Gewoon even afschrijven..

23-08-2017 13:07 256 berichten
Wat wil ik met dit topic? Ik weet het echt niet, even schrijven denk ik. Ik kan dit met niemand bespreken in mijn omgeving. Dankjewel voor het lezen..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2017 15:30
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
80.08% gewijzigd
Ik ken het lied niet, zal er zo naar kijken.
Hij zegt dat hij geen hulp wilt en dat het allemaal prima lukt terwijl ik zie dat dit echt niet zo is maar hij blijft ontkennen.
Morgen ga ik naar mijn eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde het ook niet letterlijk zo hoor, dat het je goed uitkomt, maar je hebt nu wel de kans om voor hem te 'zorgen'.

Ik heb je OP niet gelezen, dus weet de verdere achtergrond niet, maar voor zover ik het begrijp wilde hij geen relatie met jou en jij wel met hem.
Denk je nu dat hij wel iets zal willen als je voor hem gaat zorgen? Ik denk namelijk van niet. Je hoopt iets terug te krijgen wat niet gaat gebeuren. Dus kun je het net zo goed niet doen.
Helaas werk ik niet zo. Ik doe dingen omdat ik om een persoon geef en niet omdat ik er iets voor terug wil.
Tsja, ik zorg ook graag en hoef daar niets voor terug.
Alleen jij zorgt nu voor iemand waarvan je weet dat je afstand moet nemen,
dat is niet uit liefde maar uitstel van executie.
Er niets voor terug hoeven is iets heel anders dan alleen maar meer pijn omdat je meer om iemand bent gaan geven in de tijd dat je eigenlijk afscheid zou moeten nemen.
xdestiny schreef: ↑
24-10-2017 07:35
Was al een tijd geleden dat ik hier schreef..pfft er is veel gebeurd. Rond de tijd van schrijven had hij een zieke huis opname achter de rug en zeer recent heeft hij een hart operatie gehad. Hij is moe, moe, moe maar wilt geen hulp en zegt dat hij het allemaal zelf wilt doen. Als ik geluk heb krijg ik om de 2 a 3 dagen een berichtje van hem.

Maar..ik ben ook moe. Moe van het altijd helpen, moe van alle energie erin steken en moe van de onduidelijkheid. Ik steek liever deze energie in iemand die ook van mij houdt. Ik ben uitgeblust.
Ik haal even een eerdere post van je aan. Wat je nu schrijft staat een beetje haaks op wat je eerder schreef namelijk. Je steekt nu wéér energie in hem, terwijl je dondersgoed weet, en eerder al schreef, dat het nooit meer zal worden..........kortom, je hoopt op iets anders met dit 'zorgen'.
07-11-2017 04:09
Helaas werk ik niet zo. Ik doe dingen omdat ik om een persoon geef en niet omdat ik er iets voor terug wil.
Maar hoop je niet stiekem dat hij je hierdoor heel lief gaat vinden?
Sunshine585 schreef: ↑
07-11-2017 11:10
Maar hoop je niet stiekem dat hij je hierdoor heel lief gaat vinden?
Al vindt hij TO de allerliefste persoon op aarde, dan nog zal dit niks veranderen aan het feit dat zij geen match zijn.
loisnvt schreef: ↑
07-11-2017 16:14
Al vindt hij TO de allerliefste persoon op aarde, dan nog zal dit niks veranderen aan het feit dat zij geen match zijn.
Dat is ook juist mijn punt. Ze hoopt alleen wel op meer heb ik de indruk.
07-11-2017 16:24
Dat is ook juist mijn punt. Ze hoopt alleen wel op meer heb ik de indruk.
Die indruk heb ik ook, alleen kan/wil TO dat niet inzien of aan zichzelf toegeven.
Ik verwacht echt niks hiervan, echt niet.
Maar je gaf aan dat je de energie liever steekt in iemand die ook van jou houdt, dus waarom doe je het dan?
Toen ik hier zaterdag kwam was het alleen om te kijken hoe het met hem gaat omdat mensen mij vroegen hoe het met hem ging omdat ze niks van hem meer gehoord hadden dus ik kwam kijken. Ik zag dat het niet goed ging en toen het laat werd stelde hij voor dat ik bleef. Volgende ochtend zondag ik had trek en ga naar de supermarkt, dus ik neem ook wat voor hem mee want anders vind ik het zo asosciaal toch om in zijn huis alleen te eten. Het werd gezellig hier en ik bleef, hij kwam soms ook even mee helpen of we keken samen film of speelde een spel samen. Het is voor mij niet belastend, en ik vind het oprecht heel gezellig zo. Morgen ga ik naar huis.
Maar ik besef wel dat we nog een keer hierover moeten praten.
07-11-2017 20:18
Maar ik besef wel dat we nog een keer hierover moeten praten.

Waarover praten?
Over hoe belangrijk bdsm is voor hem, en ALS wij verder gaan hoe wij dit dan zouden vormgeven.

Wakker met hoofdpijn. Gisteren uit eten gegaan, wat gedronken, eenmaal bij hem thuis netflix gekeken en gezoend. Beetje wazig. Ga pijnstillers zoeken.
Ik ben in handen geweest van zo'n man. Grenzeloos sadistisch, niet openstaand voor milde input.
Hij is ziek schrijf je, lief, knuffelig, aan- en afhankelijk. Maar binnenin hem zit een roofdier en jij klinkt ongelooflijk kwetsbaar, hij voelt dat feilloos.
Hij is je aan het manipuleren vrees ik.

Wegwezen.
08-11-2017 09:58
Over hoe belangrijk bdsm is voor hem, en ALS wij verder gaan hoe wij dit dan zouden vormgeven.

Wakker met hoofdpijn. Gisteren uit eten gegaan, wat gedronken, eenmaal bij hem thuis netflix gekeken en gezoend. Beetje wazig. Ga pijnstillers zoeken.
Nou, als dat je ding is zou ik zeggen 'Doen!', maar ik heb het gevoel dat dit niet zo is.

Ik begrijp nog steeds niet waarom je dit doet en niet op zoek gaat naar iets waar je geen hoofdpijn van krijgt.
Rooss4.0 schreef: ↑
08-11-2017 10:19
Ik ben in handen geweest van zo'n man. Grenzeloos sadistisch, niet openstaand voor milde input.
Hij is ziek schrijf je, lief, knuffelig, aan- en afhankelijk. Maar binnenin hem zit een roofdier en jij klinkt ongelooflijk kwetsbaar, hij voelt dat feilloos.
Hij is je aan het manipuleren vrees ik.

Wegwezen.
Dankje, ik moet dit even laten bezinken. Het is echt heftig wat je schrijft. :'(
08-11-2017 11:46
Nou, als dat je ding is zou ik zeggen 'Doen!', maar ik heb het gevoel dat dit niet zo is.

Ik begrijp nog steeds niet waarom je dit doet en niet op zoek gaat naar iets waar je geen hoofdpijn van krijgt.
Ik had met iemand gesproken die hetzelfde zei als jij en die al adressen had voor leuke speed dates en online dating sites maar dat lijkt mij echt niks. Ik hou van het spontane en niet van dat geforceerde. Ik ben ook pas begin 20 en vind mijzelf daar echt te jong voor nu al.
online daten is zo spontaan als je het zelf maakt

wat je nu aan het doen bent met je zieke sadist is pas forceren
Lorem Ipsum
08-11-2017 12:20
Ik had met iemand gesproken die hetzelfde zei als jij en die al adressen had voor leuke speed dates en online dating sites maar dat lijkt mij echt niks. Ik hou van het spontane en niet van dat geforceerde. Ik ben ook pas begin 20 en vind mijzelf daar echt te jong voor nu al.
Ik bedoelde het eigenlijk niet letterlijk, dat je het moet doen... Volgens mij heeft dat ook niets met leeftijd te maken, ik ben zelf 40+, maar moet echt niet aan zo'n soort relatie of die manier van seks denken. O_O

In elk geval weet je wel dat dit niets voor je is, doe daar iets mee en ga op zoek naar iemand die met jou een relatie wil op de manier zoals jij dat ook prettig vindt. Deze man is toch niet de enige op deze hele wereld? En stel dat dat zo zou zijn (hypothetisch), dan nog hoef je hier toch niet in mee te gaan? Dan beter alleen...

Edit: oh, je bedoelde iemand anders zoeken via speeddaten e.d., dat je daar te jong voor bent? Maar misschien kom je ook wel gewoon iemand in het wild tegen? Of wil je echt dringend een relatie omdat je niet alleen kan zijn?
anoniem_25751 wijzigde dit bericht op 08-11-2017 13:28
11.13% gewijzigd
08-11-2017 12:20
Ok, dan kan je beter gaan voor iemand die jou kapot wil maken en daar ook gewoon voor uitkomt. Veel ontspannender inderdaad.

Of zou er nog een derde optie zijn?
Nee, mensen om mij heen die pushen mij naar die andere opties want in hun woorden zo vergeet ik hem sneller als ik met andere mannen ga daten maar dat vind ik zelf niet een goede manier.
08-11-2017 13:35
Nee, mensen om mij heen die pushen mij naar die andere opties want in hun woorden zo vergeet ik hem sneller als ik met andere mannen ga daten maar dat vind ik zelf niet een goede manier.
Nee, de goede manier is voor hem gaan zorgen, weekenden samen doorbrengen, zoenen, knuffelen en Netflixen. Dan gaat ie het snelst uit je systeem toch?

Jij WIL hem helemaal niet vergeten, je wil dat hij zijn dbsm verlangen laat varen en lekker vanilieseks met jou heeft, paar kinderen erbij en dan lekker oud worden samen.

Probleem is wel dat hij dat nooit gaat doen, en dat jij dus je tijd vergooit aan iemand die je nooit gaat geven wat je nodig hebt. En of je nou gaat daten met een ander of niet, ophouden met deze man is sowieso heeeeel erg verstandig.
wat julius zegt...
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven