Ik HAAT mijn schoonmoeder
vrijdag 10 november 2017 om 12:55
Ik kom gewoon even mijn gal uitspuwen want als ik ze nu tegenkom op straat rijd is ze plat!
Een rot mens is het! Kan haar zoontje niet afstaan. Bij al zijn vriendinnen heeft ze al rot gedaan maar na 2 jaar hangt het mijn keel uit!!
Altijd ruzie zoeken, als het dan eens beter gaat wik en weeg ik mijn woorden om toch maar geen ruzie te ontketenen maar na de zoveelste ruzie ... Ik sta sterk inaar twijfel om er een punt achter te zetten.
Als het 'beter' gaat hoor ik van hem dat ze nog op mijn kap zit. Dat ik steeds afspreek met mijn ex, ze heeft me dan zogezegd zien staan op de parking van zijn werk!! Als ik haar confronteer van wanneer dat dan wel was (9/10 is het een moment waarop ik op mijn werk was en is haar leugen direct weerlegt) gooit ze de deur toe! Telkens zit ze hem op te koten dat ik hem bedrieg! Omdat zij een losbol is dat met de helft van het mannenvolk uit de straat al in bed heeft gelegen, wil niet zeggen dat iedere vrouw zo ineen zit!
Natuurlijk nu met een fikse ruzie met hem door dat mens! Zo erg dat hij vroeg waarom ze dan afkomt met dat verhaal!! Hij zegt wel dat hij mij geloofd maar waarom die vraag dan? Als hij aan mij twijfelt hoeft het niet meer.
Echt ik heb zo gedaan met mannen! Ik mag dan nog maar 32 zijn, ik denk dat ik hierna als vrijgezel door het leven ga. Altijd wel iets aan de hand.
Het ergste is dat ze schuins over woont!!
Ze is door en door slecht. Zelfs haar dochter zei mij al verschillende keren dat ze niet weet of ze ooit een traan zal laten voor haar als ze er niet meer is. (Mijn vriend en zijn zus hebben een rampzalige jeugd gehad door haar, enkel het mannenvolk waren van belang)
Ze is nog maar 60 dus ze kan nog heel lang meegaan. Verhuizen is een optie maar mijn vriend is heel erg streekgebonden en ziet dat niet zitten.
Mamaatje heeft zelfs een sleutel van de voordeur en komt hier de post pikken van hem!
En ik ben er zeker van dat ze de naam van mijn ex is komen opzoeken in mijn papieren en hem zo is gaan opzoeken op facebook want hoe kan ze anders weten hoe hij eruit ziet??
Echt zij zal het einde van onze relatie betekenen of als het dat niet is zal ze in ieder geval de grootste rol gespeeld hebben. Zijn zus moet steeds komen bemiddelen maar na de zoveelste keer weet ik niet of ik nog zo vergevingsgezind kan zijn.
Ik ben een verlegen persoon van aard maar daarnet kon ik mij toch niet inhouden van in mijn collere aan haar deur te gaan aanbellen en mijn gedacht eens te zeggen.
Maar dan was ze niet meer zo groot, van grote schrik de deur toe smijten. Laf mens!
En als ze gedronken heeft, wat ook heel regelmatig voorvalt stalkt ze ons ook met verwijtende telefoontjes. Wacht straks, ik zag als ik van de winkel kwam dat ze bij haar tante zat. Daar drinkt ze haar bijna dagelijks stiepel en gaan de poppen nadien weer aan het dansen.
Zucht. Altijd die ellende.
Een rot mens is het! Kan haar zoontje niet afstaan. Bij al zijn vriendinnen heeft ze al rot gedaan maar na 2 jaar hangt het mijn keel uit!!
Altijd ruzie zoeken, als het dan eens beter gaat wik en weeg ik mijn woorden om toch maar geen ruzie te ontketenen maar na de zoveelste ruzie ... Ik sta sterk inaar twijfel om er een punt achter te zetten.
Als het 'beter' gaat hoor ik van hem dat ze nog op mijn kap zit. Dat ik steeds afspreek met mijn ex, ze heeft me dan zogezegd zien staan op de parking van zijn werk!! Als ik haar confronteer van wanneer dat dan wel was (9/10 is het een moment waarop ik op mijn werk was en is haar leugen direct weerlegt) gooit ze de deur toe! Telkens zit ze hem op te koten dat ik hem bedrieg! Omdat zij een losbol is dat met de helft van het mannenvolk uit de straat al in bed heeft gelegen, wil niet zeggen dat iedere vrouw zo ineen zit!
Natuurlijk nu met een fikse ruzie met hem door dat mens! Zo erg dat hij vroeg waarom ze dan afkomt met dat verhaal!! Hij zegt wel dat hij mij geloofd maar waarom die vraag dan? Als hij aan mij twijfelt hoeft het niet meer.
Echt ik heb zo gedaan met mannen! Ik mag dan nog maar 32 zijn, ik denk dat ik hierna als vrijgezel door het leven ga. Altijd wel iets aan de hand.
Het ergste is dat ze schuins over woont!!
Ze is door en door slecht. Zelfs haar dochter zei mij al verschillende keren dat ze niet weet of ze ooit een traan zal laten voor haar als ze er niet meer is. (Mijn vriend en zijn zus hebben een rampzalige jeugd gehad door haar, enkel het mannenvolk waren van belang)
Ze is nog maar 60 dus ze kan nog heel lang meegaan. Verhuizen is een optie maar mijn vriend is heel erg streekgebonden en ziet dat niet zitten.
Mamaatje heeft zelfs een sleutel van de voordeur en komt hier de post pikken van hem!
En ik ben er zeker van dat ze de naam van mijn ex is komen opzoeken in mijn papieren en hem zo is gaan opzoeken op facebook want hoe kan ze anders weten hoe hij eruit ziet??
Echt zij zal het einde van onze relatie betekenen of als het dat niet is zal ze in ieder geval de grootste rol gespeeld hebben. Zijn zus moet steeds komen bemiddelen maar na de zoveelste keer weet ik niet of ik nog zo vergevingsgezind kan zijn.
Ik ben een verlegen persoon van aard maar daarnet kon ik mij toch niet inhouden van in mijn collere aan haar deur te gaan aanbellen en mijn gedacht eens te zeggen.
Maar dan was ze niet meer zo groot, van grote schrik de deur toe smijten. Laf mens!
En als ze gedronken heeft, wat ook heel regelmatig voorvalt stalkt ze ons ook met verwijtende telefoontjes. Wacht straks, ik zag als ik van de winkel kwam dat ze bij haar tante zat. Daar drinkt ze haar bijna dagelijks stiepel en gaan de poppen nadien weer aan het dansen.
Zucht. Altijd die ellende.
zaterdag 11 november 2017 om 16:10
Mss vrijgezel?
Hoe ouder je bent hoe meer bagage ze meedragen.
zaterdag 11 november 2017 om 16:13
Ik denk niet dat ze zo'n sites leest. Ze leest alles over het vergaan van de wereld en dat er oorlog gaat komen, dat alles een complot is tegen de mensheid. (Zoals ik dus zei zotSirius schreef: ↑10-11-2017 16:28TO waar ben je?
Wat denk je over de reacties tot nog toe, vind je ook niet dat je vriend hier een end aan moet breien of wilde je echt alleen even tekeer gaan in dialect
Als dat zo is hoop ik dat je je een stuk beter voelt. Je hebt het toch maar mooi even gezegd allemaal, ha!! Net goed. Dat zal haar leren!!
Als ze hier leest en zichzelf herkent in jouw omschrijving van haar persoontje. Wat waarschijnlijk niet zo is. Dat is dan wel weer een beetje jammer![]()
zaterdag 11 november 2017 om 16:14
zaterdag 11 november 2017 om 16:17
Ja dat heb je met het internet he. Hier durven mensen een grotere mond opzetten dan IRL.
Heb ik al gemerkt zeker op Viva forum dat hier veel snel hun antwoord klaar hebben omdat het hier lekker anoniem is.
Denk bij 90% van de mensen die hier grove reacties neerpennen eens ze voor je neus staan, veel minder 'stoer' zijn.
zaterdag 11 november 2017 om 16:17
Colère is idd een Frans woord en het betekent: woede.lattemachiato schreef: ↑10-11-2017 13:13FF gegoogeld. Denk dat ze colère bedoelt, dat is Vlaams voor echt heel erg enorm kwaad en komt uit het Frans
zaterdag 11 november 2017 om 16:18
zaterdag 11 november 2017 om 16:21
LOL
Ja neen, zo hopeloos zijn we niet.
Een ganse tijd geleden was er een vriend van hem toegekomen en hij was nog op baan naar huis.
Ze was langs de garage gekomen en langs de venster die uitgeeft op de tuin aan het binnen kijken in de living om te kijken wat we aan het doen waren!!
zaterdag 11 november 2017 om 16:22
Ghehehe....ik moet wel lachen om die uitspraken. 'Uit je krammen schieten' is ook leuk, kende ik nog niet.
Maar goed, als je vriend voor het blok zou zetten, hoe gaat ie dan reageren denk je?
zaterdag 11 november 2017 om 16:30
Ik wil hem niet laten kiezen. Ik zou niet willen dat hij later kan zeggen dat hij door mij zijn moeder niet meer ziet.winterqueen schreef: ↑10-11-2017 13:25Typisch gevalletje 'zij eruit of ik eruit', lijkt me. Je vriend komt ook over als een slappe dweil, eerlijk gezegd.
Puur uit nieuwsgierigheid: waar kom je vandaan? Je gebruikt termen die ik nog nooit gehoord heb...![]()
Dat maakt hij maar geheel voor zichzelf uit.
Hij heeft al een paar keer zelf aangehaald van contact te verbreken maar het blijft met dreigen.
Maar van mij moet hij niet meer verwachten dat ik NOG EEN KEER plooi omdat ze beslist weer vriendelijk te zijn voor enkele weken.
Benieuwd hoeveel vrouwen dat zouden afkunnen!!
zaterdag 11 november 2017 om 16:32
Ik zie mijn ex bitter weinig. Ja tijdens wissels in een vakantie. (Ik en ex hebben zoontje samen) Ik heb geen Facebook! Zij zat in papieren van rechtbank te neuzen en is zo op zijn naam uitgekomen!
zaterdag 11 november 2017 om 16:39
Inderdaad. Een puinhoop en voorwat? Moest ik van mijzelven weten dat ik haar misdaan heb ik zou haar nog kunnen begrijpen maar het komt gewoon uit het nergens.Grobbekuiken schreef: ↑10-11-2017 15:01Vriend voor de keus stellen, óf hij vertrouwd jou en maakt zijn moeder duidelijk dat het vanaf nu afgelopen moet zijn met dat gezeik en haalt meteen de sleutel terug, óf hij blijft haar praatjes geloven en zich als een slappe hap opstellen en ben jij weg.
Wat een puinhoop.
Het leven is zo simpel als je kan overeenkomen.
Ik denk dat sommige mensen het nodig hebben om eens een ferme ruzie te maken om het gevoel te hebben te leven?
Eenzaam en verbitterd is ze. Maar ach ja, dat heeft ze dan ook weer aan haar zelf te danken.
Uiteen gaan ja ok maar als je een relatie met iemand begint is dat toch omdat je die persoon graag ziet.
Natuurlijk is die gedachte al bij me opgekomen maar ja ...
zaterdag 11 november 2017 om 16:43
Ik denk niet dat hij de stap zal zetten om hier te vertrekken. Toch niet nu. Hij zou zeggen van misschien even uit elkaar te gaan en zien wat de toekomst brengt.Grobbekuiken schreef: ↑11-11-2017 16:22Ghehehe....ik moet wel lachen om die uitspraken. 'Uit je krammen schieten' is ook leuk, kende ik nog niet.
Maar goed, als je vriend voor het blok zou zetten, hoe gaat ie dan reageren denk je?
Maar ik ga mijn leven niet on hold zetten voor een zot mens.
En de moment dat ik erin zou meegaan en zeggen dat het een goed idee is, denk ik dat hem dat dan weer gaat doen twijfelen aan zijn woorden.
zaterdag 11 november 2017 om 16:46
Moet je ze eens een dagje lenen?nerdopviva schreef: ↑10-11-2017 13:23Maar het is toch veel makkelijker om schoonmoeder de schuld te geven (dat zijn toch altijd kenau's) dan om naar je eigen aandeel en dat van je vriend te kijken?
zaterdag 11 november 2017 om 16:52
Dat snap ik ergens wel, maar blijkbaar is hij nog niet duidelijk genoeg geweest naar moeder. Ik vind als hij ook zoveel van jou houdt, hij zijn moeder moet zeggen dat hij met jou is en dat maar te accepteren heeft en daar ook consequenties aan verbindt (ander huis zoeken, en haar -zoveel mogelijk- buiten de deur houden).Annick30 schreef: ↑11-11-2017 16:39Inderdaad. Een puinhoop en voorwat? Moest ik van mijzelven weten dat ik haar misdaan heb ik zou haar nog kunnen begrijpen maar het komt gewoon uit het nergens.
Het leven is zo simpel als je kan overeenkomen.
Ik denk dat sommige mensen het nodig hebben om eens een ferme ruzie te maken om het gevoel te hebben te leven?
Eenzaam en verbitterd is ze. Maar ach ja, dat heeft ze dan ook weer aan haar zelf te danken.
Uiteen gaan ja ok maar als je een relatie met iemand begint is dat toch omdat je die persoon graag ziet.
Natuurlijk is die gedachte al bij me opgekomen maar ja ...
Mijn man had een stiefmoeder die ook dacht dat ze mij wel te kakken kon blijven zetten en me allerlei uitspraken in mijn schoenen kon schuiven. Resultaat? Man heeft gezegd dat hij van mij houdt en dat ze dat maar moesten accepteren. Niet? Ook goed, maar dan zie je mij (man) ook niet meer, en daarmee ook je enige kleinkind niet.
En zo geschiedde. Heeft een aantal jaar geduurd, en daarna ging het redelijk want pa pikte dat ook niet echt meer.
Toen stiefma eenmaal was overleden bleek dat zij dus jaloers op mij geweest te zijn (aldus pa) en waarom? Geen idee.
zaterdag 11 november 2017 om 22:26
zaterdag 11 november 2017 om 22:36
Erg dat mensen zo kunnen zijn. Als mijn zoontje later met een vriendin zou afkomen zou ik dat meisje juist aantrekken en proberen een goed contact met te hebben. Het leven is toch gewoon veel leuker als je goed overeen kan komen?Grobbekuiken schreef: ↑11-11-2017 16:52Dat snap ik ergens wel, maar blijkbaar is hij nog niet duidelijk genoeg geweest naar moeder. Ik vind als hij ook zoveel van jou houdt, hij zijn moeder moet zeggen dat hij met jou is en dat maar te accepteren heeft en daar ook consequenties aan verbindt (ander huis zoeken, en haar -zoveel mogelijk- buiten de deur houden).
Mijn man had een stiefmoeder die ook dacht dat ze mij wel te kakken kon blijven zetten en me allerlei uitspraken in mijn schoenen kon schuiven. Resultaat? Man heeft gezegd dat hij van mij houdt en dat ze dat maar moesten accepteren. Niet? Ook goed, maar dan zie je mij (man) ook niet meer, en daarmee ook je enige kleinkind niet.
En zo geschiedde. Heeft een aantal jaar geduurd, en daarna ging het redelijk want pa pikte dat ook niet echt meer.
Toen stiefma eenmaal was overleden bleek dat zij dus jaloers op mij geweest te zijn (aldus pa) en waarom? Geen idee.
Sommige mensen hebben zo'n slecht karakter. Ik kan dat niet verstaan.
Wat heb je daar nu mee gewonnen?
Zij heeft niemand. Buiten haar ex waar ze wel weer met overeenkomt. (Hij haar waarschijnlijk gebruikt voor zijn was en plas te doen want ze wonen niet samen)
En een tante van rond de 80 jaar. Vrienden heeft zij niet. Niemand want ze maakt met iedereen steeds ruzie.
Als ze die 2 personen ooit zal verliezen zal ze heel erg eenzaam zijn want mijn vriend loopt daar zeker de deur niet plat. Integendeel. Hij zegt zelf dat ze hem alleen maar opjaagt
Haar dochter laat haar om de maand eens horen uit plichtsbesef terwijl ze vlakbij woont. Ik denk als je eigen kinderen zo over je denken en je zo weinig mensen rondom u hebt, je ergens toch moet beseffen dat je verkeerd bezig bent maar zij denet van haarzelf dat ze goed bezig is.
Iemand verwoorde haar hier als een narcist, we zijn rap om een stempel op iemand te drukken maar geloof mij, ze heeft daar behoorlijk veel van weg.
Maar ja, als ze zelf niet beseft dat er iets mis is kan je er niet veel aan doen.
zaterdag 11 november 2017 om 22:44
zaterdag 11 november 2017 om 22:46
Je schrijft hier alleen maar over haar, haar, haar.Annick30 schreef: ↑11-11-2017 22:36Erg dat mensen zo kunnen zijn. Als mijn zoontje later met een vriendin zou afkomen zou ik dat meisje juist aantrekken en proberen een goed contact met te hebben. Het leven is toch gewoon veel leuker als je goed overeen kan komen?
Sommige mensen hebben zo'n slecht karakter. Ik kan dat niet verstaan.
Wat heb je daar nu mee gewonnen?
Zij heeft niemand. Buiten haar ex waar ze wel weer met overeenkomt. (Hij haar waarschijnlijk gebruikt voor zijn was en plas te doen want ze wonen niet samen)
En een tante van rond de 80 jaar. Vrienden heeft zij niet. Niemand want ze maakt met iedereen steeds ruzie.
Als ze die 2 personen ooit zal verliezen zal ze heel erg eenzaam zijn want mijn vriend loopt daar zeker de deur niet plat. Integendeel. Hij zegt zelf dat ze hem alleen maar opjaagt
Haar dochter laat haar om de maand eens horen uit plichtsbesef terwijl ze vlakbij woont. Ik denk als je eigen kinderen zo over je denken en je zo weinig mensen rondom u hebt, je ergens toch moet beseffen dat je verkeerd bezig bent maar zij denet van haarzelf dat ze goed bezig is.
Iemand verwoorde haar hier als een narcist, we zijn rap om een stempel op iemand te drukken maar geloof mij, ze heeft daar behoorlijk veel van weg.
Maar ja, als ze zelf niet beseft dat er iets mis is kan je er niet veel aan doen.
Wat een tijd en energie steek je in iemand waarvan je blijkbaar vindt dat ze het niet waard is. Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 11 november 2017 om 23:00
Poeh, hap adem TO. Wat een frustraties! Waar gaat dit om? Strijd om jouw vriend dus haar kleine mannetje (wij noemen dat een Mama's jonkje). Enfin hoe "win" je dit (mits je de strijd wil aangaan dan)? Door de langste adem te hebben en scherp te blijven. Smijt rustig en beheerst met feiten en blijf kalm. Mijn man was ook een oogappel en dat is door mij in 4 weken in de kiem gesmoord zonder één onvertogen woord naar mijn schoonmoeder. Het is toen stilzwijgend met klein zuur lachje getolereerd. Mijn eigen moeder doet het ook met mijn jongere broer, waarbij mijn schoonzusje zich in alle bochten wringt. Dan valt mijn broertje haar gelukkig bij...de sleutel ligt ook bij jouw vriend TO. Of als je de strijd zat bent: kappen, want het kan hardnekkig zijn. Sterkte!
zondag 12 november 2017 om 00:13
Ook dat nog.. Je moet maar denken zolang ze zich op die zaken concentreert is ze niet met jullie bezig, stimuleer haar om zoveel mogelijk achter de pc te blijven zitten. Stuur linkjes met complottheoriën en docu's van 180 minuten. Al die tijd hebben jullie rust.
Zeg dat jullie echt moeten verhuizen omdat je vreselijk veel last hebt van de aardstralen die toevallig net onder het huis doorlopen, daar heeft ze geen weerwoord op
Niet on-topic maar ik ben zo nieuwsgierig waar je vandaan komt, wat een leuk taaltje al vraag ik me soms af of ik het wel goed begrijp. Geeft niks. Nou, nu heb je een manier om meer tijd met je vriend door te brengen en je op je relatie te concentreren in plaats van op je schoonmoeder.
Sterkte en veel wijsheid toegewenst!
zondag 12 november 2017 om 10:26
Dit. En sjonge wat ontzettend triest dat je een forum nodig hebt om je woede te ventileren. Daarnaast lacht schoonmoeder zich kapot natuurlijk, omdat je je zo op laat naaien door haar