beste S-Meds,
Zoals wij al eerder hebben aangegeven is deze bug al bij ons bekend, het heeft daarom ook geen zin om dit telkens te melden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit snap ik even niet. We moeten allemaal mailen, zonder feedback op het forum. Daarbij lijkt me toch de eerste voorwaarde voor jullie dat je accepteert dat je tig meldingen over dezelfde bugs krijgt?
En daarnaast: over deze specifieke bug wordt al weken geklaagd, maar al die klachten werden gewist. Dan nu niet zo gepikeerd worden dat we het blijven melden. Dat jullie geen zin hebben een fatsoenlijke buglijst bij te houden met terugkoppeling naar ons is niet ons probleem. Spreek ons dan ook niet aan op de gevolgen van jullie keuzes aub.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
woensdag 8 november 2017 om 11:07
woensdag 8 november 2017 om 11:10
Ik dacht dat het weer aan mij lag.
Wat is het toch een enorm zooitje geworden, ik schrik hier best van.
Dit is mijn motto
woensdag 8 november 2017 om 11:50
Er zijn een paar mensen die melden geen klachten te hebben en er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die geen problemen ervaren.Zijdehoentje schreef: ↑08-11-2017 06:54Ik kom nog steeds uit bij het Militair topic. Vanmorgen moest ik opnieuw inloggen.
Negatieve ervaringen worden vaker gemeld dan positieve. Dat kan je zien zodra je Google opstart.
woensdag 8 november 2017 om 11:54
Vind dit zo verwarrend. Het ene moment moeten we mailen (mails komen dikwijls niet aan / verdwijnen in een zwart gat), het andere moment moeten we het melden in het bugtopic (waarin door de mods niet gereageerd word). Omdat er al weken geen verbetering is, melden we het maar hier. Geen idee wat we nog moeten doen om het bij de mods/td/cm/Sanoma/weet ik 't wie onder de aandacht te brengen. Is het misschien een idee dat de cm eens zijn/haar gezicht laat zien met een (inhoudelijke!) verklaring hoe men dit bij Sanoma/td/wie dan ook op gaat lossen op korte termijn? Of vraag ik nou te veel?ModeratorViva schreef: ↑08-11-2017 10:38Beste S-Meds,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 8 november 2017 om 11:58
Klopt, er zijn ook mensen die minder of geen klachten hebben (ik zei ook niet dat iedereen er last van heeft
woensdag 8 november 2017 om 12:14
Ik zou het niet weten. Wel weet ik dat dit topic weinig nut heeft om steeds dezelfde klachten te deponeren.
Maak zelf een (1 en niet tig) topic aan waar iedereen kan klagen, of er nou iets mee gedaan wordt of niet, dan blijft dit topic tenminste ook wat schoner i.p.v. vol te staan met lege, gewiste postings. En hoeft 'men' ook Napraat niet vol te gooien met berichten die hier geplaatst zijn waarvan ze het (soms trotse) vermoeden hebben dat ze worden weggeveegd.
Het bugtopic bleek daar ook niet de plek voor te zijn, dus beter maakt een user een soortgelijk topic aan.
Of is dat valse hoop van mijn kant. Ja ik word een beetje gek van overal hetzelfde te lezen. En is niet peroonlijk naar jou toe gericht!
Maak zelf een (1 en niet tig) topic aan waar iedereen kan klagen, of er nou iets mee gedaan wordt of niet, dan blijft dit topic tenminste ook wat schoner i.p.v. vol te staan met lege, gewiste postings. En hoeft 'men' ook Napraat niet vol te gooien met berichten die hier geplaatst zijn waarvan ze het (soms trotse) vermoeden hebben dat ze worden weggeveegd.
Het bugtopic bleek daar ook niet de plek voor te zijn, dus beter maakt een user een soortgelijk topic aan.
Of is dat valse hoop van mijn kant. Ja ik word een beetje gek van overal hetzelfde te lezen. En is niet peroonlijk naar jou toe gericht!
woensdag 8 november 2017 om 12:42
Er zijn al 3 bugtopics (a zo’n 3000 berichten) volgezet met bugs, ellenlange lijsten bugs. Als die stelselmatig genegeerd worden of er wordt gezegd ‘het wordt doorgegeven aan iemand’ en wr gebeurd verder niks, dan kan ik me de frustratie hier goed voorstellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje