BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Soumis, ik PB ook wat af op fet maar dat is inderdaad allemaal op vriendschappelijk niveau.
...
Alle reacties Link kopieren
Dan pb je meer dan ik roos, zoveel pb ik ook weer niet.
Ik stuur ook eigenlijk nooit uit mezelf een bericht, reageer alleen op een bericht die me aanspreekt ;-D
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
09-11-2017 10:36
Ik heb wel eens een VSSM meet meegemaakt in Den Haag maar ik heb geen idee of dat in club Paradise was. Ik was uitgenodigd bij een rozenceremonie en daar was een club VSSM-ers aanwezig. Persoonlijk vond ik het wat stoffig, veel ouderen, weinig aandacht besteed aan uiterlijk. Nu hoeft niet iedereen dat even belangrijk te vinden maar als ik spannend uitga vind ik het wel fijn om naar mensen te kijken die er mooi uitzien of hun best daarvoor hebben gedaan. Er werd wel gespeeld maar niet heel uitgebreid. Er werd meer een beetje "aangeklooid". Ik moet wel zeggen dat ik de speelkamertjes meed tegen de tijd dat het speeltijd was. Mijn rot ervaring was toen nog heel vers dus ik trok dat niet zo best.
Thanks Rooss.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze niet zo gek lang geleden pas naar deze club verkast zijn. Eerst waren de VSSM avonden bij club Bananas of zo?

Dat niet zo veel aandacht besteden aan uiterlijk door een flink deel van de mensen was ook bij Same Place, die ene keer dat ik er geweest ben. Vond ik idd ook jammer, niet iedereen hoeft er als een fotomodel bij te lopen (doe ik zelf immers ook niet) maar was je haren en (om met Armand te spreken) trek een leuk jurkje aan of zo. Maar goed, to each their own.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
@SC het is van paradise naar banana's gegaan en weer terug, nadat banana's sloot.

Het klopt wat mensen hier zeggen dat het zeker mogelijk is om op fl mensen te leren kennen. Maar dan moet je inderdaad wel initiatief durven nemen door mensen te mailen. Dit gaat vaak echter mis doordat de mailer de ander benaderd als sub of Dom(me) in plaats van als mens. Vaak heb je meer succes door iemand te mailen over iets leuks of interessants dat iemand op zijn/haar profiel heeft staan, dan over zijn/haar fetishlist. Dat werkt vaak, omdat het doel dan niet meteen is scoren, maar een leuk contact. Vanuit dat contact kan zeker meer ontstaan.
Actief zijn in diverse groepen, kan ook zeker helpen. Je valt dan op en het zal eerder mensen naar je profiel trekken. Als je houdt van schrijven, post dan leuke writings. Zorg voor foto's op je profiel en dan bedoel ik niet foto's die van internet getrokken zijn, maar die iets zeggen over jou en dan hoef je er ook echt niet (herkenbaar) op te staan.

Als je puur fl wilt gebruiken om iemand te vinden moet je je profiel zien als een uithangbord voor jou. Vraag je af wat jou aanspreekt in profielen, wat jij graag zou willen lezen en pas dat toe. Wees aantrekkelijk en laat zien wie je bent en dan niet alleen je kinky kant, maar ook wie je bent als mens. Ben je een grote Star Trek fan, zet het er op. Dat maakt je niet 1 dimensionaal en daarmee onderscheid je je van de vele andere mensen die er iets zoeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wij openen nu ook een nieuw fl account alleen dit keer van ons samen. In mijn ontwikkeling ben ik erachter gekomen dat ik toch echt wel een dominante kant heb 😈. Zowel naar mannen als naar vrouwen.
Deze wil ik dan ook verder onderzoeken.

De Beurs was leuk Lolly! Ik heb nog leuke dingen gescoord😊.
Beter als Loversland...te commercieel allemaal.
Kws was zoveel toegankelijker en meer open!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ben jij ook naar KWS geweest Frika? Was idd weer heel leuk!
Hebben ook de workshop gedaan (knifeplay). Was heel intens en verbindend, maar het blijft qua messen bij deze workshop en ze gaan geen plek krijgen in ons spel. Wel gaan we van dezelfde workshopgever/leider nog een keer de workshop over strangling/choking doen.

KWS is net als Ikea: je kunt je wel voornemen om niks te kopen, maarre...
We zijn een setje cloverclamps, een flogger en een cane rijker. Die gaan morgen hun vuurdoop krijgen. Sir zei me dat ik me maar moest voorbereiden op een "fight", dus eh... die heeft er zin in, zal ik maar zeggen :jump:
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
@Frika en SC fijn dat jullie het daar naar jullie zin hebben gehad :)

Ik kon er zelf helaas niet heen. Hopelijk de volgende keer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hier even een noodgedwongen pauzetje speeltechnisch, de agenda's lopen even niet synchroon. Het is jammer want we moeten nódig weer gaan oefenen met bondage en zo staan er nog wel tigduizend dingen op mijn bucketlist.
Geduld Rooss...geduld....
...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een pauze. Maar dat is prima haha! Absence makes the heart blabla...
Gelukkig zien we elkaar wel regelmatig :)

Heb open kaart gespeeld met mijn kinderen gisteren, dat er af en toe samen geslapen gaat worden bij mij thuis en dat werd meer dan positief ontvangen gelukkig :D
Geen stiekem gedoe meer en dat voelt best bevrijdend!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed, Cloudwalker, was toch effe een dingetje voor je.
IK heb mijn pubers laatst ook verteld dat H. en ik seks hebben. Ik verbaas me over hun ruimdenkendheid, zo was ik niet op mijn 15e! Aankomende woensdag komt hij weer hierheen maar ja, het Roosshuis is vanilla. Dat is ook dikke prima natuurlijk maar ik ga liever naar het boze hok van H.
...
Wat fijn voor jullie allebei Rooss en cloudwalker!

Hier kleine tegenvaller, de vriendin met wie ik naar Wasteland zou gaan kan onverwacht niet meer mee. Dus even bedenken wat ik ga doen, want ik vind het best heftig om in mijn eentje te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-11-2017 10:32
Heel goed, Cloudwalker, was toch effe een dingetje voor je.
IK heb mijn pubers laatst ook verteld dat H. en ik seks hebben. Ik verbaas me over hun ruimdenkendheid, zo was ik niet op mijn 15e! Aankomende woensdag komt hij weer hierheen maar ja, het Roosshuis is vanilla. Dat is ook dikke prima natuurlijk maar ik ga liever naar het boze hok van H.
Ja ben blij dat het zo goed uitpakt!
Ik wil ook dat mijn huis nilla blijft. Al is t maar uit “respect” voor mijn kinders.

Wat jammer dat je maatje niet meer kan! Zou heel hard balen...
Alle reacties Link kopieren
Raamopen, ik zou ook niet in mijn up naar zo'n feest gaan inderdaad. Ik zou bijna zeggen, zet een advertentie op fet, voor een wasteland maatje.

Cloudwalker, bij mij heeft dit niks met mijn kinderen te maken, als ze er niet zijn maakt het voor mij in wezen niet uit of er gemept of geneukt wordt.
Het heeft meer te maken met het lichtelijk autistische brein van H. ;-D
...
Ik zat er over te denken om een oproepje in de bdsm jongerengroep te plaatsen om te kijken of ik me misschien bij een groepje aan kan sluiten. Maar een oproep voor een wasteland maatje hou ik ook in mijn hoofd. Ik ga er eens over nadenken. :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook pauze, geen idee wanneer ik BB weer zie.

Cloudwalker en Roos, fijn dat jullie kinderen er zo goed op reageren!

Roos, ik heb gemerkt dat af en toe vanille ook heel fijn is. Als ik de verbondenheid maar voel.

SC, ik ben jaloers! Wil ook naar de KWS! ;)

Frikandellekuh, waarom een FL account samen? Je kunt toch in je eigen account aangeven wat je wilt? Waarom heb je daar een ander zo direct aan jou gekoppeld voor nodig? Geen kritiek hoor, ik snap het niet en vraag daarom dus om uitleg.

ZHRO, heb je geen andere vriendin die mee wil?
Alle reacties Link kopieren
@Moondream volgende is waarschijnlijk in juni weer ;-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Rooss, ook ik heb een lichtelijk autistisch brein ;) Dat in combi met “het niet kunnen” en een Cloudwalker die veel geluid maakt kán het gewoon niet.
Pff heb even gepolst bij mijn Dom wat hij nu eigenlijk juist wil, omdat hij wispelturig overkomt. Hij weet niet wat hij wil door een erg negatieve voorgaande ervaring waarvan ik al op de hoogte was. Zijn ex(sub) maakt tot op de dag vandaag nog altijd zijn leven tot een hel, ze stalkt hem enzo en kan niet loslaten dat het voorbij is. Ze werken ook nog eens voor hetzelfde bedrijf... Heb hem gezegd dat ik wel weet waar ik naar op zoek ben (vast bdsm-contact) en dat ik alle verdere initiatieven voor afspraken nu aan hem overlaat en me niet aan hem ga opdringen. Ik baal er enorm van want op seksvlak is hij exact wat ik zoek..

