Vreemde signalen

11-11-2017 16:41 6 berichten
Hallo allemaal,

Het zit zo ik heb sinds een half jaar elke dag contact met een jongen (18 jaar en zelf ben ik 17 jaar). We hebben het altijd heel gezellig spreken elkaar elke dag en spreken veel af.
2 maanden gelden ongeveer had hij gezegd dat hij niet meer gevoelens heeft dan hele goede vrienden en zijn signalen en dubbelzinnige opmerkingen zoals "Ik dacht aan jou ;p" waren niet zo bedoelt hij had er niet over nagedacht. Deze opmerking waren toen voor een lange tijd weg tot 2 weken gelden. Opeens begon die weer met zulke opmerkingen te maken. Ook raakten we elkaar eigenlijk nooit aan dit begon ook opeens eerst begon die met een klopje op mijn schouder te geven, en de week daarna tikte hij mij steeds met zijn elleboog tegen mijn arm aan als die iets zei en toen hij weg ging legde die nog zijn hand op mijn schouder en zei die nog iets dit deed die anders nooit.

Hier een klein voorbeeld van de opmerkingen, er zijn er nog veel meer voorbij gekomen de laatste paar weken. Toen hij nog op het station was en ik al in bed lag zaten we ook nog te praten, ik zei toen om hem een beetje te plagen dat hij nog buiten was van "mijn bed ligt wel lekker warm" hij wilde dat ook en zei toen opeens van "kan ik er niet gewoon denkbeeldig bij komen liggen" het gesprek ging hier nog mee verder op een gegeven moment kwam het er op neer dat we de volgende dag gingen afspreken en kijken of je met zijn 2e in een eenpersoonsbed kon liggen. Dus de volgende dag zoals afgesproken ging ik naar hem toe. Uiteindelijk hebben we het geprobeerd het ging vrij goed we zijn er niet uitgevallen haha. Verder gebeurde er niks we lagen naast elkaar en waren wat aan het praten. Hij vroeg mij nog wat dacht je eigenlijk gisteren toen we dat gesprek hadden, heb er niet veel op gezegd want wist niet wat ik moest zeggen. Hij vertelde wel opeens dat die zo voor het laatst met zijn ex vriendin had gelegen.

Ook zijn vriend stuurden hem een appje je moet deze muziek eens luisteren dus dat deed hij en toen vroeg die vriend "en wat vind je chick ervan" Dus dat vond ik ook raar want we hebben niks qua relatie dus dan zeg je dat toch niet ? Hij liet het mij dus overingens wel lezen wat die vriend stuurde.

Ik snap eigenlijk al deze signalen niet als het überhaupt signalen zijn die hij doet. Weet iemand wat hij hiermee bedoelt? Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen. De vorige keer deed ik niet mee met zijn dubbelzinnige opmerkingen maar nu doe ik ze ook terug als hij van die opmerkingen maakt.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat hij friends with benefits wil
Hij wil neuken, verder niks.
Ik denk dat je hem gefriendzoned hebt.
als hij durft te zeggen dat hij niks voor je voelt durf hij het vast ook wel te zeggen als hij wel wat voor je voelt

alles daartussen is ruis, niet eens vleiende ruis helaas

dus als je denkt dat jullie gewoon vrienden zijn dan hou jezelf lekker voor de gek, maar zie maar eens aan een leuk vriendje te komen als je flauwekul blijft uithalen als naast een ander in bed gaan liggenzo
Lorem Ipsum
Hij zegt dat hij niets voor je voelt. Waarom geloof je hem niet? De signalen waar je het over hebt is gewoon jezelf valse hoop geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven