Heerlijk op vakantie,
donderdag 9 november 2017 om 18:43
Maar we kunnen beide niet slapen van de stilte.
We horen hier helemaal niets! Normaal gesproken horen we ''s nachts wel sirene's horen we buren naar de wc gaan of liggen de buren andere dingen in bed te doen, worden we wakker van het gestommel van de andere buur die er op tijd uit moet.
Gewoon de normale geluiden.
Hier horen we helemaal niets, echt dood stil en zijn we 's morgens al om half zeven wakker van de stilte!
Hebben jullie dat ook zo op vakantie?
Oh wij zijn gewoon in Nederland in zo'n bungalowpark. Voor de rest hebben we het prima naar de zin, maar we missen onze stadze geluiden
We zitten gewoon in zo'n bungalowpark, wat een prachtige omgeving!
Wat missen jullie kwa huisgeluiden? Of juist niet
We horen hier helemaal niets! Normaal gesproken horen we ''s nachts wel sirene's horen we buren naar de wc gaan of liggen de buren andere dingen in bed te doen, worden we wakker van het gestommel van de andere buur die er op tijd uit moet.
Gewoon de normale geluiden.
Hier horen we helemaal niets, echt dood stil en zijn we 's morgens al om half zeven wakker van de stilte!
Hebben jullie dat ook zo op vakantie?
Oh wij zijn gewoon in Nederland in zo'n bungalowpark. Voor de rest hebben we het prima naar de zin, maar we missen onze stadze geluiden
We zitten gewoon in zo'n bungalowpark, wat een prachtige omgeving!
Wat missen jullie kwa huisgeluiden? Of juist niet
donderdag 9 november 2017 om 18:57
Herkenbaar en niet alleen op vakantie. Mijn slaapkamer is aan de straatkant dus je hoort altijd wel een auto voorbij komen enzo. Dus als het dan op hotelkamers zo stil is dan is het weer te stil en word ik wakker van ieder geluidje of kan niet slapen door het meest zachte geluid, bijvoorbeeld de minibar die zachtjes bromt wat je overdag niet eens hoort maar 's nachts dus wel.
Het was zelfs zo erg dat toen ze het hier 1 richtingsverkeer hebben gemaakt en vrachtwagens gingen weren ik juist niet kon slapen omdat er 's nachts geen vrachtwagen voorbij denderde. En logees maar klagen "snap niet dat je kan slapen met al die herrie"
Wat ik op vakantie dus mis zijn de geluiden van de straat, soms het tikken van de verwarming, het kraken van mn bed als ik me omdraai, leefgeluiden van de buren.
Het was zelfs zo erg dat toen ze het hier 1 richtingsverkeer hebben gemaakt en vrachtwagens gingen weren ik juist niet kon slapen omdat er 's nachts geen vrachtwagen voorbij denderde. En logees maar klagen "snap niet dat je kan slapen met al die herrie"
Wat ik op vakantie dus mis zijn de geluiden van de straat, soms het tikken van de verwarming, het kraken van mn bed als ik me omdraai, leefgeluiden van de buren.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 19:00
0.31% gewijzigd
donderdag 9 november 2017 om 19:03
donderdag 9 november 2017 om 19:45
Ja doe ik ook.redbulletje schreef: ↑09-11-2017 19:03Op vakantie trek ik regelmatig de stekker van 'n minibar er uit of zet de airco 's nachts af omdat ik juist niet kan slapen van dat soort geluiden. Vooral airco's uit het jaar nul die af en toe luidruchtig aanslaan. Met moderne geluidsarme airco's heb ik geen probleem.
Net als een handdoek over de tv/radio omdat er een irritant lampje op zit.