Nadat gesprek leek de druk er bij hem wat af te zijn en mailde hij terug veel meer, maar vroeg niet naar een afspraak voor dit weekend. Nu is het weer stiller. Ik denk dat ik het best gewoon laat, ik kreeg omenduur het gevoel dat ik achter hem aan liep en daar heb ik geen zin in. :-/ Hij was wel positief over ons initieel bdsm-contact en vindt dat we een klik hebben, mja. :-| :-|
Alle reacties Link kopieren
cloudwalker schreef:
10-11-2017 15:24
Rooss, ook ik heb een lichtelijk autistisch brein ;) Dat in combi met “het niet kunnen” en een Cloudwalker die veel geluid maakt kán het gewoon niet.
H slaapt hier in principe alleen als de doorns niet hier zijn. Laatst (na de meet) was hij hier terwijl de kinderen er ook waren. Dan wordt er vanzelfsprekend niet ge-beedeeesemt, dat gaat gewoon niet!
...
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
10-11-2017 16:54
. Hij weet niet wat hij wil door een erg negatieve voorgaande ervaring waarvan ik al op de hoogte was. Zijn ex(sub) maakt tot op de dag vandaag nog altijd zijn leven tot een hel
Maar wat heeft dit met jou te maken? Als zij zijn leven tot een hel maakt dan moet hij daar wat aan doen. En als hij jou wil blijven zien als sub dan mag hij daar werk van maken.
Ik zou hier niet zo goed mee kunnen denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
@BM

Is dit wat jij wilt?
Neem je hier genoegen mee, omdat hij je niet meer kan geven en jij hem wilt?
Of wil jij het op deze manier ook zelf?
Kun jij dit?
Is dit genoeg voor jou?
Wat heb jij nodig op bdsmgebied?
Kan hij je dat nu of op termijn geven?

Jouw verhaal komt namelijk op mij over, dat dit voor jou niet goed voelt. Maar misschien heb ik het mis en ook dan zijn dit goede vragen om voor jezelf over na te denken.
Je hoeft ze hier ook niet te beantwoorden, maar probeer de antwoorden voor jezelf helder te krijgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hij zal schrik hebben dat hij met mij hetzelfde zal meemaken, zeker? Vind het ook onnozel...

@Lollypopje nee je stelt de juiste vragen, ik voel me hier inderdaad niet goed bij. Ik heb me dan ook voorgenomen om hem niet meer te contacteren uit eigen initiatief. Hij kan mij nu niet geven wat ik wil bleek uit dat gesprek, hij weet simpelweg even niet wat hij wil. Ik vind het alleen dom van hem om zijn leven zo te laten bepalen door zijn ex. Dat zijn nu eenmaal de risico's.
Alle reacties Link kopieren
@BM maar je noemt/ziet hem nog steeds als je D?
Onder deze afspraak?

En ik stel deze vragen ook juist daarom. Is die voorwaarde/afspraak voor jou voldoende?
Geeft het je voldoende?
Kun jij op deze manier met hem omgaan en hem als D zien?
Ben je liever speelpartners? Wat beter lijkt te passen, als hij de commitment van een D/s niet aan kan.
Of is dat voor jou niet genoeg?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ah nee ik zie hem niet meer als mijn D, dat is voorbij uiteraard. Gewoon speelpartners is voor mij niet genoeg. Ik wil ook geen spelcontact meer via sms/mail met hem zolang hij niet alles op een rijtje heeft gezet en weet wat hij wil.

Ik ben nu gewoon op zoek weer naar een D, ik ga heus niet op hem wachten. Maar moest hij binnenkort vragen naar een nieuwe afspraak omdat hij bereid is van opnieuw in een D/s te investeren, dan zal ik dat zeker overwegen (na een goed gesprek).
Alle reacties Link kopieren
Dat werd mij niet duidelijk uit je eerste bericht.

Klinkt alsof je er goed over hebt nagedacht en goed hebt geluisterd naar wat je nodig hebt. Dan is dit zeker een goede beslissing.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven