Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:isolde55 schreef op 18 februari 2009 @ 19:09:

[...]

Ik zeg ook niet dat ze niet bestaat; alleen is ze geen onderdeel van de relatie tussen GM en minnares;

Nou Isolde, ik denk dat ze (hoewel onwetend en onbewust) een enorm en bepalend onderdeel is van de relatie tussen GM en minnares.

Zonder haar was GM geen GM, hoefde hij niet met zijn tijd te schipperen, zijn mobieltje niet te wissen, kon hij gewoon de telefoon opnemen, gewoon met je in de stad lopen etc.

Ik vind het apart dat jij als student psychologie die een scriptie over minnaressen wil schrijven zo makkelijk over de rol en de invloed van de vrouw van heen stapt. Ontkenning?

Overigens hoef je van mij de vrouw van niet in te lichten, inderdaad niet aan jou, maar iemand anders meldde dat ze met het idee speelde en ik geef alleen maar aan dat ik het geen slecht idee vind.
quote:Doriane schreef op 18 februari 2009 @ 20:42:

Ik vind het apart dat jij als student psychologie die een scriptie over minnaressen wil schrijven zo makkelijk over de rol en de invloed van de vrouw van heen stapt. Die vraag zal ze dan wel krijgen van haar scriptiebegeleider. Het lijkt me inderdaad dat een scriptie over dit onderwerp waarin de eerste vrouw niet belicht wordt, of op zijn minst in een paragraaf wordt behandeld waarom ze niet relevant is, onvolledig is, en dus geen hoog cijfer zal scoren.
quote:puk69 schreef op 17 februari 2009 @ 18:45:

Ziiion je gelooft een minnares echt wel hoor. Been there and done that.

Hey puk had je berichtje over het hoofd gezien

Hiervoor werd ook al gezegd dat ik met het idee speelde dit is niet zo, vroeg het me alleen af omdat die mannen zo brutaal zijn.

Zou wel een goede zet zijn om zijn vrouw te laten weten met wat voor leugenaar ze samen leeft. Bij jou heeft het zin gehad maar er zullen genoeg vrouwen zijn die het niet willen weten. Dit omdat ze zoveel van hun man houden ze geloven niet dat hij al die tijd zo tegen hun heeft kunnen liegen, vooral als ze nog een goed seks leven hebben. Wat moet hij nou met een ander? Misschien zullen ze wel met hem samen door een kleine hel gaan en achterdocht hebben. Maar die ras manipulator zal ze heus wel weer omver praten, en overladen misschien met attenties en vakanties of weekendje weg zonder kinderen. Die mannen zijn niet voor niets thuis gebleven. Die van mij voor het geld ( zij is elf jaar ouder en heeft goed geld) en de kinderen, niet voor haar zei hij :puke: Zelf ben ik een hard werkende jonge vrouw die wel goed kan rondkomen maar zonder huizen in het buitenland en jacht.

Hoop dat je niet al teveel pijn hebt gehad puk? Hoop dat alles nu weer goed met je gaat

Liefs Ziiion
Ziiion ik heb genoeg pijn en verdriet gehad maar nu gaat het met mij en ons "gewoon" weer goed. . Kost wel wat tijd maar ja, dat is mijn keuze geweest.

Ik geloofde wat ik hoorde maar ik liep ook al lang rond met alarmbellen dat zal wel schelen. GM-en behoren zeker tot het manipulerende slag, maar wij lieten ons ook manipuleren.

Jij bent er zo te lezen ook flink klaar mee, ik hoop dat je over een poosje weer openstaat voor leuke en lieve mannen want volgens mij moeten ze toch wel ergens bestaan. Misschien is er ergens een soort reservaat waar ze leven

Greys, nog steeds verliefd?

Isolde ik hoop dat het goed gaat met je zoon en dat de toekomst je mag gaan brengen wat je ervan verwacht en hoopt, met of zonder GM.
quote:puk69 schreef op 18 februari 2009 @ 21:57:

Ziiion ik heb genoeg pijn en verdriet gehad maar nu gaat het met mij en ons "gewoon" weer goed. . Kost wel wat tijd maar ja, dat is mijn keuze geweest.

Jij bent er zo te lezen ook flink klaar mee, ik hoop dat je over een poosje weer openstaat voor leuke en lieve mannen want volgens mij moeten ze toch wel ergens bestaan. Misschien is er ergens een soort reservaat waar ze leven

Had al een date hoor maar GM zit nu nog teveel in mijn hoofd. Zal heus wel een keer een leuk vrij iemand op mijn pad komen, heb geen haast. Heb mijn vriendinnen en vrienden, gelukkig heb ik niet mijn leven helemaal aangepast voor GM, die vrouwen bestaan ook namelijk, helemaal tijdverspilling!

Dus toch bij man gebleven, heb je weer volledig vertrouwen in je man? Fijn dat het weer goed tussen jullie gaat!

Liefs Ziiion
Ben nog wat vergeten Puk. Weet niet of je het gelezen hebt maar mijn GM zou gaan scheiden en zat zelfs al naar huizen te kijken ook twee samen met mij. Op het laatst kwam hij erachter dat het een financiele ramp voor hem zou worden dus besloot hij thuis te blijven ook voor zijn kinderen. Wel wilde hij me stiekum blijven zien. Maar ik hem niet. Heb nooit seks met hem gehad.

Liefs Ziiion
quote:Ziiion schreef op 18 februari 2009 @ 21:39:

[...]Die van mij voor het geld ( zij is elf jaar ouder en heeft goed geld) Ja? En? Dus? Vergelijk een pakweg Kylie Minogue met een Kelly Osbourne en je begrijpt waarom leeftijd er geen zak toe doet. Het was w.s. gewoon een mooi, lekker, leuk en toevallig rijk wijf, klaar. En jij was voor de afwisseling, maar dat had ook een Kelly O. kunnen zijn. Waarmee ik wil zeggen, ze is elf jaar ouder, geen eenenveertig jaar ouder. Die leeftijdsvlieger gaat dus niet op.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Ziiion schreef op 18 februari 2009 @ 22:32:

Ben nog wat vergeten Puk. Weet niet of je het gelezen hebt maar mijn GM zou gaan scheiden en zat zelfs al naar huizen te kijken ook twee samen met mij. Op het laatst kwam hij erachter dat het een financiele ramp voor hem zou worden dus besloot hij thuis te blijven ook voor zijn kinderen.Hoe verrassend. En jij denkt serieus dat die huizenjacht was wat ie leek? Een huizenjacht dus?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:JWvB schreef op 18 februari 2009 @ 20:48:

[...]

Die vraag zal ze dan wel krijgen van haar scriptiebegeleider. Het lijkt me inderdaad dat een scriptie over dit onderwerp waarin de eerste vrouw niet belicht wordt, of op zijn minst in een paragraaf wordt behandeld waarom ze niet relevant is, onvolledig is, en dus geen hoog cijfer zal scoren.Lezen is ook een vak; ik zeg nergens dat ze niet in mijn scriptie zou horen. Maar nogmaals ik heb een relatie met GM niet met zijn vrouw. Ik heb kinderen die mijn tijd bepalen die ik voor GM heb. Ik geloof niet dat iemand die als onderdeel van mijn relatie met hem beschouwd maar ik zal het effect op hun van deze relatie ook echt wel meenemen in mijn scriptie.
quote:puk69 schreef op 18 februari 2009 @ 21:57:

Isolde ik hoop dat het goed gaat met je zoon en dat de toekomst je mag gaan brengen wat je ervan verwacht en hoopt, met of zonder GM.

Nou zoon is nog lastig. Niet hijzelf maar de problemen waar hij mee zit helaas. Hij blijft een schat.

En ik hou GM nog even hoor; veel te lekker.........ook al is het tegewoordig maar weinig.
quote:JWvB schreef op 18 februari 2009 @ 20:48:

[...]

Die vraag zal ze dan wel krijgen van haar scriptiebegeleider. Het lijkt me inderdaad dat een scriptie over dit onderwerp waarin de eerste vrouw niet belicht wordt, of op zijn minst in een paragraaf wordt behandeld waarom ze niet relevant is, onvolledig is, en dus geen hoog cijfer zal scoren.Nou ik hoef die scriptie al niet meer te schrijven; ik heb nu al een cijfer...........
quote:rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 11:37:

Maarre, om even back on track te gaan; wat is jouw verhaal eigenlijk Oostvogel en hoe staan de zaken er nu voor?

Hier "drama queen" again..

Zou het graag willen neertikken allemaal. Maar er is al zoveel tegen me aangeschopt door de mensen in mijn eigen leefkring. Dacht hier mijn verhaal te kunnen delen met 'gelijkgestemden' of lotgenoten (vul in en kleur de plaatjes). Maar soms dan vliegen er postings tussen door, die mij er dan van weerhouden om 'open' te kunnen delen. Ik zie dat namelijk niet of minder gebeuren op ander topics. En dat vind ik jammer. Wil gewoon niet als hysterisch betiteld worden, sowieso niet en al helemaal niet door mensen die me a) niet kennen b) niet bekend zijn met de situatie.

Nogmaals zal er óf aan moeten wennen en er lak aan hebben, óf gewoon niet meer posten en gewoon mee blijven lezen. Dáár had je een goed punt Verry Cherry. De keuze is idd aan mij. Dát dan weer wel.
quote:Ziiion schreef op 17 februari 2009 @ 14:52:

Over de seks Raffaella hadden vrouwen die je ik kende en wel een GM hadden het idd vaak, dat het zo heerlijk was, zo spannend. Kan me daar niets bij voorstellen, moet er niet aan denken om seks te hebben met iemand die ik niet kan vertrouwen. En bij de gedachte dat hij waarschijnlijk een paar uur later met haar (zijn vrouw) in bed ligt zou me misselijk maken. Ben misschien een te egoïstisch typje, ik wil een man of vrouw niet delen met een ander.

Ik kan me wel voorstellen dat je dat zegt. Dat zou ik namelijk zelf ook zeggen voor ik het zelf ooit had meegemaakt.

Nu snapte ik dat spreekwoord van die verboden vruchten dus echt wel. Raar genoeg was de magie verbroken toen hij eenmaal betrapt was.

Het feit dat hij weer naar huis ging heeft me altijd wel verdriet gedaan. Was ik weer helemaal jaloers en ellendig en nam me heilig voor het nooit meer met hem te doen. Tot hij weer voor de deur stond...

Oostvogel, je moet doen waar jij je goed bij voelt. De enige tip wat ik je kan geven is niet reageren als je je onprettig voelt bij een bepaalde reactie. Je hoeft niet op iedereen te reageren die op jou reageert.
Ziiion wees blij dat je daar vanaf bent. Het zal wel even duren voor je weer openstaat voor een andere man maar dat komt wel weer.

Ik ben gebleven en we zijn er uitgekomen. Of ik hem vertrouw tja die vraag wordt me vaker gesteld, in de loop der tijd verandert mijn antwoord. Voor nu, ik vertrouw hem maar....ik zal hem nooit meer zo gaan vertrouwen als voor dit gebeuren. Het is ook niet zo heel belangrijk, de mate waarin ik hem vertrouw of wantrouw zegt niks over zijn trouw zijn. Het is een gevoel dat je voor je eigen gemoedsrust wil of moet hebben.

Ik blijf luisteren naar mijn gevoel dat heeft me nog nooit bedrogen. En gaat het mis, dan gaat het mis. Ik heb gekozen voor dit risico.
quote:puk69 schreef op 19 februari 2009 @ 07:09:Ik ben gebleven en we zijn er uitgekomen. Of ik hem vertrouw tja die vraag wordt me vaker gesteld, in de loop der tijd verandert mijn antwoord. Voor nu, ik vertrouw hem maar....ik zal hem nooit meer zo gaan vertrouwen als voor dit gebeuren. Het is ook niet zo heel belangrijk, de mate waarin ik hem vertrouw of wantrouw zegt niks over zijn trouw zijn. Het is een gevoel dat je voor je eigen gemoedsrust wil of moet hebben.

Ik blijf luisteren naar mijn gevoel dat heeft me nog nooit bedrogen. En gaat het mis, dan gaat het mis. Ik heb gekozen voor dit risico.

Dit kan ik me helemaal voorstellen; ik heb dit ook maar in een andere setting; en hoewel het nu beter gaat raak ik die achterdocht maar niet kwijt. het is nu ook nog vers (speelt 1,5 maand terug) dus elk dingetje dat anders gaat daarvoor zit ik op het puntje van mijn stoel. Niet weer he.

Ik denk dat het moet slijten.

Dit bovenstaande gaat dus absoluut niet over GM voor alle duidelijkheid.
Ja dit soort dingen moeten slijten, van een afstand vind ik het heel bijzonder om aan mezelf te zien dat het slijt en dat ik met dat "niet weer he"gevoel steeds rationeler en direkter omga.

Sterkte ook met de problemen van je zoon, Isolde,
quote:puk69 schreef op 19 februari 2009 @ 08:54:

Ja dit soort dingen moeten slijten, van een afstand vind ik het heel bijzonder om aan mezelf te zien dat het slijt en dat ik met dat "niet weer he"gevoel steeds rationeler en direkter omga.

Sterkte ook met de problemen van je zoon, Isolde,Dankje; af en toe wilde ik dat hij nog zo'n kleine hummel was met dat kleine handje in mijn hand, en al die kleine probleempjes die daar bij horen.......:-)-)
quote:Very Cherry schreef op 18 februari 2009 @ 22:45:

[...]

Ja? En? Dus? Vergelijk een pakweg Kylie Minogue met een Kelly Osbourne en je begrijpt waarom leeftijd er geen zak toe doet. Het was w.s. gewoon een mooi, lekker, leuk en toevallig rijk wijf, klaar. En jij was voor de afwisseling, maar dat had ook een Kelly O. kunnen zijn. Waarmee ik wil zeggen, ze is elf jaar ouder, geen eenenveertig jaar ouder. Die leeftijdsvlieger gaat dus niet op.

Begrijp niet waar je het over hebt? Maar goed, ik was niet voor de afwisseling want dan had hij het allang opgegeven, ik heb het hem niet makkelijk gemaakt in die anderhalf jaar tijd. Daarnaast ben ik nooit met hem verder gegaan dan een zoen en strelen.

Hij zei zelf vaker dat hij het nu goed begon te merken dat zij zoveel ouder was ondanks alles wat ze deed om er jong en leuk uit te zien en zich vrolijk en opgeruimd te gedragen. Maar dat was niet zozeer de reden dat hij niet meer van haar hield, de reden was door haar echte karakter zei hij. Wat hij precies bedoelde weet ik niet, nooit naar gevraagd. Schreef over zoveel ouder omdat toen ze hem ontmoette ze al veel had financieel, hij was net van school af en had geen baan. Ze is geen lekker wijf of mooi, misschien vroeger wel geen idee? Heb haar gezien op foto's en in het echt, ze zal wel aantrekkingskracht hebben, of hebben gehad voor hem iig. Weet wel van hem dat ze bloedgeil was en dat hij dat heel erg aantrekkelijk vond toen. En nu nog waarschijnlijk want ondanks dat hij zegt dat hij niet van haar houdt wil ze graag vaak seks met hem zegt hij. Misschien zei hij dat om mij in bed te krijgen? Geen idee, beetje dom dan van hem want het stootte mij nog meer af.

Het zal me allemaal een worst zijn moet ik je eerlijk zeggen V.C ik wil niets meer met die man te maken hebben. Gaf hem iedere keer weer het voordeel van de twijfel, tot de laatste keer toen hij zei dat hij niet weg kon omdat dat een financiele ramp zou worden. Hij wilde me wel stiekum blijven zien en zou ondertussen eraan werken dat hij financieel er beter voor zou komen te staan en zou kunnen vertrekken zonder dat hij zoveel zou verliezen financieel. Hij dacht dat ik wel genoeg van hem hield dat ik hem wel stiekum wilde ontmoetten.

En wie weet heb je gelijk V.C ben ik een afwisseling voor hem geweest, boeit me niet zo, hij heeft dan verdomd veel moeite moeten doen voor die afwisseling en het is is zinloos voor hem geweest. Als je het zo zegt moet ik er wel om lachen eigenlijk, zie het helemaal voor me!

Liefs Ziiion
quote:puk69 schreef op 19 februari 2009 @ 07:09:

Ziiion wees blij dat je daar vanaf bent. Het zal wel even duren voor je weer openstaat voor een andere man maar dat komt wel weer.

Ik ben gebleven en we zijn er uitgekomen. Of ik hem vertrouw tja die vraag wordt me vaker gesteld, in de loop der tijd verandert mijn antwoord. Voor nu, ik vertrouw hem maar....ik zal hem nooit meer zo gaan vertrouwen als voor dit gebeuren. Het is ook niet zo heel belangrijk, de mate waarin ik hem vertrouw of wantrouw zegt niks over zijn trouw zijn. Het is een gevoel dat je voor je eigen gemoedsrust wil of moet hebben.

Heel veel geluk Puk! Je bent realistisch, en een sterke vrouw als ik het zo lees!

Liefs Ziiion
quote:Oostvogel schreef op 19 februari 2009 @ 00:59:

[...]

Hier "drama queen" again..

Zou het graag willen neertikken allemaal. Maar er is al zoveel tegen me aangeschopt door de mensen in mijn eigen leefkring. Dacht hier mijn verhaal te kunnen delen met 'gelijkgestemden' of lotgenoten (vul in en kleur de plaatjes). Maar soms dan vliegen er postings tussen door, die mij er dan van weerhouden om 'open' te kunnen delen. Ik zie dat namelijk niet of minder gebeuren op ander topics. En dat vind ik jammer. Wil gewoon niet als hysterisch betiteld worden, sowieso niet en al helemaal niet door mensen die me a) niet kennen b) niet bekend zijn met de situatie.

Nogmaals zal er óf aan moeten wennen en er lak aan hebben, óf gewoon niet meer posten en gewoon mee blijven lezen. Dáár had je een goed punt Verry Cherry. De keuze is idd aan mij. Dát dan weer wel.

Oostvogel blijf schrijven en lees over de negatieve dingen heen, of laat het niet zo bij je binnen. Vaak is een negatieve reactie een reactie wat veel zegt over hoe die persoon is, in haar of zijn vel steekt. Wie weet wat zo iemand meegemaakt heeft?

Liefs Ziiion
Ha Ziiion,

Ik heb minimaal contact met ex-gm. Hij zoekt het contact van tijd tot tijd op en dan verstijf ik vervolgens van schrik "what to do?". Daarna reageer ik te agressief en laat hij vervolgens 5 weken tot zelfs maanden niets van zich horen, daarna begint het patroon weer van voren af aan. Hij belt me weer vrolijk vanuit t niets etc...

Vandaar dat ik zei dat ik t zo k.t vind dat hij niet normaal vrienden kan zijn, waarom wil hij meer, terwijl hij her en der vriendinnen heeft?! Hij kan me echt gestolen worden; vrouwengek!

liefs, mussk
quote:mussk schreef op 19 februari 2009 @ 11:10:

Ha Ziiion,

Ik heb minimaal contact met ex-gm. Hij zoekt het contact van tijd tot tijd op en dan verstijf ik vervolgens van schrik "what to do?". Daarna reageer ik te agressief en laat hij vervolgens 5 weken tot zelfs maanden niets van zich horen, daarna begint het patroon weer van voren af aan. Hij belt me weer vrolijk vanuit t niets etc...

Vandaar dat ik zei dat ik t zo k.t vind dat hij niet normaal vrienden kan zijn, waarom wil hij meer, terwijl hij her en der vriendinnen heeft?! Hij kan me echt gestolen worden; vrouwengek!

liefs, musskDat is toch niet zo gek als jij zo agressief reageert? Dat hij dan geen vrienden wil zijn?
quote:isolde55 schreef op 19 februari 2009 @ 11:17:

[...]

Dat is toch niet zo gek als jij zo agressief reageert? Dat hij dan geen vrienden wil zijn?Hij wil sowieso geen vrienden zijn. Hij wil gewoon proberen mij aan t lijntje te houden. Hij heeft geen goed doordacht verhaal waarom hij weer contact wil, het is altijd "vaag, hijgerig en oppervlakkig""... Dus vind je het dan gek dat ik agressief reageer? Ik zou t juist raar vinden om hem warm/neutraal te onthalen na alle tijd die verstreken is. Ik ben een mens met gevoelens en een geweten, hij mag wel beter nadenken voordat hij mij belt na zo'n tijd.
Tsja dat hijgerige had ik nog niet meegekregen.
Mussk waarom sta je hem nog te woord? Kun je niet van telefoonnummer veranderen? Heb ik wel gedaan en bij de mail staat hij als geblokkeerd. Denk niet dat hij snel aan de deur zal komen ik heb hem al eerder gezegd dat als hij dat in zijn hoofd haalt hij binnenkort een "gezellig" bezoekje van mij bij hem thuis kan verwachten.

Liefs Ziiion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven