Ik HAAT mijn schoonmoeder
vrijdag 10 november 2017 om 12:55
Ik kom gewoon even mijn gal uitspuwen want als ik ze nu tegenkom op straat rijd is ze plat!
Een rot mens is het! Kan haar zoontje niet afstaan. Bij al zijn vriendinnen heeft ze al rot gedaan maar na 2 jaar hangt het mijn keel uit!!
Altijd ruzie zoeken, als het dan eens beter gaat wik en weeg ik mijn woorden om toch maar geen ruzie te ontketenen maar na de zoveelste ruzie ... Ik sta sterk inaar twijfel om er een punt achter te zetten.
Als het 'beter' gaat hoor ik van hem dat ze nog op mijn kap zit. Dat ik steeds afspreek met mijn ex, ze heeft me dan zogezegd zien staan op de parking van zijn werk!! Als ik haar confronteer van wanneer dat dan wel was (9/10 is het een moment waarop ik op mijn werk was en is haar leugen direct weerlegt) gooit ze de deur toe! Telkens zit ze hem op te koten dat ik hem bedrieg! Omdat zij een losbol is dat met de helft van het mannenvolk uit de straat al in bed heeft gelegen, wil niet zeggen dat iedere vrouw zo ineen zit!
Natuurlijk nu met een fikse ruzie met hem door dat mens! Zo erg dat hij vroeg waarom ze dan afkomt met dat verhaal!! Hij zegt wel dat hij mij geloofd maar waarom die vraag dan? Als hij aan mij twijfelt hoeft het niet meer.
Echt ik heb zo gedaan met mannen! Ik mag dan nog maar 32 zijn, ik denk dat ik hierna als vrijgezel door het leven ga. Altijd wel iets aan de hand.
Het ergste is dat ze schuins over woont!!
Ze is door en door slecht. Zelfs haar dochter zei mij al verschillende keren dat ze niet weet of ze ooit een traan zal laten voor haar als ze er niet meer is. (Mijn vriend en zijn zus hebben een rampzalige jeugd gehad door haar, enkel het mannenvolk waren van belang)
Ze is nog maar 60 dus ze kan nog heel lang meegaan. Verhuizen is een optie maar mijn vriend is heel erg streekgebonden en ziet dat niet zitten.
Mamaatje heeft zelfs een sleutel van de voordeur en komt hier de post pikken van hem!
En ik ben er zeker van dat ze de naam van mijn ex is komen opzoeken in mijn papieren en hem zo is gaan opzoeken op facebook want hoe kan ze anders weten hoe hij eruit ziet??
Echt zij zal het einde van onze relatie betekenen of als het dat niet is zal ze in ieder geval de grootste rol gespeeld hebben. Zijn zus moet steeds komen bemiddelen maar na de zoveelste keer weet ik niet of ik nog zo vergevingsgezind kan zijn.
Ik ben een verlegen persoon van aard maar daarnet kon ik mij toch niet inhouden van in mijn collere aan haar deur te gaan aanbellen en mijn gedacht eens te zeggen.
Maar dan was ze niet meer zo groot, van grote schrik de deur toe smijten. Laf mens!
En als ze gedronken heeft, wat ook heel regelmatig voorvalt stalkt ze ons ook met verwijtende telefoontjes. Wacht straks, ik zag als ik van de winkel kwam dat ze bij haar tante zat. Daar drinkt ze haar bijna dagelijks stiepel en gaan de poppen nadien weer aan het dansen.
Zucht. Altijd die ellende.
Een rot mens is het! Kan haar zoontje niet afstaan. Bij al zijn vriendinnen heeft ze al rot gedaan maar na 2 jaar hangt het mijn keel uit!!
Altijd ruzie zoeken, als het dan eens beter gaat wik en weeg ik mijn woorden om toch maar geen ruzie te ontketenen maar na de zoveelste ruzie ... Ik sta sterk inaar twijfel om er een punt achter te zetten.
Als het 'beter' gaat hoor ik van hem dat ze nog op mijn kap zit. Dat ik steeds afspreek met mijn ex, ze heeft me dan zogezegd zien staan op de parking van zijn werk!! Als ik haar confronteer van wanneer dat dan wel was (9/10 is het een moment waarop ik op mijn werk was en is haar leugen direct weerlegt) gooit ze de deur toe! Telkens zit ze hem op te koten dat ik hem bedrieg! Omdat zij een losbol is dat met de helft van het mannenvolk uit de straat al in bed heeft gelegen, wil niet zeggen dat iedere vrouw zo ineen zit!
Natuurlijk nu met een fikse ruzie met hem door dat mens! Zo erg dat hij vroeg waarom ze dan afkomt met dat verhaal!! Hij zegt wel dat hij mij geloofd maar waarom die vraag dan? Als hij aan mij twijfelt hoeft het niet meer.
Echt ik heb zo gedaan met mannen! Ik mag dan nog maar 32 zijn, ik denk dat ik hierna als vrijgezel door het leven ga. Altijd wel iets aan de hand.
Het ergste is dat ze schuins over woont!!
Ze is door en door slecht. Zelfs haar dochter zei mij al verschillende keren dat ze niet weet of ze ooit een traan zal laten voor haar als ze er niet meer is. (Mijn vriend en zijn zus hebben een rampzalige jeugd gehad door haar, enkel het mannenvolk waren van belang)
Ze is nog maar 60 dus ze kan nog heel lang meegaan. Verhuizen is een optie maar mijn vriend is heel erg streekgebonden en ziet dat niet zitten.
Mamaatje heeft zelfs een sleutel van de voordeur en komt hier de post pikken van hem!
En ik ben er zeker van dat ze de naam van mijn ex is komen opzoeken in mijn papieren en hem zo is gaan opzoeken op facebook want hoe kan ze anders weten hoe hij eruit ziet??
Echt zij zal het einde van onze relatie betekenen of als het dat niet is zal ze in ieder geval de grootste rol gespeeld hebben. Zijn zus moet steeds komen bemiddelen maar na de zoveelste keer weet ik niet of ik nog zo vergevingsgezind kan zijn.
Ik ben een verlegen persoon van aard maar daarnet kon ik mij toch niet inhouden van in mijn collere aan haar deur te gaan aanbellen en mijn gedacht eens te zeggen.
Maar dan was ze niet meer zo groot, van grote schrik de deur toe smijten. Laf mens!
En als ze gedronken heeft, wat ook heel regelmatig voorvalt stalkt ze ons ook met verwijtende telefoontjes. Wacht straks, ik zag als ik van de winkel kwam dat ze bij haar tante zat. Daar drinkt ze haar bijna dagelijks stiepel en gaan de poppen nadien weer aan het dansen.
Zucht. Altijd die ellende.
vrijdag 10 november 2017 om 16:28
TO waar ben je?
Wat denk je over de reacties tot nog toe, vind je ook niet dat je vriend hier een end aan moet breien of wilde je echt alleen even tekeer gaan in dialect
Als dat zo is hoop ik dat je je een stuk beter voelt. Je hebt het toch maar mooi even gezegd allemaal, ha!! Net goed. Dat zal haar leren!!
Als ze hier leest en zichzelf herkent in jouw omschrijving van haar persoontje. Wat waarschijnlijk niet zo is. Dat is dan wel weer een beetje jammer
Wat denk je over de reacties tot nog toe, vind je ook niet dat je vriend hier een end aan moet breien of wilde je echt alleen even tekeer gaan in dialect
Als dat zo is hoop ik dat je je een stuk beter voelt. Je hebt het toch maar mooi even gezegd allemaal, ha!! Net goed. Dat zal haar leren!!
Als ze hier leest en zichzelf herkent in jouw omschrijving van haar persoontje. Wat waarschijnlijk niet zo is. Dat is dan wel weer een beetje jammer
vrijdag 10 november 2017 om 16:31
Heerlijk, dan zien we het misschien nog eens terug op televisie.KroegFilosoof schreef: ↑10-11-2017 14:31Ik hoop niet, en de kans is heel groot omdat dit forum toch een aantrekkingskracht heeft op gekkies en borderliners, dat zij tegen dit verhaal aanloopt en het herkent......dan heb je een totale oorlog.
SBS6 natuurlijk.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
vrijdag 10 november 2017 om 16:36
vrijdag 10 november 2017 om 16:46
Sirius schreef: ↑10-11-2017 16:28TO waar ben je?
Als ze hier leest en zichzelf herkent in jouw omschrijving van haar persoontje. Wat waarschijnlijk niet zo is. Dat is dan wel weer een beetje jammer![]()
vrijdag 10 november 2017 om 22:36
Het probleem ligt bij hoe jouw vriend met zijn moeder omgaat, that's all. Ik heb ook een schoonmoeder from hell, al meer dan 10 jaar, maar al jaaaaren haalt ze het niet meer in haar hoofd om onaardig tegen mij te doen omdat ze weet dat mijn man dan onmiddelijk het contact met haar verbreekt. Hun 'record' hierin was 9 maanden geen contact omdat ze mij een sloerie had genoemd; mijn man sprak haar pas weer toen ze dus na 9 maanden haar excuses aanbood. Dus TO, jouw vriend is een slappeling. Eis van hem dat hij voor je opkomt, en als hij dat weigert, verbreek de relatie. Klaar.
vrijdag 10 november 2017 om 23:53
Wat fijn zulke forummers. Kunnen al die dure psychiaters ook eindelijk de deur uit.
vrijdag 10 november 2017 om 23:57
En klaar.Perlamarroqui schreef: ↑10-11-2017 23:06Zij is een narcist en haar zoon is Codependant opgegroeid. Tijd voor hem om in te zien dat niemand tijd heeft voor deze bullshit. Grens trekken en afstand nemen
Ik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 11 november 2017 om 15:57
Soms heeft een mens het nodig zijn misserie van zich af te schrijven. Ik vind dat haar reacties absurd zijn of overdrijf ik daarin?aatjuhh123 schreef: ↑10-11-2017 15:18Zo, heb ff die hele tirade gelezen maar wat is nu eigenlijk het probleem ?
Ja, je haat je schoonmoeder maar dat is toch geen probleem ?
Hij zegt dat ik het niet persoonlijk moet nemen want dat ze dit bij al zijn exxen al heeft gedaan. (Ruzie zoeken, stoken)
Maar hallo. Zot word je van da mens! Die reageert niet normaal.
Ze heeft zelfs een tijdje bier komen stelen snachts ... Als wij lagen te slapen boven!!??
zaterdag 11 november 2017 om 15:58
Heb ik ookal gedacht.
zaterdag 11 november 2017 om 16:05
Goh ja steun ... Hij verdedigd haar niet. Hij zegt zelf dat ze 'zot' is maar ja, het is en blijft zijn moeder.
Ondanks alles blijft hij haar aanklampen.
Ik kan hem geen contact met haar verbieden. Jammer genoeg ...
Soms denk ik inderdaad van uit elkaar te gaan.
Dat hij alleen overblijft met zijn moeder want mijn hand ervoor int vuur dat geen enkel vrouwmens het zolang als mij uithoudt!
Hij is al verschillende vriendinnen kwijtgespeeld door haar zot gedoe.
Ik kan hem ook niet begrijpen om dan nog steeds zo kortbij haar te blijven wonen.
Het huis dat we huren is van haar. (Ja zo rijk als de zee diep is maar zoonlief mag hier elke maand €500 huur ophoesten maar bon, geen prob voor mij)
En zij vindt dat zij hier te pas en te onpas mag binnen komen.
Te zot voor woorden.
Omdat ik zeker weet dat ze in mijn papieren (ja alles wat je bijhoudt loonfiches e.d.) snuistert heb ik deze morgen alles meegenomen en ga ik ze bij mijn ouders leggen.
Maar dat is toch erg dat je zoiets moet doen?
Ik heb al 100 gevraagd om het slot te veranderen.
Wij betalen toch huur!?
zaterdag 11 november 2017 om 16:09
Erger, dat huis heeft moeder geërfd! Het is van haar! Dus ik bij hem ingetrokken.
Langs de andere kant hoop ik dat ze zo'n stoten blijft afwerken. Wie weet wordt het hem teveel en vertrekken we hier in een opwelling!
Maar ze heeft met iedereen ruzie hoor. Buren, familie, ...
Inderdaad, maak hier een reportage van!